Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er staat een verslag bij de trip reports. Zoek op nustasium."
"Ik zag daarstraks op weg naar huis toevallig een hoop amanitas staan in de berm naast de weg. Na het eten ben ik direct teruggekeerd naar die plek. Rond elke boom stonden er een stuk of 10. In totaal stonden er meer dan 100 ! Ik heb er 4 geplukt in verschillende stadia van ontwikkeling. Één ervan was nog toe, die laat ik in het vervolg staan omdat de sporen er nog niet uitgevallen zijn. Er stonden er ook veel die geel waren gekleurd, maar die heb ik laten staan omdat de felrode beter te identificeren zijn. Welke pluk ik best in het vervolg? De rode of de oudere gele? Kan iemand bevestigen dat het weldegelijk om de goede soort gaat? Ze zijn ech heel fel rood, al valt dat niet zo op door de slechte fotokwaliteit (sorry daarvoor). over het roken : Daar was ik me al bewust van, ik heb daar zelf zeer prettige ervaringen mee (dromirige en zeer creatieve relaxte staat) maar het schijnt enorm slecht voor de gezondheid te zijn... Klik om te vergroten... Kan je meer uitleg geven of heb je daar een bron voor? Waarom is het enorm slecht? Ik weet nog niet wanneer ik ze zal consumeren, maar wanneer ik het doe zal ik trachten één en ander neer te pennen over de ervaring."
"Wacky zei: Zullen we als protest tegen het verbod de champignons bij AH injecteren met LSD ? :P Klik om te vergroten... Het is jammer dat de chloor in het leidingwater lsd afbreekt. Het plan om de watervoorraad van een stad te spicen met lsd, dat al sinds de 50's circuleert, zou jammer genoeg niet werken. Kunnen we niet eens een onsje 2cb in het leidingwater dumpen ofzo? Of zou dat ook niet werken? Er zou echt eens een doorgeslagen tripper de stap moeten zetten en bv in het parlement iets in het eten of drinken doen. Het verbaast me eigenlijk dat dit nog nooit gebeurd is. Onlangs las ik wel over een paar leuke Amerikaanse jongens die spacebrownies en lsd brownies naar een politiebureau hadden getuurd in naam van een vereniging van bezorgde moeders ofzo . Misschien moeten we massaal lsdvoedsel beginnen sturen naar de politiebureau's en cda hoofdkwartieren. Maar dan wel met heroîsche doses, zodat ze echt levensveranderende ervaringen hebben waardoor ze het licht zien. Met gewone doses zijn ze waarschijnlijk gewoon een paar uur verward, en zullen ze daarna eens zo hard tekeer zullen gaan tegen lucy en andere drugs. (Sorry voor de offtopic)"
"Ik besef dat het geen realistisch idee is. Ik wou gewoon een discussietje op gang trekken. En ik wou weten of het wél zou kunnen lukken met 2cb, in theorie Ik heb de hoop op een betere acceptatie van drugsgebruik opgegeven. Door de politieke globalisatie en de groeiende macht van de extreem zielloze en bureaucratische EU wordt het volgens mij alleen maar erger. Zowel mijn idee als jouw idee zullen niet zorgen voor een vrijere samenleving. Wat hebben de provo's in de 60's dan bereikt met hun vreedzaam protest op het gebied van drugsacceptatie? Ze hebben niet kunnen verhinderen dat lsd in '66 verboden werd.. Ik zie geen enkele valabele piste die ooit zou kunnen leiden tot een echt vrije samenleving, waar iedereen het recht heeft om voor zichzelf uit te maken wat goed voor hem is. De publieke opinie is tegen een vrij drugsbeleid, en dat zal volgens mij altijd zo blijven. Gebruikers van illegale drugs zijn immers in de minderheid. Zelfs op dit drugsforum - godbetert - zie ik gebruikers die bepaalde drugs die zij toevallig niet gebruiken verboden willen zien, en zie ik gebruikers die tegen legalisatie zijn. Zo wordt het natuurlijkl helemaal hopeloos.."
"België In België verschijnen nieuwe wetten in het Belgisch Staatsblad. Ze zijn van kracht door het Koninklijk Besluit. In RD 22.01.1998 kunnen we mescaline terugvinden onder hoofdstuk II, wat het bezit, kopen, verkopen, bereiden, bewerken, verwerken, verstrekken afleveren, vervoeren, vervaardigen van mescaline verboden maak. In RD 29.08.1997 vinden we Trichocereus spp en Lophophora Williamsii terug in het zogenaamd Plantendecreet: “Considering the urgent necessity motivated by the situation found after an examination by the Food Inspection (following a complaint from the General Secretariat of Prevention Policy), it was established that several sales outlets – so-called “smart-shops” – offer products by the name of “eco-drugs”, “smart-pills”, “energy-drinks”, “pep-drinks”, …, of which some have been prepared using potentially toxic plants. Suchlike products may cause grave harm to their consumers. This Royal Decree is indispensable to take quick legal actions when necessary, and to prohibit, confiscate and destroy these dangerous plants. […]” Het is duidelijk dat de Belgische overheid niet dol is op smartshops en deze probeert tegen te houden. Het Plantendecreet kent vier lijsten van gereguleerde planten: • gevaarlijke planten die niet mogen gebruikt worden als voeding. • het plukken van wild voorkomende medicinale en eetbare paddenstoelen. • planten die gebruikt worden bij voorschrift.(pil, tablet, capsule etc.) CACTI RD 29.08.1997 maakt het illegaal om de volgende cacti te gebruiken om te eten. • peyote (Anhalonium lewinii Hennig) • Lophophora wiliamsii (Lem. Ex Salm-Dyck) J.M. Coult); • Trichocereus spp. RD 22.01.1998 maakt het illegaal om volgende cacti te importeren, exporteren, en te vervaardigen (wat we kunnen interpreteren als kweken), bezitten, ruilen, verkopen of kopen: • Peyote (Lophophora williamsii/Anhalonium lewinii) RD 22.01.1998 reguleert het bezig van mescaline (in alle vormen, bv. hydrochloride) Besluit: Men kan dus Trichocereus spp (waaronder San Pedro dus valt) kopen, verkopen en kweken, maar men mag deze niet consumeren. Het bezit van Peyote is dus helemaal verboden."
"Ja precies zei: In ieder geval Amnesia, op zolder van een kraakpand, met professionele aparatuur, met redelijk wat ervaring... Klik om te vergroten... Als je redelijk wat ervaring hebt zou je je toch zelf een beeld moeten kunnen vormen over de opbrengst van 100 plantjes?"
"12 uur licht geven aan de plant, en hem dan 12 in het donker zetten."
"Geen enkele. Als een drug mij gevaarlijk of niet interessant lijkt, blijf ik er gewoon af. Niet moeilijk toch? En om dan arbitrair op te treden en andere mensen het recht te gaan ontzeggen om iets te doen wat ik voor mij persoonlijk niet opportuun acht, nee.. Zo ben ik niet opgevoed. Bende Hitlers *verzachtende smiley*"
"Re: slunse zei: ja lukt wel hoor. best neem je +- zuivere alcohol, werkt het best. zelfde principe als een joint roken hé in feite.. Klik om te vergroten... We hebben dit weekend sambuca zitten drinken/inhaleren, en toen kwam het idee van 96% pure alcohol ook bij me op. Ik kan me voorstellen dat 96% heel fel brandt, dus zullen we onze hand niet verbranden als we het over het glas plaatsen om het vuur te doven? Of hoe gaat het dan wel in zijn werk, pure alcohol inhaleren?"
"Das ook een goed idee, maar waar haal je droog ijs?"