Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor liefhebbers van minimal, techno, deephouse, techhouse en vrijwel alles wat daar op lijkt www.ump3.de/audio Heel veel hele dikke sets, njoy"
"Extrawelt = wauw. Titelheld, fernweh, dark side of my room etc etc etc fantastische nummers.. Voor de liefhebbers: een 4-tal (live) sets van Extrawelt: http://rapidshare.com/files/206366168/E ... 8.2007.mp3 http://rapidshare.com/files/62212460/20 ... ers_FM.mp3 http://rapidshare.com/files/141890592/S ... 7-UMP3.mp3 http://rapidshare.com/files/189110910/E ... MP3mp3.mp3"
"http://rapidshare.com/files/206366168/E ... 8.2007.mp3 Ik kan iedereen aanraden om deze set te downloaden en even door te skippen naar 10:30... even in het nummer komen en dan die climax bij 12:42.. wauw wauw wauw(L) ik luister hier al maanden echt dagelijks naar, krijg er maar geen genoeg van.."
"Gui Boratto live"
"http://www.youtube.com/watch?index=21&p ... playnext=1"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WJhpKvmGm-8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WJhpKvmGm-8&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] spaceeee"
"Je moet geluk hebben met wat voorn agent je er op aanspreek. Ben ca 2 maand geleden zelf op de bon geslingerd voor het gebruiken van softdrugs in het openbaar. 60 euro boete!"
"Rook nu driekwart jaar een gram per dag, 7 dagen per week. Waarom? om rust te vinden in mijn kop. ben echt een chaoot en als ik blow word ik chill en vind ik rust, heeeeeerlijk aan het eind van de dag. Heb onlangs het topic gelezen bij 'drugs algemeen' over AD/HD en drugsverslaving. heb me ingelezen over het onderwerp en verschillende testjes gemaakt, conclusie: ik weet bijna zeker dat ik OF AD/HD of ADD heb. ik weet dat je dit nooit zeker kan weten als je een slechts een paar tests op internet hebt ingevult en heb dus een afspraak bij de huisarts staan voor volgende week. Als blijkt dat ik AD/HD of ADD heb ga ik sowieso in therapie, ben er van overtuigt dat ik een stuk meer van mijn leven kan maken als ik iets meer structuur in mijn kop kan krijgen. Ben tevens van plan om dan meteen met blowen te stoppen omdat ik het nu alleen gebruik als middel om even tot rust te komen. Ben benieuwd hoe 'moeiljk' dat stoppen gaat worden."
"Je eerste keren een joint rollen is altijd moeilijk. Voor mij was de gouden tip: gebruik shag en vooral niet te veel! rol gewoon eerst dunne jointjes met een kleinere tip dus, je zult merken dat dat stukken makkelijker gaat."
"PepTalk zei: Als je inderdaad AD(H)D hebt, en de medicatie slaat aan ( is geloof ik met Ritalin in 35% van de gevallen) heb je dus gewoon je blowtje om tot rust te komen ingeruild voor speed Ik zeg niet dat je je niet moet laten testen of niet moet stoppen met blowen, ik vermeld alleen even dat Ritalin nou ook niet echt het fijnste en onschadelijkste middel is om rust in je kop te krijgen. Heb zelf ook AD(klein h'tje)D en heb vanalles geprobeert ( na gesopt te zijn met blowen) en voorgeschreven gekregen ( is aantal jaar terug, Ritalin hielp niet ( liep NOG harder te stuiteren) en er waren verschillende 'experimentele' medicijnen die ook geen snars hielpen. Ben nu toch weer aan de wiet gegaan, en op het gebied van rust in me kop: Ben ondertussen zo vaak stoned, dat ik soms terug verlang naar die drukke maar snel denkende tijden. Klik om te vergroten... Weet jij hoeveel mensen AD/HD of ADD hebben? Je zegt net zelf dat 35% ritalin krijgt voorgeschreven door een dokter.. Neem aan dat het minder slecht voor me is als die 3/4 joints per dag."