Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerward verbaal uiten (Wartaal)

Verward verbaal uiten (Wartaal)

144 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
LADd zei:
(dit alles ongeveer 3 keer zo snel gesproken als normaal)
*ik pak een denkbeeldige marker, die er voor mij levensecht uitziet, en begin druk "op een muur te schrijven"*
kijk max, hier zie je twee kollommmen.
de linker, is aardig
die rechter........ daaaar moet je voor OPPASSEN!!
die is stom.
jij staat op de linker. *probeer "max" te schrijven, met de denkbeeldige marker*
dus eigenlijk......... HEET JIJ MAX MACHT!
Klik om te vergroten...

LMAO!

My own one special sentence: Ik weet dat het niet mag, maar het ruikt naar oktober.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdens de 2CB, de radio begon te storen:

'Er zit zand in de speakers' :sunglasses:
T
TheSpecialGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben niet aangedronken!
Zei ik een keertje toen ik aangeschoten was en iemand me vroeg of ik dronken was haha! En hun maar lachen, ik begreep niet waarom ze lachten tot een paar minuten later iemand zo aardig was om me te vertellen wat ik verkeerd zei! XD

Of ook zo een actie, ik was met een paar vrienden, we hadden niet eens zo veel op, begon het te regenen. Zei een vriend van me: waarom is regen toch zo nat? Maar dan ook echt op een hele droge manier! XD
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen zaterdag na iets meer dan 200mg mdma

Vriend: Hee pik, als ik me voet zo doe, komt er kramp in me teen.
Ik: Huh wat?
Vriend: Ik krijg kramp in me teen als ik dit doe.
Ik: Als je wat doet?
Vriend: Huh? ik snap het niet, wat zei ik nou?
Ik: Uhhhmmm ff wachten, laat me nadenken
Ik: (na een minuut diep in denk-modus geweest te zijn) Ja iets met kramp.
Vriend: Oh nouja, 't zal wel haha.
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik begon met blowen letten we er nogal eens op hoe de wiet eruit zag (met oranje sliertjes of wat dan ook). Wij over die bubblegum:
Ik: "'t is oranje...."
D: "t is Bubblegum man, kk chill...."
andere D: "Bubblegum is gewoon alle kleuren...."
Ik: "Bubblegum is gewoon lèkker jonge...."
D: "Bubblegum is kk lekker....."

Vage zinloze gesprekken als je gesmoked hebt :stoned:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
mikkelk zei:
Afgelopen zaterdag na iets meer dan 200mg mdma

Vriend: Hee pik, als ik me voet zo doe, komt er kramp in me teen.
Ik: Huh wat?
Vriend: Ik krijg kramp in me teen als ik dit doe.
Ik: Als je wat doet?
Vriend: Huh? ik snap het niet, wat zei ik nou?
Ik: Uhhhmmm ff wachten, laat me nadenken
Ik: (na een minuut diep in denk-modus geweest te zijn) Ja iets met kramp.
Vriend: Oh nouja, 't zal wel haha.
Klik om te vergroten...

Whahahaah
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#7
herinner me er nu opeens nog 1:
hè jongens... het is toch koninginnendag?
*geen reactie*
ja wel dus. maaarrrr,,, waar is de koningin dan? volgens mij is ze aan het onderduiken. net als die ene rus... (had in mn hoofd het verhaal over tsaar Ivan de vierde ofzo die ook onderdook voor het volk)
*geen reactie*
hè jongens... waarom antwoord er niemand?
*geen reactie*
GVD BEN IK WEER ONZICHTBAAR?!
*reactie: L., hou je bek. ik trip.*

:wave:
L
LiquidMadnessLid
01-01-2024, 00:00
#8
GODdamn zei:
Altyd als ik begin te lachen, en ik heb iets op, of het nou lsd of hasj is,
dan weet ik niet meer waarom ik lach
zo van 'HAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA.. haaaaaaaaaahhhhh, wattefuck, waarom lachte ik ook alweer? HAHAAHAHAHAHAHAAHHHH'' etc etc
Klik om te vergroten...

haha ook herkenbaar :P :mrgreen: :stoned:
ik ga binnenkort een keert :xtc: doe en dan met me vriendin :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
LADd zei:
herinner me er nu opeens nog 1:
hè jongens... het is toch koninginnendag?
*geen reactie*
ja wel dus. maaarrrr,,, waar is de koningin dan? volgens mij is ze aan het onderduiken. net als die ene rus... (had in mn hoofd het verhaal over tsaar Ivan de vierde ofzo die ook onderdook voor het volk)
*geen reactie*
hè jongens... waarom antwoord er niemand?
*geen reactie*
GVD BEN IK WEER ONZICHTBAAR?!
*reactie: L., hou je bek. ik trip.*

:wave:
Klik om te vergroten...

