#1
als je zo naief bent geworden door het blowen dat je verhaaltjes over chinese wiet gelooft.

Dat is al standaard bij mij :PKimmerd zei:als je bijna overal IETS vergeet

azgaza zei:Als je bij 0 grade vrieskou, keiharde regen en hagel, harde windstoten naar de coffeeshop fietst om alleen een pakje vloe te kopen.
Als je door de regen op de fiets een half uur rijd voor de coffieshop

MetaalKonijn zei:Als je niet meer weet waar de fok je bent.
Magic Guest zei:je een joint maakt van een krant
niet naar vragener kwam zwarte rook vanaf...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."