Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?

Welke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?

156 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een keer heroine gerookt een paar jaar geleden. Vond het niet zo fantastisch. Jarenlang nooit de behoefte gehad om het nog een keer te doen. Laatste tijd schiet het weleens door m'n gedachten (ben de laatste maanden uberhaubt meer van de downers) maar het is kost me weinig tot geen moeite om hier niet aan toe te geven. Ben blij dat ik het gedaan heb want ik heb nu ook totaal geen nieuwsgierigheid meer naar heroine.

Crack zou ik weleens willen doen. Cocaine is niet echt m'n drug of choice dus weet zeker dat ik dat ook wel bij een keer kan houden.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Crack en hero.
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#3
nicotine, en alcohol
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#4
paddofiel zei:
nicotine, en alcohol
Klik om te vergroten...
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#5
geen enkele drug moet van mij verdwijnen. Al die ellende die erbij komt wordt door mensen veroorzaakt, niet door de chemische stofjes. Eigenlijk kunnen mensen dus maar beter verdwijnen, heb je ook al die narigheid niet meer.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
crocodile zei:
geen enkele drug moet van mij verdwijnen. Al die ellende die erbij komt wordt door mensen veroorzaakt, niet door de chemische stofjes.
Klik om te vergroten...
Wijze woorden.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSDmathXtc zei:
alle verslavende shit. dan bedoel ik niet speed of XTC maar
heroine,crack en meth
Klik om te vergroten...

en nicotine, alcohol, marihuana is niet verslanvend zeker???

van mij mag GELD verdwijnen
de grootste drug en verslaving van de mensheid
(back to ruilhandel)
een zegeltje shiva voor een zegeltje hoffman of voor een grammetje coke
doe mij maar een plakje kaas
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elk nadeel hep z'n voordeel, zo ook met drugs.
en zoals al eerder genoemd, het stofje doet vrij weinig fout, het is de mens zelf.
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geld is ook gewoon een ruilmiddel hoor, maar gewoon eentje die door iedereen geaccepteerd wordt, omdat dat nu eenmaal beter werkt dan direct ruilen van goederen. Heb jij zin om naar een andere stad te moeten met je zegeltje om die voor een andere te ruilen, omdat je niemand kan vinden die jouw zegeltje wil?

No offense maar mensen die van geld af willen zijn enkel slecht geinformeerd, en niets anders dan dat als je het aan mij vraagt. Alsof de natuur van de mens verandert door het overschakelen naar omslachtiger ruilen.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#10
crocodile zei:
Geld is ook gewoon een ruilmiddel hoor, maar gewoon eentje die door iedereen geaccepteerd wordt, omdat dat nu eenmaal beter werkt dan direct ruilen van goederen. Heb jij zin om naar een andere stad te moeten met je zegeltje om die voor een andere te ruilen, omdat je niemand kan vinden die jouw zegeltje wil?

No offense maar mensen die van geld af willen zijn enkel slecht geinformeerd, en niets anders dan dat als je het aan mij vraagt. Alsof de natuur van de mens verandert door het overschakelen naar omslachtiger ruilen.
Klik om te vergroten...


ik ben geen luiaard die thuis zit of me enkel wil limiter tot mijn buurt, als iemand niet wil ruilen dan gaat mijn zoektocht verder desnoods tot aan de andere kant van de wereld.
of andersgebruik ik 't gewoon zelf.
(ik ben geen fan van't functionele)

alcohol, nicotine zeker omdat daarmee het kapitalisme opgang wordt gehouden
en alles geestvernauwende drugs
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol.. wat een verradelijke drugs is dat toch
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niets. Iedereen maakt eigen keuzes, hoe dan ook.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van mij mogen Hero, Speed, Meth, en Crack verdwijnen. :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Coke, crack, meth.

Coke: In mijn omgeving gebeurt er weinig goeds mee. Mensen verkloten hunzelf, gaan liegen etc. De typische coke dingetjes die iedereen wel kent.

Crack: Omdat het niks goeds brengt. Behalve een korte rush. Het voegt niks toe. Meer het tegenovergestelde.

Meth: Precies hetzelfde verhaal als crack. Alleen duurt de rush niet kort.


Gewoon waardeloze drugs die niks toevoegen, alleen maar kapot maken. Op coke na, er zijn gelukkig veel mensen die dit wel normaal kunnen gebruiken. Ik kom ze weinig tegen helaas. Vriend van me gaat steeds harder de verkeerde kant op.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van mij mag dan wel alles verdwijnen wat enigzins op je geest inspeelt...liever alles weg dan een klein beetje.
B
BNCCLid
01-01-2024, 00:00
#16
shag
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heroine, DXM en nicotine :openmouth: En aan alcohol zouden ook wel wat strengere regels gegeven mogen worden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
DXM? o.O wat is daar zo erg aan?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Crack, meth en heroine: ik heb het idee dat deze drugs meer kapot maken en weinig toevoegen aan je leven. Datura moet men ook maar laten liggen, dat is geen drug meer, maar puur zelfvergiftiging. Ik zou het niet jammer vinden als deze drugs van onze aardbol zouden verdwijnen.

Maar goed, dit zijn drugs die ik zelf dus nooit heb gebruikt of ooit zal gaan gebruiken. Het maakt voor mij dus niet uit of ze wel of niet zouden bestaan, ik ken de risico's en dat is voor mij voldoende en een goede reden om er toch nooit aan te beginnen. Iedereen heeft verder zelf in de hand wat hij/zij doet en is daar zelf verantwoordelijk voor vind ik.... Als iemand een goede reden heeft om zichzelf helemaal naar de kloten te helpen, dan heb ik daar ook respect voor. Zolang je een ander er maar niet meer schaadt.
Klik om te vergroten...

Je kan er ook niet goed over oordelen óf Hero nu wel of niet iets aan een leven bijdraagt, zolang je dit niet zelf hebt kunnen ervaren. Eigen ervaring is mijns inziens het enige wat écht telt.

Oh, niet iedereen helpt zich naar de kloten met Drugs. Dit is per individu verschillend.

Als ik dan toch een Drug moet kiezen, dan kies ik voor Alcohol.

u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
nicotine. de meest zinloze drug is het eigelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."