Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
160 weergaven
18-5-2026
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je zo naief bent geworden door het blowen dat je verhaaltjes over chinese wiet gelooft.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je van oude jointjes een nieuwe maakt :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eh, wat was de vraag ook al weer?
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Als je pakje big vloei uit elkaar valt omdat er teveel tipjes uit gedraaid zijn.

2. Als je ongeveer 50 lege wietzakjes openscheurt en met een mesje de overgebleven thc er uit schraapt om vervolgens alles in een joint te stoppen. (geloof me of niet: dit is echt een AANRADER! Heb 't nu 4x gedaan en ik was 4x enorm knetter).


Kimmerd zei:
als je bijna overal IETS vergeet
Klik om te vergroten...
Dat is al standaard bij mij :P
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
je een joint maakt van een krant
niet naar vragen :cry: er kwam zwarte rook vanaf...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
je vergeet waarom je het nou eigenlijk doet
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mocht je er nog wat aan hebben, volgende keer naar een fotoalbum zoeken, zit rijstepapier in..

OT: je de volgende ochtend wakker word, en merkt dat je met zn tweeën bijna 70 euro hebt opgerookt.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
je continu vergeet wie je ook alweer aan het bellen was op het moment dat je de telefoon hoort overgaan..

dat je wakker wordt en je een joint ziet liggen in de asbakl en daarna besluit om toch nog even verder te slapen hehe :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je door de regen op de fiets een half uur rijd voor de coffieshop
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Als je bij 0 grade vrieskou, keiharde regen en hagel, harde windstoten naar de coffeeshop fietst om alleen een pakje vloe te kopen.
Klik om te vergroten...


Als je door de regen op de fiets een half uur rijd voor de coffieshop
Klik om te vergroten...


Vergeet dat het al gepost is :mrgreen:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je belangrijke documenten niet meer vindt in je lade omdat ze uitpuilt van de lege wietzakjes. Als je die documenten dan uiteindelijk gevonden hebt, blijken er hoeken afgescheurd, die gebruikt zijn geweest om tipjes van te maken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik tilde achter huis een omgekeerde stenen (zware)bloempot op, en schrok me lam... (bijna 250 lege zakjes) blijkt dat van die ene school ze daar altijd op t bankje zitten, en ook hun lege zakjes erin stopten.

Normaal stond er altijd een andere bloempot bovenop, maar die was al een half jaar geleden weggehaald.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat als je je kamer opruiimt overal wietzakjes, vloei, tip enzo vindt
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Je weet dat je teveel blowt als:

je niet meer blowt om iets leuks leuker te maken

maar blowt om iets leuk te maken
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je zelfs niet de supermarkt meer in druft!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je niet meer weet waar de fok je bent.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je niet meer kan rechtstaan. te lui bent voor alles te doen. je hoofd zeer zwaar wordt. en dat je geheugen zwaar begint te sukkelen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
Als je niet meer weet waar de fok je bent.
Klik om te vergroten...

zo das een tijd geleden! waar de fok was jij? :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Magic Guest zei:
je een joint maakt van een krant
niet naar vragen :cry: er kwam zwarte rook vanaf...
Klik om te vergroten...

Je moet ook de witte stukjes pakken, zonder advertentie erop, (de randjes meestal)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Je na het school thuiskomt op vrijdag, uw zakgeld gereed ziet liggen op het kastje naast uw bed en besluit om direct naar Maastricht te gaan voor een nieuw vers zakje.

Jaja, het overkwam mij gisteren! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."