Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind bij voorgedraaide joints meestal dat de tabak "te oud" smaakt.. waardoor deze zwaarder word en de wietsmaak overrompelt.. en ja.. de prijs/kwaliteits verhouding is ook minder.."
"ik heb hier ook wel eens problemen mee.. ik gooi het meestal in mijn grinder, verkruimel het goed en leg het dan onder mijn bureaulamp. Misschien niet helemaal perfect na 10 minuten maar het werkt wel."
"hislordship zei: rook dat van me lichaam/kleding af kwam. Klik om te vergroten... herkenbaar.. ik zie na een tijdje op de pep ook vaak rook waar het toch echt niet hoort.. wel altijd in "donkere" ruimtes"
"ik heb al aardig wat leuke dingen gedaan.. maar mijn meest REALISTISCHE visual mindfuck.. kwam toch echt door de pep.. na maar iets van 20 uur wakker te zijn geweest.. was wel hele grappige visual trouwens ik heb zo'n grote cafe asbak.. zo'n ijzeren.. maarja.. ik rook veel alsk aan de snelle zit dus die zat aardig vol.. en.. ik keek naar de asbak.. lag dr een bananenschil in.. ongeveer de helft zo groot als n gemiddelde banaan.. en.. die schil.. die gleed langzaam van de asbak weg.. ik knipperen met me ogen.. 2 seconden dichthouden.. en.. toen ik keek.. lag de bananenschil weer keurig in het midden van de asbak en gleed evengoed ook weer langzaam weg.. na wat te porren in mn asbak met mn aansteker kwam ik erachter dat het toch echt nep was.. masjols"
"3970 zei: Ja dat kan, Dikkop. Klik om te vergroten... oke thanks enig idee hoelang dat zo blijft of verschilt dat?"
"hey kan het zo zijn dat je na afloop van speedgebruik een rare smaak in je mond heb? ik heb dit weekend voor mij doen aardig gek gedaan met speed. vooral als ik nu blow of rook krijg ik een "rare" smaak in me mond.. niet heel vies ofzo.. maar kan dat aan speed liggen? greetz"
"nja kheb dus maandag mn laatste sleutelpuntje gepakt.. tis nu donderdag avond en heb nog steeds.. gewoon goed gegeten vanaf dinsdagavond ofzo.. mja zal wel weggaan"
"LSDmathXtc zei: jah is de speed na veel gebruik blijft er altijd wel een beetje steken in de neusholte Klik om te vergroten... alright thanks hier heb ik iets aan"
"ik sinds inname nog niet geslapen.. ga nu me bed in.. begin moe te worden. misschien is de kwaliteit van mijn pep inderdaad niet 100% maar dat maakt mij niet zo gek veel uit.. heb er een leuke tijd mee beleefd"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) toeter, knetter, piefke"