Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
149 weergaven
18-5-2026
s
somangoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer je een joint wilt roken, er eentje draait en beseft dat je 5 minuten daarvoor al een joint had gedraaid :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
-DONE- zei:
Als je buiten aan mensen papier vraagt om een tipje mee te draaien...
Klik om te vergroten...
Overkomt mij regelmatig hebben ze wel een flinke zak wiet maar geen vloei of tip.

OT
Als je de bijbel gebruikt bij tekort aan vloei :)
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je salaris word overgemaakt naar de shop en jij zakgeld krijgt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekZ zei:
- Of je de shop binnenkomt en geen nieuw soortje kan kiezen omdat je alle soorten gehad hebt.
- je in de morgen vroeg wakker komt met een brakke kop, nog half stoned van de avond ervoor.
- je thuis iets vergeet, terug keert en intussen wat drinkt en naar het toilet gaat, je terug vertrekt en dat wat je vergeten was niet mee hebt.
- je "wake & bake & "402" teveel zegt
- je niet makkelijk slaapt zonder je avondjointje
- ...
Klik om te vergroten...

Toevoeging:
- als je teveel zegt dat je moet minderen :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je geen zin hebt en toch gaat blowen
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Als je geen zin hebt en toch gaat blowen
Klik om te vergroten...

Dit is zojuist gebeurd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
oortjes zei:
Dit is zojuist gebeurd.
Klik om te vergroten...
Oeps..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik gek word in mijn hoofd..
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je in één avond vanwege geen voorraad meer hebben en tóch wilt blowen, je 300 kilometer van uit Zwolle
naar het zuiden des land rijdt, scoort, en vervolgens dat hele kutstuk autosnelweg weer terúg rijdt!
Dit heb ik 1 x gedaan. Best wel heftig vond ik later. Maar ja, geen korreltje wiet meer hebben? Toen? Dat dus NOOOOIT
Goddank blow ik al vele jaren niet meer. Maar, eerlijk is eerlijk, nu aan de farma zit. Of dat legaal op recept is of niet., maakt dus geen flikker uit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oxcyman zei:
Als je in één avond vanwege geen voorraad meer hebben en tóch wilt blowen, je 300 kilometer van uit Zwolle
naar het zuiden des land rijdt, scoort, en vervolgens dat hele kutstuk autosnelweg weer terúg rijdt!
Dit heb ik 1 x gedaan. Best wel heftig vond ik later. Maar ja, geen korreltje wiet meer hebben? Toen? Dat dus NOOOOIT
Goddank blow ik al vele jaren niet meer. Maar, eerlijk is eerlijk, nu aan de farma zit. Of dat legaal op recept is of niet., maakt dus geen flikker uit.
Klik om te vergroten...



Zwolle Amsterdam is maar 180 km. Rij je in ruim 1,5 uur.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je te vaak in dit topic post :tonguewink:
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dunnetjess33 zei:
Zwolle Amsterdam is maar 180 km. Rij je in ruim 1,5 uur.
Klik om te vergroten...
Ehhhh....Het was Zwolle omgeving Roermond vice versa...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oxcyman zei:
Ehhhh....Het was Zwolle omgeving Roermond vice versa...
Klik om te vergroten...
Ga je toch naar Amsterdam? Scheelt de helft..
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dunnetjess33 zei:
Ga je toch naar Amsterdam? Scheelt de helft..
Klik om te vergroten...

Amsterdam??? Ha Nee dank u beleefd geen goeie ervaringen mee daar...ik had een dealer in die tijd, waar ik gewoon a l t i j d mijn hash haalde
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liefhebbertje zei:
Je salaris word overgemaakt naar de shop en jij zakgeld krijgt
Klik om te vergroten...
Dan is naar de smartshop voordeliger :)
Cut Out the middle man as it were
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je bijna overal IETS vergeet
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je merkt dat je bewustzijn steeds breder en accurater word in het ontvangen van signalen vanuit je onderbewustzijn..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je opstaat en naar bed gaat met een joint en zo de dagen /weken maanden voorbij droomt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je bij 0 grade vrieskou, keiharde regen en hagel, harde windstoten naar de coffeeshop fietst om alleen een pakje vloe te kopen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je zelfs de 14:20's aangrijpt om te smoken :stoned:

Voeg maar toe :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."