Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk ook dat die persoon gewoon aanleg heeft voor psychoses, en daarbij gewoon is scheefgegaan. Ik ben ook een persoontje met een heel lage bloeddruk, en als ik meer dan knetterstoned ben ga ik ook wel 's scheef . Nie fijn,maar ja,je moet je grenzen kennen."
"Het is vrij normaal dat als je vaak md pakt, dit ook zijn sporen gaat nalaten.. Zorg er wel voor dat het niet escaleert want dan zit je echt wel met de gebakken peren. Ik heb een heeeel lange tijd heeeel veel mdma gepakt, en ik moet er nu de gevolgen van dragen. Epileptisch-achtige aanvallen van hier tot in tokyo (stuiptrekken,verwardheid, flauwvallen, you name it). Allemaal door overmatig mdma-gebruik. 't Is allemaal plezant he, maar ge moet er me oppassen."
"Hoh, als dat het enige is wat je hebt, kan kan het zeker niet veel kwaads doen. Ik zit sinds gisteren met een virusje (overgeven,en voor de rest niks speciaals) en heb ook nog zitten smoken niks aan de hand achteraf, nog is goed alles van mijn maag gekotst en achteraf chill in slaap gevallen Iets dramatisch zal er nu niet meteen gebeuren"
"Er was een paar maand wel ergens bodega in 't stad, maar ik weet niet meer waar en of die er nog is En tilburg valt nog goed mee! een uurtje op de sneldienst vanaf de roosevelt (416 OF 417), en dan de 450 naar tilburg achteraf kan je nog altijd de 132 (nederlandse bus wel dus daar moet je voor betalen) naar Breda via Baarle Nassau nemen en die stopt op de straat waar de bus naar turnhout rijd. Hopelijk heb je hier iets aan"
"x_VorteX_x zei: Blowtoad zei: K ben op zoek naar een coffeeshop in de buurt van Antwerpen. Iemand een goed adresje? (K heb al gezocht naar een coffeeshop in Putte, maar k vond niets op t net, misschien iemand van daar uit de buurt?) Klik om te vergroten... In Belgie zijn er geen Coffeshops waar ze wiet/hasj verkopen alleen in Nederland. Klik om te vergroten... Je hebt Putte belgië en Putte Nederland he"
"Ja ik denk niet dat je nog veel andere opties hebt dan tilburg.. tilburg"
"Misschien late reactie, maar voor mensen die dit ooit nog zouden lezen. Je moet echt oppassen met mdma en pillen, iedereen eigenlijk. Waarom? Klein voorbeeldje: Ik heb nooit, maar ook noooooit in mijn leven last gehad van epilepsie of epileptische trekken. Het zit ook niet in mijn familie, dus da's dan ook al geen optie. Heb ik op 1 jaar tijd, 5x een epileptische aanval gehad, omdat mijn hersenen volledig kapot gefeest zijn door die (jammer genoeg,ooh zo fijne) drug. Ik mag nu voor 2 jaar niet met de auto rijden en elke dag medicatie nemen. En het kutste van al; nooit meer mdma of pilletjes aanraken. Fijn he? Het kan goed komen dat zelfs die paar pilletjes de eerste keer, al zoveel schade aangericht hebben. En het kan goed zijn dat het niet bij 1x blijft als je flink gaat overdrijven met die lieverdjes."
"Hah misschien niet meteen binnen iets van deze categorieën, maar toch Frank Sinatra- Let it snow " I brought some corn for poppin' " , I sure did. en dan nog: Dj Hype - Tarantula http://www.youtube.com/watch?v=thCIavTk1-k , dus [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=thCIavTk1-k&feature=related[/youtube]"
"Crackers in Tilburg! Een van de shops die voldeed aan mijn verbeelding van 'koffiesjop'. Vriendelijke mensen,goede aanbiedingen (zoals 5gram Orange/€25) I like <3"
"Echelon zei: ik heb het idd dan ook over kratom, herbal shooters, trip-e dat soort onzin Klik om te vergroten... ik vond kratom best gezellig. Voor mij zou er niet meteen iets moeten verdwijnen. Maar ik vind dat er op nicotine en alcohol echt wel strengere regels mogen komen Zoals hier eerder is gezegt,het wordt massaal geconsumeerd en er worden enorm veel mensen ziek van (al dan niet doodgaan). Qua harddrugs etc. vind ik niks, mensen moeten karakter tonen om te weerstaan, en als hun dat niet lukt moeten ze de gevolgen maar dragen. wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten. Aan de andere kant zijn er dan weer verslaafden die er achteraf iets uit leren, zo zag ik onlangs een docu over een ex-herojunk die nu in de 'spuitenbrigade' zit en de gebruikersplaatsen in Antwerpen schoonhoud door alle gebruikte spuiten binnen te brengen zodat er geen ziektes (zoals aids etc.) worden 'verspreid' onder elkaar."