Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?

Welke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?

156 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik durf te wedden dat ik 1x hero kan gebruiken en nooit meer.
Meth zou ik 100% zeker 1-3x in het jaar kunnen gebruiken zonder te smokkelen en/of verslaafd te raken.
Crack roken doe ik sowieso niet want ik haat het om te roken..
zodra dit eens op mijn pad komt zal ik het laten weten :wink:
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#2
HetEindeVanAlles zei:
ExceptionalInsight zei:
HetEindeVanAlles zei:
Het is niet zoals weed hé. Die producten zijn gemaakt door drugslabo's, met zo'n fantastische rush en zo'n cravings from hell dat je wel bij moet kopen. Ze zijn gemaakt om jou verslaafd te maken! Zodat zij miljoenen kunnen verdienen. Dit is geen vertekend beeld, dit is gewoon logisch.
Klik om te vergroten...
Oh dat dacht ik man. Sorry, dan heb je gelijk.
Klik om te vergroten...

Zucht. Als ik ooit een gebruiker vind die hero ofzo kan gebruiken, zet ik meteen mijn mening opzij. Maar tot die tijd...
Klik om te vergroten...

Er zijn wel mensen die af en toe heroine gebruiken hoor.. In de jaren 80 was dit ook vrij normaal, en niet iedereen die dat toen deed is geeindigd als junk (wel relatief veel daarom heeft het nu zo'n slechte naam, maar niet iedereen dus).
Meth is gewoon hele sterke speed, en daardoor verslavender, vooral als je het rookt of spuit. En crack is gewoon coke, maar dan geschikt gemaakt om te roken. En dus ook verslavender omdat je het rookt.
Maar dat een keer gebruiken en dan ben je verslaafd is gewoon bullshit. Een keer gebruikt en craving om ermee door te gaan, dat is het wel.
Maar als je craving gelijk gaat stellen aan verslaving is er wel een hele grote inflatie van de term verslaving...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
HetEindeVanAlles zei:
ExceptionalInsight zei:
HetEindeVanAlles zei:
Het is niet zoals weed hé. Die producten zijn gemaakt door drugslabo's, met zo'n fantastische rush en zo'n cravings from hell dat je wel bij moet kopen. Ze zijn gemaakt om jou verslaafd te maken! Zodat zij miljoenen kunnen verdienen. Dit is geen vertekend beeld, dit is gewoon logisch.
Klik om te vergroten...
Oh dat dacht ik man. Sorry, dan heb je gelijk.
Klik om te vergroten...

Zucht. Als ik ooit een gebruiker vind die hero ofzo kan gebruiken, zet ik meteen mijn mening opzij. Maar tot die tijd...
Klik om te vergroten...

Ik ken zelf een stelletje die al erg lang bij elkaar zijn en praktisch alle stoffen wel geprobeerd hebben. Van de "standaard trip drugs" tot heroine, crack, meth noem maar op.
Meth doen ze hoogstens een keer per jaar, crack/heroine bij 1 keer gehouden.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
nog geen een eigenlijk...
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
HetEindeVanAlles zei:
ExceptionalInsight zei:
HetEindeVanAlles zei:
Het is niet zoals weed hé. Die producten zijn gemaakt door drugslabo's, met zo'n fantastische rush en zo'n cravings from hell dat je wel bij moet kopen. Ze zijn gemaakt om jou verslaafd te maken! Zodat zij miljoenen kunnen verdienen. Dit is geen vertekend beeld, dit is gewoon logisch.
Klik om te vergroten...
Oh dat dacht ik man. Sorry, dan heb je gelijk.
Klik om te vergroten...

Zucht. Als ik ooit een gebruiker vind die hero ofzo kan gebruiken, zet ik meteen mijn mening opzij. Maar tot die tijd...
Klik om te vergroten...

