#1
Een keer heroine gerookt een paar jaar geleden. Vond het niet zo fantastisch. Jarenlang nooit de behoefte gehad om het nog een keer te doen. Laatste tijd schiet het weleens door m'n gedachten (ben de laatste maanden uberhaubt meer van de downers) maar het is kost me weinig tot geen moeite om hier niet aan toe te geven. Ben blij dat ik het gedaan heb want ik heb nu ook totaal geen nieuwsgierigheid meer naar heroine.
Crack zou ik weleens willen doen. Cocaine is niet echt m'n drug of choice dus weet zeker dat ik dat ook wel bij een keer kan houden.
Crack zou ik weleens willen doen. Cocaine is niet echt m'n drug of choice dus weet zeker dat ik dat ook wel bij een keer kan houden.
