Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?

Welke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?

156 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Echelon zei:
touche sir

ik heb het idd dan ook over kratom, herbal shooters, trip-e
dat soort onzin
Klik om te vergroten...

Niemand verplicht jou dit soort producten te kopen, of wel? (Kratom zou ik overigens geen onzin noemen, en heeft wel degelijk effect)
B
BymoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen enkele. Als een drug mij gevaarlijk of niet interessant lijkt, blijf ik er gewoon af. Niet moeilijk toch? En om dan arbitrair op te treden en andere mensen het recht te gaan ontzeggen om iets te doen wat ik voor mij persoonlijk niet opportuun acht, nee.. Zo ben ik niet opgevoed.

Bende Hitlers *verzachtende smiley*
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals al meerdere keren is gezegd "METH"
Ben zelf verslaafd geweest aan de METH de kristalvorm en heeft mij binnen 3jaar geestelijk en lichamelijk totaal naar de kloten geholpen. Was al 10 jaar een echte speedfreakje maar had het toen nog redelijk onder controlle. Tot de meth in mijn leven kwam ik dacht t'is gewoon hele sterke speed dacht dat ik wel wat gewent was. Maar dit is zo heftig en zo fijn en dat maakt het duivels ik zeg met nadruk duivels .want Meth neemt je ziel in beslag als dat eenmaal in je hoofd zit en je kent de rush is alles overbodig. Er komt niks ook maar in de buurt. En het klopt 1 base en ik was verkocht snoof compete kristallen naar binnen voelde op het laatst gewoon of ik kapotte tl buizen naar binnen werkte en toch door gaan. Ik weet wat hel is 2psychoses door chronischslaap gebrek sliep 3week niet viel ik 3/4 dagen ik comaslaap en dat vond ik het ergste slapen dus stelde het zo lang mogelijk uit omdat ik wist als ik weer wakker werd dat ik verrot was,totaal geen bioritme meer,abcessen kreeg ik in mijn mond van het roken en toch doorgaan ben in 3 maand 15jr ouder geworden. 2jaar in afkickkliniek door gebracht vroeger ben nooit weer het zelfde geworden door de [CRYSTAL]METH.

Maar de grootste opstakel was dat ik de kennis had van hoe het moet.
IK wou dat ik die kennis nooit gehad had.

dus mijn leven was over zoals ik gewent was. :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#4
honingolie zei:
Echelon zei:
touche sir

ik heb het idd dan ook over kratom, herbal shooters, trip-e
dat soort onzin
Klik om te vergroten...

Niemand verplicht jou dit soort producten te kopen, of wel?
Klik om te vergroten...

Heb ik iets gemist ofzo? Volgens mij was de vraag van de thread: 'Welke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?'
Mijn antwoord staat hierboven dus.
Kratom is troep, omdat de uitwerking echt te min voor woorden is, maar wel verkocht word als 'je van het'.
Dat mag je verwachten van een dealertje op Zeedijk... mijn inziens niet van een zichzelf respecterende smartshop houder.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heroïne en Methamfetamine.. teffeszooi..

Heroïne omdat ik er mensen echt aan kapot heb zien gaan.. onomkeerbaar naar de klote..

En Meth omdat het te link is om te gebruiken en ik altijd een beetje huiverig ben dat die teringzooi als "normale" amfetamine aan de man word gebracht (ik neem ook nooit zomaar een nakkie van iemand aan, ik zorg wel voor mezelf en ken mijn dealer goed)

En sigaretten.. teringzooi... al te veel mensen kapot zien gaan aan kanker van heel dichtbij.. en er gaan er nog vele komen ben ik bang..
ik ga binnenkort echt stoppen..

(aan de andere kant, iedereen heeft zo wel zijn eigen "voorkeurs-tering-drug" ik kan me voorstellen dat andere mensen vinden dat mijn argumenten ook opgaan voor alcohol, coke en noem maar op...)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meth, heroïne en crack-cocaine.

Cocaine op zichzelf op de tweede plaats, maar ik kan het niet echt beklagen want ik doe het zelf ook wel eens op zijn tijd, maar ik denk dat het echt een te gevaarlijke drug is. Je moet echt van goede huizen komen wil je het onder controle houden.

