Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pep, Sos en wodka."
"Heroine meth meth meth meth De rest is niet belangrijk, al het bovenstaande is puur tuig."
"sjaak herremans zei: 2 mccp (1 keer gehad en flink misselijk van geworden geen pretje) Klik om te vergroten... geen problemen mee. Zit nu op MDMA kristallen te wauzen, en dat voelt voor mij hetzelfde als een halve pil met MCPP, ik heb het idee dat ik redelijk tolerant ben voor dt spul. mijn mten kunnen er echt niet tegen, wel voordelig als zij slechte pillen hebben, dan krijg ik ze alsnog voor gratis Ik vind de rushes wel chill, warm en koud, lekker onder een dekentje op de bank met een filpmje een beetje wegknauwen..."
"Heroïne en Methamfetamine.. teffeszooi.. Heroïne omdat ik er mensen echt aan kapot heb zien gaan.. onomkeerbaar naar de klote.. En Meth omdat het te link is om te gebruiken en ik altijd een beetje huiverig ben dat die teringzooi als "normale" amfetamine aan de man word gebracht (ik neem ook nooit zomaar een nakkie van iemand aan, ik zorg wel voor mezelf en ken mijn dealer goed) En sigaretten.. teringzooi... al te veel mensen kapot zien gaan aan kanker van heel dichtbij.. en er gaan er nog vele komen ben ik bang.. ik ga binnenkort echt stoppen.. (aan de andere kant, iedereen heeft zo wel zijn eigen "voorkeurs-tering-drug" ik kan me voorstellen dat andere mensen vinden dat mijn argumenten ook opgaan voor alcohol, coke en noem maar op...)"
"Mijn ouwelui weten helemaal niks.. en als ze er ooit achter komen dat ik ooit een jointje heb gerookt kan ik denk ik mijn erfenis wel op mijn buik schrijven..."
"Heerscher to the max!"
"af en toe bij VEEL TE VEEL sterke koffie zweten en rillen"
"Kom maar op met die PM!"
"Ben de afgelopen week al vaker aan de kant gezet om te blazen.. goede zaak! Met drank op achter het stuur is onverstandig en levensgevaarlijk! (met alle drugs eigenlijk) De mannen in het blauw kunnen wat mij betreft niet vaak genoeg controleren op ditsoort dingen... maar dan moeten ze wel een beetje toleranter worden ten opzichte van andere "vergrijpen""
"Na een blauwtje de dag ervoor op een feestje mezelf een paar dosis port (de wijn) met ketamine toegediend, alles bij elkaar ongeveer 100 CC port (17%) en 300 MG keta.. Zo wauws als een gympie aan het rondwandelen (spagettibenen )... komt de dame in kwestie ineens ook aan (had ik niet verwacht) moest ik aan mijn broertje gaan vragen wie dat ze in godsnaam was nadat ik een hand en een kus kreeg van haar.. Toen waren mijn kansen echt verkeken.."