#1
Geen enkele. Risico's die met het gebruik van drugs meekomen moet je maar accepteren en anders moet je niet aan een drug beginnen.
yeti zei:Nicotine, heb al teveel dierbare familieleden & vrienden erdoor verloren. Gestorven aan longkanker door die tabakzooi.
Mensen en ruimten gaan er ook bepaald niet lekker van ruiken. En de huid en tanden van een rokende vrouw raakt haar pure glans er ook door kwijt. Om nog maar te zwijgen van haar adem als ze in je armen ligt en je lippen de hare naderen...


crackistegek zei:Geen, elke drug is recreatief te gebruiken, mits je sterk in je schoenen staat en je verstand gebruikt. Word altijd zo moe van die discussies met 'verslavingsgevoelige' typetjes die de drugs overal de schuld van geven. Als je een zwakkeling zonder ruggegraat bent, kun je zelfs verslaafd raken aan je volstoppen met allerlei smerig voedsel waar een fatsoenlijk mens zich slechts eens in de zoveel tijd aan waagt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."