Dat geld ook wel voor de bovenste drie, maar cocaine is dan makkelijker als die andere drie. Het heeft ook wel zijn voordelen, vooral tijdens de seks. Verder is het handig in de ehbo koffer want het verdoofd een pijnlijke wond, van de andere kant doet heroine dat ook weer maar ik zet niet zo graag een spuit in mijn lijf en een poedertje smeren wat van benzine gemaakt is ook niet maar wel liever dan spuiten...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nicotine, heb al teveel dierbare familieleden & vrienden erdoor verloren. Gestorven aan longkanker door die tabakzooi.

Mensen en ruimten gaan er ook bepaald niet lekker van ruiken. En de huid en tanden van een rokende vrouw raakt haar pure glans er ook door kwijt. Om nog maar te zwijgen van haar adem als ze in je armen ligt en je lippen de hare naderen...
g
grinderLid
01-01-2024, 00:00
#8
SPEED! zonder twijfel! ongelofelijk verslavend, ik doe het zelfs niet graag en toch wil ik het keer op keer doen... uitkomst: slapeloze nachten, paniekaanvallen en parranoïa tot gevolg...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
grinder zei:
SPEED! zonder twijfel! ongelofelijk verslavend, ik doe het zelfs niet graag en toch wil ik het keer op keer doen... uitkomst: slapeloze nachten, paniekaanvallen en parranoïa tot gevolg...
Klik om te vergroten...

hehe zoek dan hulp de speed is niet schuldig ... jij wel

:tearsofjoy:
g
grinderLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
grinder zei:
SPEED! zonder twijfel! ongelofelijk verslavend, ik doe het zelfs niet graag en toch wil ik het keer op keer doen... uitkomst: slapeloze nachten, paniekaanvallen en parranoïa tot gevolg...
Klik om te vergroten...

hehe zoek dan hulp de speed is niet schuldig ... jij wel

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ja, ik weet het wel, maar ik wil gewoon zeggen: speed is verradelijk...(voor de mensen die dit nog nooit gedaan hebben) het vergt idd een hoge dosis zelfkarakter om er niet iedere week aan te zitten, ik ben nu reeds 3 weken clean(speed). ik ga proberen er af te blijven, het is de enigste drugs die ik verslavend vind(lichamelijk dan) en wil de mensen aantonen hoe gevaarlijk het is als je(met niet veel zelfkarakter) eraan begint... :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
je zuipt nog
je rookt nog nicotine ...

zou je daar niet is wat harder aan werken ?

:hearteyes:
g
grinderLid
01-01-2024, 00:00
#12
daar zie ik nu niet zo'n probleem in... ik drink ook niet ieder weekend hé, en ik rook mss 5 sigaretten op een dag ofzo(gedurende 4 jaar) tja, ik zeg niet dat het moet verdwijnen, er zullen natuurlijk ook mensen zijn die hiermee beter kunnen omgaan dan mij, maar vertel enkel mijn eigen mening hierover :)
heb er ook wel goede tijden aan beleefd, maar nu is het gedaan voor mij met speed :)
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou wel kunnen blèren: coke, speed, heroine, meth weg... maar ik weet eigenlijk niet zo gruwelijk veel vanaf dus ik ga ook niet oordelen.

Maar iets wat van mij mag verdwijnen is toch echt wel tabak... gatverredamme, smerig spul is da. Ik ben schuldig aan het roken ervan, omdat ik het door mn J's doe (alleen light peuken hè :wink:), maar het effect van nicotine is shit, je merkt geen zak, het is ontzettend verslavend (ben gelukkig niet verslaafd... denk ik) en het stinkt ook. De rook stinkt, je kleren gaan ervan stinken. Probeer maar eens een plukje shag in water te doen en het ff laten staan, zal je zien wat voor gore troep er vanaf komt.

