Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?

Welke drug mag van jou voorgoed verdwijnen?

156 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van mij mogen Hero, Speed, Meth, en Crack verdwijnen. :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet eigenlijk wel, en dat het dan ook nooit bestaan heeft en dat ik nooit zou weten hoe het voelt, zou me een hoop geld bespaard hebben.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welke drug/drugs mag/mogen van jou voorgoed van deze aarde verdwijnen en waarom?

Ik vind speed (omdat het zo verradelijk is) en heroine '(omdat dat je dan bijna niet meer terug kan).
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
underworld zei:
nicotine. de meest zinloze drug is het eigelijk.
Klik om te vergroten...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor mij zou alle drugs mogen verdwijnen buiten de tripmiddelen :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
underworld zei:
nicotine. de meest zinloze drug is het eigeNlijk.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
+1
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ze mogen allemaal blijven :wink:

soms moet je eerst heel laag zakken, om vervolgens tot de conclusie te komen, dat jij het beter niet kan gebruiken, :kots:
omdat je er niet mee om kan gaan.

ben zelf goed verslaafd geweest, en bovenop gekomen, en weet gewoon wat ik niet moet nemen :wink:
das ook zo mooi aan drugs je krijgt de zulke weisheden en fylosofieshe( volgens mij schrijf ik het verkeerd)gedachten.

je word er zeker wijzer van :rock: ( op een duur, als je er van leert, en zelfinzicht hebt dan)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
niks!!!het is niet omdat ik in het verleden verslaafd geweest ben aan speed of dat ik tot heden nog teveel zuip of rook,dat verstandige gebruikers er moeten voor boeten...of heb ik deze topicvraag WEERAL niet goed begrepen :rolleyes: ,correct me if i wrong...greetings from the planet of the apes!!!oe oe OEEEEEEE
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen enkele drug. Drugs zijn in principe gewoon medicijnen die door sommige mensen misbruikt worden. Ze hebben echter vrijwel allemaal medicinale toepassingen en kunnen recreatief vaak redelijk veilig gebruikt worden. Zoals eerder werd gezegd: ieder zijn ding.

Al hoewel.. nicotine.. Inderdaad vrij zinloos, maar wel lekker en heel gezellig.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles wat niet tript.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lol, je blijft dezelfde soort antwoorden posten jij :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van mij hoeft er niks te verdwijnen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
Van mij hoeft er niks te verdwijnen.
Klik om te vergroten...

+1 als je er geen behoefte aan hebt moet je er maar gewoon vanaf blijven.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nicotine, omdat het zo massaal geconsumeert wordt, zeer verslavend is en er massa's mensen door ziek worden of dood gaan.

Ook cocaïne, om dezelfde reden eigenlijk. Als deze drugs niet zou bestaan zou het in bepaalde landen duizenden (als het niet meer is) onnodige doden schelen.
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nicotine, Meth, Heroine, Coke, Speed

Zoiets :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alles, houd je geest puur en zoek de balans in jezelf.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#18
METH de grootste rommel ooit gemaakt...
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#19
nicotine :wink:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heroine , crack , crystal meth , alles wat je kan basen eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."