Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
162 weergaven
18-5-2026
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#1
je ongeacht je knieblessure op volle snelheid naar de coffeeshop fietst, doodmoe aankomt, een apar vloetjes vraagt en weer op volle snelheid terugfietst zodat je je joint kan draaien. er dan achter komt dat je het tipboekje vergeten bent weer terugfietst op volle snelheid tippies haalt en nog n zakje wiet, terugfietst het hele zakje leegblowt en je de volgende ochtend wakker word en je afvraagt waarom je zo'n pijn in je knie hebt.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je het bakje van de tv kwijt bent
en blijkt dat je ermee naar de keuken bent gegaan voor te eten , en daar het bakje hebt vergeten
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
loadrunner zei:
lukos zei:
je in de ochtend niet meer wakker word
Klik om te vergroten...

je ontbijt eet ergens rond 13:00
Klik om te vergroten...

haha dat ken ik :grin:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je minstens 20euro aan wiet per avond rookt... :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
hislordship zei:
Als je minstens 20euro aan wiet per avond rookt... :stoned:
Klik om te vergroten...
dat heb ik vaak :tearsofjoy:

dan denk ik, ik haal maar een geeltje, want dan kan ik eventjes vooruit, en dan is dat geeltje in een keer op :tearsofjoy:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
hislordship zei:
Als je minstens 20euro aan wiet per avond rookt... :stoned:
Klik om te vergroten...
dat heb ik vaak :tearsofjoy:

dan denk ik, ik haal maar een geeltje, want dan kan ik eventjes vooruit, en dan is dat geeltje in een keer op :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Ik ben dus niet de enige :stoned: ik draai tegewoordig ook nog maar 4blows uit een 20zak :flushed:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je vergeet dat je je multivitamine al hebt ingenomen, en het gaat checken door te kijken of je pis geler is.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je aan een agent om een vuurtje vraagt, omdat die de enige is die ook ergens rond 03:00 door de straat loopt door de week.
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je begint te vertellen over "dat het veel beter voor de mensheid zou zijn als de overheid alles gelijk maakt, dus iedereen hetzelfde geld en dezelfde rechten. Dan is er geen ongelijke verdeling"

En vervolgens als iemand tegen je zegt: "heet dat niet communisme ? " antwoorden: "oh. "
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
hislordship zei:
cropp zei:
hislordship zei:
Als je minstens 20euro aan wiet per avond rookt... :stoned:
Klik om te vergroten...
dat heb ik vaak :tearsofjoy:

dan denk ik, ik haal maar een geeltje, want dan kan ik eventjes vooruit, en dan is dat geeltje in een keer op :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Ik ben dus niet de enige :stoned: ik draai tegewoordig ook nog maar 4blows uit een 20zak :flushed:
Klik om te vergroten...

to bad, haal smallere vloei, en minder in je wiet net zo veel als in je shag, blijven de verhoudingen hetzelfde, smaakt ie naar een sterke joint en hou je veel wiet over...

mijn probleem is intussen dat ik na een uur denk, kuuuuttttttt, ik heb al 3 jointjes gerookt en ik ben weer nuchter :openmouth:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je weet dat je teveel blowt als: je op maandagnacht om 4 uur een sticky draait van je laatste shag en je laatste wiet :stoned:
W
WithciZLid
01-01-2024, 00:00
#12
Extisi zei:
Kan Salvia er gewoon door heen ?
Klik om te vergroten...

Ja. Je krijgt niet het effect dat je er van verwacht, maar het kan wel :). Inderdaad de beschrijving "het punt voordat je wegvalt in de salvia trip" houdt een halfuurtje - uurtje aan. Ik had er overigens een klein beetje salvia door heen gedaan (het was niet meer genoeg voor een trip, en ik vroeg me af of het mogelijk was).

Je weet dat je teveel blowt als je hier wat te posten hebt :grin:.

En:

Je blowt teveel als je... Wait, what?
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je voorwerpen/indrukken met wiet-spullen ascioceerd.
zoals als je een tak ziet dat je even denkt van, boh dat zou een lekkere stick zijn
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
zuiderlijkesteen zei:
Als je voorwerpen/indrukken met wiet-spullen ascioceerd.
zoals als je een tak ziet dat je even denkt van, boh dat zou een lekkere stick zijn
Klik om te vergroten...

Dat je mensen ziet lopen, en het lijkt net of iedereen rode oogjes heeft, als ze je aanstaren.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je deze afbeelding 37 minuten moet bekijken voor je door hebt dat het niet gaat over wat je denkt dat het gaat.
http://www.captaincapitalism.com/blogph ... s/weed.jpg

..was me net overkomen
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je de hele keuken half in de fik zet :flushed:

Was stoned bacon aan het bakken met een maat van mij in rimini, Nadat de bacon klaar was lag me daar een keer een laag vet in de pan..WTF moeten we daarmee daar kunnen we geen ei meer op bakken..Hmm in de gootsteen why not meteen de koude kraan aan..Kan je vertellen was gelijk weer nuchter het vet was zo heet dat het water verbranden en er een steekvlam tot aan het plafond kwam..Gelukkig stond de deur naar buiten open waar ik snel naar toe kon rennen met die brandende pan en vervolgens naar buiten gegooid..Maat van mij lag overigens met tranen in ze ogen op de grond van het lachen. Gelukkig niks ernstig gebeurd en dit zal de rest van me leven bij blijven HOU NEVER NOOIT je pan onder de kraan waar heet vet inzit:wink:

Dit soort shit wordt op de basisschool al verteld maar hierdoor weetjewel dat je teveel blowed hehe. :stoned:
D
DesarguesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Terwijl je douched vraag je je steeds af hoe laat het is en wil je het checken op je pc. 10 minuten douchen met deze vraag in je hooofd, uiteindelijk bij je pc aankomen en spontaan vergeten naar de tijd te kijken :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
je een geeltje rookt om stoned te worden
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
De slagboom van de spoorbaan voor je urenlang dicht blijft terijl er de hele nacht geen trein komt & de waarschuwingsbelletjes in een mix van Tsjaikowski's 'Notenkraker' & 'Jinglebell' overgaan :mrgreen:

En maar wachten tot je weer gas kan geven...

P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
yeti zei:
De slagboom van de spoorbaan voor je urenlang dicht blijft terijl er de hele nacht geen trein komt & de waarschuwingsbelletjes in een mix van Tsjaikowski's 'Notenkraker' & 'Jinglebell' overgaan :mrgreen:

En maar wachten tot je weer gas kan geven...

Klik om te vergroten...

Wat een irritant filmpje:P Vooral het muziekje :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."