#1
Ik viel in slaap achter mijn pc toen ik geblowd had :P
Dutchy zei:Je met veel tegenzin achter de computer/tv vandaan komt om beneden wat drinken te halen. Als je beneden bent even met je ouders praten en weer naar boven gaat en pissig op jezelf bent dat je vergeten bent drinken te halen.
Naar beneden loopt om iets te pakken ( telefoon o.i.d. ) en zodra je beneden bent in de koelkast staat te kijken en denkt wtf wou ik ook alweer doen ?![]()
I lol'dPlimu zei:ot: wanneer je vader binnen komt en hoi zegt, en je te lui bent om hoi terug te antwoorden en hem stom blijft aankijken.
ExceptionalInsight zei:I lol'dPlimu zei:ot: wanneer je vader binnen komt en hoi zegt, en je te lui bent om hoi terug te antwoorden en hem stom blijft aankijken.![]()
5 Pagina's met reacties terwijl het antwoord heel simpel is. Je blowt te veel als het een gewoonte is geworden. Hij zal er vast al tussen staan, maarja zondag enzo.
Ik was laatst vergeten om wiet te halen... Hoe erg is dat?loadrunner zei:Als je alles vergeet, behalve je wiet te halen.

:P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."