#1
of je na de 5e joint op rij noch altijd niet stoned wordt maar wel noch onder invloed bent van de dag voordien.spacelord zei:Je niet meer weet wanneer je stoned of nuchter bent.
fesitvals
of je na de 5e joint op rij noch altijd niet stoned wordt maar wel noch onder invloed bent van de dag voordien.spacelord zei:Je niet meer weet wanneer je stoned of nuchter bent.
weyoun22 zei:Zozo, meneer heeft hart voor de zaak.
PepTalk zei:weyoun22 zei:Zozo, meneer heeft hart voor de zaak.
Zekers =)
Succesforumule van een percentage van de jaaromzet als bonus!
spacelord zei:Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
dan heb je ook duidelijk teveel geblowd.spacelord zei:Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
De pizza kost wel maar 5 euro normaalPepTalk zei:spacelord zei:Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
Vind een fooi bij het laten bezorgen van pizza's vanzelfsprekend.
Heb echt een gruwel hekel aan mensen die voor een euro terug naar binnen moeten...
OT: Je zo stoned bent dat je denkt: Dat klaar liggende jointje steek ik voorlopig nog niet op, ik rook eerst nog een sigaretje. En er dan bij het uitdrukken achter komt dat je toch die joint opgerookt hebt...![]()

lolnoob zei:Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier![]()
PepTalk zei:lolnoob zei:Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier![]()
Ja en die arme jongens die ze komen brengen door weer en wind ook!
Al is het 50 cent, komop!
PepTalk zei:lolnoob zei:Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier![]()
Ja en die arme jongens die ze komen brengen door weer en wind ook!
Al is het 50 cent, komop!
lolnoob zei:Het is toch gewoon je werk. Ik geef de gast achter de kassa bij de appie ook geen fooi.
Ik laat mijn blijk van waardering wel zien door vaak te bestellen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."