Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haar eerste ervaring met speed was een paar weken terug. Toen kon ze niet stilzitten, denken of iets anders wat enige inspanning vereiste... Maar toen hadden we wel een nachtje goed doorgesnoven.... Ook een slecht idee als het een klein lijntje is? Want ikzelf merkte dat men hartje serieus klopte toen, maar bij 1 kleintje voelde ik me gewoon goed."
"wave zei: Oh ik zag 'duurloop' ook over het hoofd. Is dat zo belangrijk dan? Klik om te vergroten... Ja, ze studeert voor leerkracht LO"
"ExceptionalInsight zei: Bij dat soort opmerkingen (mag het ook niet als ik beloof dat ik maar een heeeel klein beetje doe?) heb ik altijd het idee dat diegenen hier alleen maar zijn om goedkeuring te krijgen voor een stom idee. Doe maar dan, maar niet mauwen als het mis gaat hè? Klik om te vergroten... Nee, wil gewoon genoeg info hebben. Is me vriendin, wil ze nog wel even houden, heb net de jackpot getroffen"
"wave zei: Misschien moet je willen presteren vanuit je zelf, en niet de drugs, in het dagelijks leven? Misschien moet je drugs alleen gebruiken om een leuke ervaring mee te maken met je lichaam, geest (en vrienden) op een moment waar verplichtingen je niet in de weg staan? Als je veel bereikt dankzij drugs, wie heeft het dan bereitk: jij of die pep? (En begrijp me niet verkeerd. Ik verander geestelijk ook wel door gebruik: op een positieve manier. Ik ben met een andere blik naar de hele wereld gaan kijken. Maar dat hoort nog allemaal bij mezelf. Dat ik die sportwedstrijd zou kunnen winnen of dat examen zou kunnen halen door pep is iets anders. ) Klik om te vergroten... Ik begrijp je standpunt volledig. Ik kijk ook anders tegen de wereld op sinds mijn gebruik."
"Daar heb je een goed punt."
"Re: Wat zijn goeie GHB drankjes? Cola +"
"Heb het 1 maal in mijn leven gekend en dat was met de befaamde blauwe driehoeken. Voor de rest nooit iets gevoeld."
"plantenbak zei: Petrovic zei: COUTANCES - Een Franse gemeente heeft een giftige plantensoort uit de plantenbakken verwijderd Klik om te vergroten... ik had er niets mee te maken, echt niet :') Klik om te vergroten... +1"
"MopTopSpy zei: Een tijd geleden ben ik door de politie buiten een 'niet officieel' feestje tegengehouden en mijn cannabis in beslag laten nemen. Nu hebben ze me dus een blad laten tekenen voor therapeutische hulp anders werd ik vervolgd, weet iemand juist wat dit inhoud of ik gewoon op een gesprek moet gaan of zal ik wekelijks drugtesten gaan krijgen? Klik om te vergroten... Heet het niet CAD of zoiets?"
"Vrienden, Mijn vriendin heeft vrijdag examen duurloop. Nu wil ze op voorhand een lijntje nemen om haar prestaties proberen te verhogen. Is dit een goed idee? Misschien nuttige tips? Peace"