Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
166 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
- Als je je ogen opdoet als je wakker word en denkt: "Hoe ga ik die jonko vandaag fiksen?"
- Als je echt niet meer uit je woorden komt.
- Als mensen om je heen direct naar je ogen kijken als je binnekomt lopen, en ze al niet eens meer vragen: "Ben je stoned?"
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je op een feestje met je stoner vrienden bent, dik 30 man die allemaal een joint op de lippen hebben, en er een stuk of 10 man tegelijk vraagt wie de joint wil omdat ze te ape stoned zijn.
En vervolgens alle jointjes gaan roeleren, en overal een hijs word genomen en doorgepaasd, en er vervolgens 20 half opgerookte jointjes in de asbak worden neer gelegd. :beer:

Het was echt te zot, opgegeven moment stonden we nog maar met zn 8e, en het was zo van: jointje? jointje? alsjeblieft wil je mijn jointje, en dan blij zijn als je 1 van de 3 jointjes in je klauwen weg was en dan weer een nieuwe werd aangeboden.
En als je dan klaar bent met blowen en een halve psychose hebt van teveel jointjes die je lippen hebben aangeraakt, dan weer binnen komt en er weer 10 mafkezen een nieuwe zitten te draaien..

Dan blow je pas teveel, en je vrienden ook! :stoned:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#3
je buiten een joint wil roken, en er na het brokkelen en het maken van het tipje erachter komt dat je geen vloei mee hebt, ne je vervolgends een bonnetje uit je portemenee pakt om daar een joint mee te maken.


en ja het plakt wel, je moet met de inkt naar beneden draaien (dus als de wiet hasj en tabak erin zitten dat je de letters niet kan zien), het rookt goed maar het zal wel een grappig gezicht zijn als noobs zo willen roken (hoest hoest)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Zo hoort het! :mrgreen:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#5
je binnekomt in de computer kamer, en vervolgends een telefoon pakt en ermee begint te schuiven en zegt, ey me muis is stuk


zucht
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
alsje s'ochtends in je portemonee kijkt en blijkt dat je gisteravond 40 euro uit heb gegegeven aan eten uit de supermarkt en je hele kamer vol ligt met lege eetbakjes
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
PuppiiiEyes zei:
je wakker word me een toet in je mond :grin:
Klik om te vergroten...

Nee dan heb je juist net te weinig geblowd :wink:

amy zei:
Een keer was een halve joint perongeluk door een gat bij de vensterbank op zolder gevallen. Mijn vader denkt dat hij kan klussen dus onze zolder muren zijn wat houten panelen aanelkaar geschroefd. Een vriendin van mij ging toen met een schaar alle schroefjes los peuteren om achter de muur te komen voor die halve joint. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dus jij, je vriendin, en je vader cravede naar die halve joint ?

Ja daar kan ik niets op zeggen, dan blowen jullie teveel :beer:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spor zei:
PuppiiiEyes zei:
je wakker word me een toet in je mond :grin:
Klik om te vergroten...

Nee dan heb je juist net te weinig geblowd :wink:

amy zei:
Een keer was een halve joint perongeluk door een gat bij de vensterbank op zolder gevallen. Mijn vader denkt dat hij kan klussen dus onze zolder muren zijn wat houten panelen aanelkaar geschroefd. Een vriendin van mij ging toen met een schaar alle schroefjes los peuteren om achter de muur te komen voor die halve joint. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dus jij, je vriendin, en je vader cravede naar die halve joint ?

Ja daar kan ik niets op zeggen, dan blowen jullie teveel :beer:
Klik om te vergroten...

Haar (amy, je bent een vrouw neem ik aan :wink:) vader niet, die denkt alleen maar dat die kan klussen. Zij en haar vriendin craveden, haha. :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
- Als mensen om je heen direct naar je ogen kijken als je binnekomt lopen, en ze al niet eens meer vragen: "Ben je stoned?"
Klik om te vergroten...

Als je geen rode en suffe ogen meer krijgt van het blowen ...
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je blowt teveel als je voelt alsof deze topic een biografie van jouw leven is.
F
FelixLid
01-01-2024, 00:00
#11
Plimu zei:
je binnekomt in de computer kamer, en vervolgends een telefoon pakt en ermee begint te schuiven en zegt, ey me muis is stuk


zucht
Klik om te vergroten...

Ja dat ken ik wel, ik pakte me mobiel, en toen dag ik: Hé, me muis is stuk.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nooit rode ogen gekregen van blowen, 7 jaar geleden niet en nu nog steeds niet :wink:

Ben ik dan echt de enige ?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
stevenkeuh zei:
Extisi zei:
- Als mensen om je heen direct naar je ogen kijken als je binnekomt lopen, en ze al niet eens meer vragen: "Ben je stoned?"
Klik om te vergroten...

Als je geen rode en suffe ogen meer krijgt van het blowen ...
Klik om te vergroten...

Good answer...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jaaaaa! Dat ken ik! Ik heb ook geld gekregen van me pa, voor Sinterklaas :) Het is nu al weer op :)
En van die ogen ken ik ook, als je vaak blowd, heb je geen rode ogen meer man. Vét raar..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Extisi zei:
^Dan heb jij een domme crusher.

OT: Als je zelfs te lui bent om wiet te gaan halen, en je blij bent als iemand anders toch ook wel wiet heeft.
Klik om te vergroten...

of als je gewoon geen geld meer hebt voor wiet en dat je dan bij iedereen hijsjes gaat lopen schooien
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
of als je gewoon geen geld meer hebt voor wiet en dat je dan bij iedereen hijsjes gaat lopen schooien
Klik om te vergroten...

Dan zak je wel heel diep haha :P

Je weet dat je te veel blowt als je niet meer weet wat je gisteren gegeten hebt :wink:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
je geilt op dit topic http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=21086
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
je wiet haald, en tegen de tijd dat je je joint draait alweer bent vergeten welke wiet je nou gehaald hebt
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
je wiet haald, en tegen de tijd dat je je joint draait alweer bent vergeten welke wiet je nou gehaald hebt
Klik om te vergroten...

Ik haalde zo af en toe nog eens voorgedraaiden, en dan zaten er gekleurde dopjes op elke cone, en de kleur stond voor een soort... needless to say dat ik die dus binnen 5 minuten door elkaar haalde :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goed bezig gast, volhouden!

Ben hier al 3 1/2 maand gestopt met roken/blowen, en voel me nog net zo lui en wazig.. maar dan gratis :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."