#1
niks want er kan en er gaat ook geen drugs verdwijnen 



3970 zei:tomz0r zei:Grappig dat mensen hier Alcohol noemen.
Van mij niks, ieder zijn ding.
Dat is eigenlijk helemaal niet grappig, dat wil volgens mij toch wel wat zeggen....van mij zouden alcohol en tabak mogen verdwijnen, maar een keus tussen die twee maken zou niet makkelijk zijn. Het grootste probleem met die twee is de vrije beschikbaarheid. Iedereen kan het kopen/gebruiken, en veel mensen weten er dan ook geen maat mee te houden. En het bezorgt de omgeving ook nogal eens wat overlast, omdat de gebruiker ervan ook vindt dat hij/zij het overal moet kunnen gebruiken.
helemaal mee eens..buzzrider zei:Het enige wat in principe zou moeten verdwijnen is nicotine. Zoveel sterfgevallen en dat allemaal door aan die kankerstokken te trekken![]()
tomz0r zei:99% van de alcoholgebruikers gebruikt alcohol gewoon zo goed als veilig, bijna risicoloos.
3970 zei:tomz0r zei:99% van de alcoholgebruikers gebruikt alcohol gewoon zo goed als veilig, bijna risicoloos.
Daar zou ik wel eens een bron bij willen zien....ik denk dat je je schromelijk vergist hierin, maar ik kan het nu even niet met cijfers weerleggen.(lees: geen zin)


Sarori zei:We moeten maar leren leven met deze menselijke eigenschap en kunnen denk ik beter onze aandicht richten op het tegengaan van de ongewenste randverschijnselen zoals verslavingsproblematiek en criminaliteit.
Don Quichot en Sancho Panza hebben al lang geleden laten zien dat er een kloof bestaat tussen de mooie droom en de harde praktijk. Je kunt geen windmolens bevechten: het onveranderbare is nou eenmaal niet te veranderen. Een hopeloze strijd kun je niet winnen. Dat denken is dwaas.
![]()
Wiet is herbal, salvia is herbal, yopo is herbal, ... maar ik veronderstel dat je die niet bedoelt :P De enige herbal waar ik misselijk van geworden ben is LSA, maar dat was dan weer geen geldklopperij.Echelon zei:zware kudos voor jou knul
ontopic: alle herbal drugs mogen wat mij betreft optiefen.
geldklopperij met als enig effect; misselijkheid
Echelon zei:ik heb het idd dan ook over kratom, herbal shooters, trip-e
dat soort onzin
Echelon zei:touche sir
ik heb het idd dan ook over kratom, herbal shooters, trip-e
dat soort onzin
honingolie zei:Echelon zei:touche sir
ik heb het idd dan ook over kratom, herbal shooters, trip-e
dat soort onzin
Niemand verplicht jou dit soort producten te kopen, of wel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."