#1
Een injectie met 1 a 2 mg atropine heeft menig mens al gered van een hartstilstand.
En terminale kankerpatienten hebben veel baat bij Morfine.
En terminale kankerpatienten hebben veel baat bij Morfine.
Marla Singer zei:Crack, meth en heroine: ik heb het idee dat deze drugs meer kapot maken en weinig toevoegen aan je leven. Datura moet men ook maar laten liggen, dat is geen drug meer, maar puur zelfvergiftiging. Ik zou het niet jammer vinden als deze drugs van onze aardbol zouden verdwijnen.
Maar goed, dit zijn drugs die ik zelf dus nooit heb gebruikt of ooit zal gaan gebruiken. Het maakt voor mij dus niet uit of ze wel of niet zouden bestaan, ik ken de risico's en dat is voor mij voldoende en een goede reden om er toch nooit aan te beginnen. Iedereen heeft verder zelf in de hand wat hij/zij doet en is daar zelf verantwoordelijk voor vind ik.... Als iemand een goede reden heeft om zichzelf helemaal naar de kloten te helpen, dan heb ik daar ook respect voor. Zolang je een ander er maar niet meer schaadt.


crackistegek zei:Geen, elke drug is recreatief te gebruiken, mits je sterk in je schoenen staat en je verstand gebruikt. Word altijd zo moe van die discussies met 'verslavingsgevoelige' typetjes die de drugs overal de schuld van geven. Als je een zwakkeling zonder ruggegraat bent, kun je zelfs verslaafd raken aan je volstoppen met allerlei smerig voedsel waar een fatsoenlijk mens zich slechts eens in de zoveel tijd aan waagt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."