Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"queensday: wiet, alcohol, dex en mdma.."
"2C-B brand ook als de hel, en bezorgt een enorm ranzige nasmaak in je keel.. blegh.. enige 'voordeel' is dat de werkingsduur wat korter, doch intenser, is en je er minder van nodig hebt.. net zoals bij de meeste drugs die je zowel kunt snuiven/droppen dus.. ik verkies toch oraal innemen. :P"
"gisteren, a Day at the Park.. leuk feestje ik heb me ingehouden en me beperkt tot een klein bommetje dex, paar glazen bier en 2 joints"
"50mg modafinil tbv de concentratie.. verder niks.. hertentamens in aantocht."
"Alcohol, coke, 2c-b, lachgas, wiet. Niet allemaal op dezelfde avond, maar nu maar weer ff een weekje rustig aan doen :P"
"Worstenjongen zei: Alchohol,Xtc,Cocaine Klik om te vergroten... Je bent pas 15 toch? En nu al bijna wekelijks XTC gebruiken, nu ook nog coke.. Onverstandig gebruik Sausage boy..."
"bommetje dex, 1 schrale hoffman blotter die toch nog voor een leuke trip zorgde, alcohol en veel te veel wiet/hasjolie."
"2 hele flesjes heineken."
"Mooi verhaal maar je moet speed ook niet gebruiken als coke. Eigen schuld dus."
"Opium? Diazepam? DMT?"