Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een half uurtje geleden 2 halfjes die nog op de asbak lagen van gistere avond opgerookt. En zat snow white in andere zat maroc met twisla in. Tikte lekker aan.. Ik heb nog 0,8 gram White Widow liggen. (Kan ook 0,89 gram zijn ) Die gaat vanmiddag puur door de glazen bong met warme citroen thee er in. Ik weet nu al dat het flink hoesten gaat worden, maar ik denk dat ik hem ga spacen als een motherfucker.!"
"Net een jointje gerookt in de shop, en nu weer thuis. ff nog een draaien."
"Alcohol wiet hasj en zo metteen een dikke mok ECHTE met pure cacao chocolademelk Lekker dik aan de MAOi's. Check jullie laters!"
"Lol, last post 25 jul 2007 02:40"
"Beste mensen, Ik heb een vraagje betreft vitamine C. Ik ga elke zaterdag opstap, altijd veel gedronken, en dan de volgende dag zwaar brak zijn. Ik heb daar iets op gevonden, althans het werkt tegen de kater. Ik vraag me alleen af of het niet erg slecht voor je is. Vitamine C, als ik redelijk wat gedronken heb, en ik ben van plan nog een uurtje of twee te blijven neem ik altijd 2 a 3 tabletjes vitamine C, werkt erg goed ik voel me na een half uurtje duidelijk frisser. Op de etiquette van het potje staat dat je maximaal 3 tabletten tegelijk mag nemen en zo nodig meer maal per dag. Kan ik dit gewoon blijven doen? Of moet ik die pillen dumpen en een citroentje eten?"
"lekker aan bager coke, halve op voel me lekker meer niet. heb er nog een die pak ik half voor het stappen zo"
"Coke, bier en Samson sjekkies --fout bezig--"
"Mathijs zei: 3 zegels een joint met een kopje koffie. Goodmorning Klik om te vergroten... Wat een combinatie.. ik zit hier aan 't bier met een sjekkie.."
"Een volle maag vol vitaminen, een paar pilsjes en 2 lijntjes speeeeedy"
"bijna 170 pagina's en nog geen doden?"