Meth heb ik al een keer gebruikt, is wel lekker, maar de week erna voel je je zo verkankerd dat een beetje normaal denkend mens dan niet door gaat. Voor mij zeker niet extreem verslavend, ook ken ik een paar mensen die al een paar keer crack hebben gerookt en daar ook niet aan verslaafd zijn geraakt, alhoewel er meer zijn die er wel aan verslaafd zijn geraakt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens crack gerookt en nee, ik kan je niet echt zeggen dat ik er verslaafd aan geworden ben. Ik vond het vies, de smaak, de geur en de uitwerking. Bah, bah, bah. Precies wat men zegt, een halve minuut alsof je de fucking koning bent, net alsof je een orgasme hebt met heel je lichaam maar dan echt heel vies. Ik voelde me erna vies en gebruikt.

Geef mij maar een zegeltje.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een keer heroine gerookt een paar jaar geleden. Vond het niet zo fantastisch. Jarenlang nooit de behoefte gehad om het nog een keer te doen. Laatste tijd schiet het weleens door m'n gedachten (ben de laatste maanden uberhaubt meer van de downers) maar het is kost me weinig tot geen moeite om hier niet aan toe te geven. Ben blij dat ik het gedaan heb want ik heb nu ook totaal geen nieuwsgierigheid meer naar heroine.

Crack zou ik weleens willen doen. Cocaine is niet echt m'n drug of choice dus weet zeker dat ik dat ook wel bij een keer kan houden.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Crack en hero.
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#9
nicotine, en alcohol
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#10
paddofiel zei:
nicotine, en alcohol
Klik om te vergroten...
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#11
geen enkele drug moet van mij verdwijnen. Al die ellende die erbij komt wordt door mensen veroorzaakt, niet door de chemische stofjes. Eigenlijk kunnen mensen dus maar beter verdwijnen, heb je ook al die narigheid niet meer.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
crocodile zei:
geen enkele drug moet van mij verdwijnen. Al die ellende die erbij komt wordt door mensen veroorzaakt, niet door de chemische stofjes.
Klik om te vergroten...
Wijze woorden.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSDmathXtc zei:
alle verslavende shit. dan bedoel ik niet speed of XTC maar
heroine,crack en meth
Klik om te vergroten...

en nicotine, alcohol, marihuana is niet verslanvend zeker???

van mij mag GELD verdwijnen
de grootste drug en verslaving van de mensheid
(back to ruilhandel)
een zegeltje shiva voor een zegeltje hoffman of voor een grammetje coke
doe mij maar een plakje kaas
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elk nadeel hep z'n voordeel, zo ook met drugs.
en zoals al eerder genoemd, het stofje doet vrij weinig fout, het is de mens zelf.
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geld is ook gewoon een ruilmiddel hoor, maar gewoon eentje die door iedereen geaccepteerd wordt, omdat dat nu eenmaal beter werkt dan direct ruilen van goederen. Heb jij zin om naar een andere stad te moeten met je zegeltje om die voor een andere te ruilen, omdat je niemand kan vinden die jouw zegeltje wil?

No offense maar mensen die van geld af willen zijn enkel slecht geinformeerd, en niets anders dan dat als je het aan mij vraagt. Alsof de natuur van de mens verandert door het overschakelen naar omslachtiger ruilen.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#16
crocodile zei:
Geld is ook gewoon een ruilmiddel hoor, maar gewoon eentje die door iedereen geaccepteerd wordt, omdat dat nu eenmaal beter werkt dan direct ruilen van goederen. Heb jij zin om naar een andere stad te moeten met je zegeltje om die voor een andere te ruilen, omdat je niemand kan vinden die jouw zegeltje wil?

No offense maar mensen die van geld af willen zijn enkel slecht geinformeerd, en niets anders dan dat als je het aan mij vraagt. Alsof de natuur van de mens verandert door het overschakelen naar omslachtiger ruilen.
Klik om te vergroten...


ik ben geen luiaard die thuis zit of me enkel wil limiter tot mijn buurt, als iemand niet wil ruilen dan gaat mijn zoektocht verder desnoods tot aan de andere kant van de wereld.
of andersgebruik ik 't gewoon zelf.
(ik ben geen fan van't functionele)

alcohol, nicotine zeker omdat daarmee het kapitalisme opgang wordt gehouden
en alles geestvernauwende drugs
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol.. wat een verradelijke drugs is dat toch

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."