#1
HetEindeVanAlles zei:Ach komaan man. Welk argument heb je om heroïne te laten blijven bestaan?
Oom Klaas zei:Paddo's, LSD, DMT, Ketamine, Nicotine, THC, xtc, speed, coke in alle vormen, alle opiaten, alle rc's, ghb, gbl, en alle andere stoffen die je anders laten voelen.
Err.. omdat het drugs zijn die net als alle andere ook leuk zijn om te gebruiken?HetEindeVanAlles zei:Kan IEMAND me vertellen waarom Crack, Christal Meth en Heroïne NIET voorgoed mogen verdwijnen?
