Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nice reportje ;D"
"lol, gisteren nog -.- ik moest shag hale voor iemand en toen wist ik niet meer hoeveel wisselgeld ik kreeg dus ik helemaal tellen enzo en toen kwam diegene van geef maar gewoon 3 euro de rest mag je houden heb je ook nog winst ook nog, dus ik geef diegene 3 euro en zei: ik" Heey jah klopt wel jah ik heb nu 4 euro en losgeld" diegene " huh? *lacht* ik "jha ik had al 4 euro maar nu heb ik er ook losgeld bij" diegene trok echt zoon wtf gezicht en toen zei ik na een tijdje stilte "OOOOHW jah 4 euro is ook losgeld " xD"
"nu? alleen caffeine en anders? check me onderschrijft :P"
"GODdamn zei: Altyd als ik begin te lachen, en ik heb iets op, of het nou lsd of hasj is, dan weet ik niet meer waarom ik lach zo van 'HAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA.. haaaaaaaaaahhhhh, wattefuck, waarom lachte ik ook alweer? HAHAAHAHAHAHAHAAHHHH'' etc etc Klik om te vergroten... haha ook herkenbaar :P ik ga binnenkort een keert doe en dan met me vriendin"