Lekker vriendelijk dan
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
LADd zei:
herinner me er nu opeens nog 1:
hè jongens... het is toch koninginnendag?
*geen reactie*
ja wel dus. maaarrrr,,, waar is de koningin dan? volgens mij is ze aan het onderduiken. net als die ene rus... (had in mn hoofd het verhaal over tsaar Ivan de vierde ofzo die ook onderdook voor het volk)
*geen reactie*
hè jongens... waarom antwoord er niemand?
*geen reactie*
GVD BEN IK WEER ONZICHTBAAR?!
*reactie: L., hou je bek. ik trip.*

:wave:
Klik om te vergroten...

Lekker vriendelijk dan
Klik om te vergroten...
Ik zou hetzelfde reageren denk ik. Lijkt me vrij irritant als je aan het trippen bent.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Oom Klaas zei:
LADd zei:
herinner me er nu opeens nog 1:
hè jongens... het is toch koninginnendag?
*geen reactie*
ja wel dus. maaarrrr,,, waar is de koningin dan? volgens mij is ze aan het onderduiken. net als die ene rus... (had in mn hoofd het verhaal over tsaar Ivan de vierde ofzo die ook onderdook voor het volk)
*geen reactie*
hè jongens... waarom antwoord er niemand?
*geen reactie*
GVD BEN IK WEER ONZICHTBAAR?!
*reactie: L., hou je bek. ik trip.*

:wave:
Klik om te vergroten...

Lekker vriendelijk dan
Klik om te vergroten...
Ik zou hetzelfde reageren denk ik. Lijkt me vrij irritant als je aan het trippen bent.
Klik om te vergroten...

nee heel aardig was het niet van ze xD
en nee ook niet heel sociaal van mij dat ik ze moest storen met mn gelul

:wave:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo had ik eens toen ik zwaar spacde op XTC dat ik het verschil niet meer wist tussen U en Jij.

Ik zei dus U de hele tijd want ik kon er niet gewoon niet opkomen wat ik anders moest zeggen. Ik was helemaal van de kaart.

Maar het heeft zo ze charme dat je woorden gaat veranderen of anders uitspreekt of omdraaid etc.

:)
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#13
in lsd trip terwijl het regende en ik wou ff wat water drinken

mag ik heel veel van dat maar dan geconcentreerd in mijn mond.

:P
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elke drugsgebruiker kent de taal 'wartaal' wel,
De meeste hier spreken die taal vast ook wel :P

Wat zijn jullie leipste verwarde uitspraken?

Een greep uit mijn collectie:

-Laten we onze neus snuiten met lange vloeitjes, dan kunnen we joints draaien met servetjes want die zijn groter.

-Het is s'avonds warmer dan buiten.

-Zag je die auto met 17inch zilveruitjes?



Groetjes Keesie :wave:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#15
lethologica: the temporary inability to recall a word or name.

Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lappenpopje zei:
Lappenpopje on paddo trip:
"Zo het werkt echt niet man.."
"Maar wat komt die sticker raar uit de muur zetten.."

Ellesdee met haar droge toontje XD:
"Normaal ook?"

Geweldige uitspraak!!
Verder verstaan we elkaar vaak niet en kunnen we de makkelijkste woorden niet bedenken.. (Sorry Jaivy!) :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

whahah ja

lappenpopje zei: liedjes
ik: wat krullen?
lappenpopje: wat? vellen?
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#17
niks verstaan wat iemand zegt
bv kom we gaan naar de nachtwinkel
wat? gaan we buttfucke?

of gewoon wat zitte brabbele
abajodieeeeeeeeeeeeee
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doodkapje zei:
Bail zei:
lethologica: the temporary inability to recall a word or name.

Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij.
Klik om te vergroten...

pas maar op! bij mij is dat al zo erg dat ik constant van alles vergeet.
vroegtijdige dementie...
Klik om te vergroten...

Ik heb het nu ook nuchter ja.. Midden in mijn zin: "Wat was ik ook alweer aant zeggen.." XD
T gaat te furrr
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doerak: Oog om oog...
Doerak + D. (in koor): anderhalf tand keer bal!
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
Het het-concept is ook wel begonnen met een rare uitspraak, een lsd trip op ruigoord.. mijn gezeldschap zei 'dit is hiet niet echt he'. Waarop ik zei 'maar als dit het niet is, dan moeten we het gewoon gaan zoeken, het is hier vast wel ergens'.
Dus hebben we 12 uur lang naar 'het' gezocht.
Klik om te vergroten...
En, hebben jullie het gevonden? :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."