Het is dat ze in de buurt van mij niet van die rookkruiden verkopen of tabaksvervangers, anders had ik die meteen gekocht. (zal wss goedkoper zijn dan tabak, toch?)
n
nouscheziganLid
01-01-2024, 00:00
#14
rommel zoals meth...

en verder eigenlijk alles wel waar mensen agressief van worden (met natuurlijk als voetnoot dat de agressiviteit in sommige gevallen al in verhoogde mate in de persoonlijkheid verborgen zit er er door die bepaalde drug alleen maar versterkt uit komt)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen enkele. Risico's die met het gebruik van drugs meekomen moet je maar accepteren en anders moet je niet aan een drug beginnen.
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
HetEindeVanAlles zei:
Mijn nonkel is een junk. Hij zei dat hij een trek deed van de crackpijp en een klein half uur een orgasme door heel zijn lichaam voelde. Daarna voelde hij zich kut en wilde hij meer.
Klik om te vergroten...
Híj, ja. Dat geeft niet de garantie dat iedereen toegeeft aan dergelijke zwakte.

HetEindeVanAlles zei:
Hier jongen, neem een trekje en voel vijftien minuten lang de rush van je leven. En voel daarna de levenslange kater van het junk-zijn.
Klik om te vergroten...
HetEindeVanAlles zei:
Ik zeg niet dat één trek je een junk maakt
Klik om te vergroten...
Niet?
Klik om te vergroten...

Blijkbaar wel. :(
Dit is helemaal niet vijandig bedoeld ofzo: heb jij zelf al crack of heroïne of meth gedaan? Of ken jij mensen die dit occasioneel gebruiken en kunnen blijven functioneren?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
HetEindeVanAlles zei:
Dit is helemaal niet vijandig bedoeld ofzo: heb jij zelf al crack of heroïne of meth gedaan? Of ken jij mensen die dit occasioneel gebruiken en kunnen blijven functioneren?
Klik om te vergroten...
Ik ken uberhaupt geen gebruikers van die drugs. Vandaar dat ik een open mind houd en me niet laat leiden door de slechte verhalen die je hoort. Want wees nou eerlijk, goede verhalen halen het nieuws niet. Het geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid. Totdat ik het zelf heb geprobeerd houd ik al mijn opties open.
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
HetEindeVanAlles zei:
Dit is helemaal niet vijandig bedoeld ofzo: heb jij zelf al crack of heroïne of meth gedaan? Of ken jij mensen die dit occasioneel gebruiken en kunnen blijven functioneren?
Klik om te vergroten...
Ik ken uberhaupt geen gebruikers van die drugs. Vandaar dat ik een open mind houd en me niet laat leiden door de slechte verhalen die je hoort. Want wees nou eerlijk, goede verhalen halen het nieuws niet. Het geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid. Totdat ik het zelf heb geprobeerd houd ik al mijn opties open.
Klik om te vergroten...

Het is niet zoals weed hé. Die producten zijn gemaakt door drugslabo's, met zo'n fantastische rush en zo'n cravings from hell dat je wel bij moet kopen. Ze zijn gemaakt om jou verslaafd te maken! Zodat zij miljoenen kunnen verdienen. Dit is geen vertekend beeld, dit is gewoon logisch.

En ik ben ook open minded hoor :wink:

BTW, Bill Hicks? Van die goede verhalen op het nieuws?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
HetEindeVanAlles zei:
Het is niet zoals weed hé. Die producten zijn gemaakt door drugslabo's, met zo'n fantastische rush en zo'n cravings from hell dat je wel bij moet kopen. Ze zijn gemaakt om jou verslaafd te maken! Zodat zij miljoenen kunnen verdienen. Dit is geen vertekend beeld, dit is gewoon logisch.
Klik om te vergroten...
Oh dat dacht ik man. Sorry, dan heb je gelijk.
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
HetEindeVanAlles zei:
Het is niet zoals weed hé. Die producten zijn gemaakt door drugslabo's, met zo'n fantastische rush en zo'n cravings from hell dat je wel bij moet kopen. Ze zijn gemaakt om jou verslaafd te maken! Zodat zij miljoenen kunnen verdienen. Dit is geen vertekend beeld, dit is gewoon logisch.
Klik om te vergroten...
Oh dat dacht ik man. Sorry, dan heb je gelijk.
Klik om te vergroten...

Zucht. Als ik ooit een gebruiker vind die hero ofzo kan gebruiken, zet ik meteen mijn mening opzij. Maar tot die tijd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."