Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt! Hij is getest op 70 MG wat vrij weinig is maar ik weeg nog geen 60 kg dus dat is wel oke toch? Volgens mij is het dan best slecht om het te snuiven aangezien het een pil is en dus zit er ook kalk ik oid toch? als ik de pil kapotbijt gaat het dan sneller? want is wel en goede optie dan. maagtabletten icm xtc klinkt mij niet erg gezond in de oren bedankt voor de tips!"
"wederom bedankt voor de reacties, 3e keer, dus redelijke beginner. hoezo is het zo schadelijk voor je gebit dan? maagtabletten begin ik niet aan omdat ik dat gewoon niet prettig vind, normaal slik ik helemaal niets eigenlijk zelden asprientjes en die bijt ik ook door op advies van de docter. maar de vraag was eigenlijk, eerst eten en dan de pil of eerst de pil en dan eten ? tnx"
"Heb hem uiteindelijk voor t eten genomen en toen gaan eten. Het was mijn 2e keer en hij sloeg niet in Echt wtf hij sloeg gewoon niet in, ik ben maar gaan blowen naar 4 uur. Ik had me er super erg op zitten verheugen mensen beweerde dat het daar door kwam. Andere die de zelfde shit hadden gingen wel gewoon lekker"
"vanwege mijn wazige spijsvertering wil ik het ook nooit in pilvorm. ik kauw hem meestal in 2 met mn voortanden en dan valt ie uit elkaar met water erbij. wel goed je tanden schoon likken met je tong :P"
"Wow, erg indrukwekkend en intrigerend verhaal. Ik heb erg veel bewondering voor je! Volgens mij kan je in in het guinness book of worldrecords als langste verslaafde die is afgekickt! Heel veel geluk en geniet van de vrijheid!"
"Als je al een malbro 6 euro opgerookt hebt voor je weer terug bent van de shop."
"als je denkt dat je op een beurostoel met roltjes zit en rond rold. Blijken er geen wieltjes onder te zitten. dat had ik net"
"KLINKERKOP zei: - je drie glazen achter elkaar kapot knijpt Klik om te vergroten... auw!?"
"Pff ik hem maar een knuddig lijstje dan, maar dat is niet erg vind t wel prima zo. Alcohol Nicotine Wiet/Hasj Lachgas XTC Salvia Truffels Ook in die volgorde ontdekt als ik het me goed herinner, helemaal bad gegaan op de truffels. Moest met politie praten en dat was echt niet chill daarna 3 uur lopen spouwen. Dat was de enige drug die me niet beviel maar vind het wel prima zo. XTC is wel de leukste uit het lijstje denk ik."
"Hallo, Ik ga vanavond xtc doen, en heb daar natuurlijk erg veel zin in! 2 keer eerder ging het allemaal prima behalve het innemen. De eerste keer had ik van te voren gegeten duurde het 4 uur voordat de pil begon te werken. De 2e keer had ik niets ontbeten en dus een totaal lege maag, toen duurde het anderhalf uur. Vanavond wil ik dit dus anders aanpakken, ik heb eigenlijk 2 keuzes, voor het avond eten of na het avond eten. wat is het beste? zijn er nog andere manieren om oraal het in te nemen en het sneller gaat? (want pluggen daar begin ik niet aan :P )"