Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 16 jaar en zo oud was ik ook toen ik met XTC begon. Afgelopen weekend was het weer zover ik had een paar pilletjes gedropt, leuk gespaced, niet last van een kater gehad. De volgende dag ging ik (nadat ik had gewerkt) bij een paar vrienden langs om rustig een jointje te roken. Hij sloeg lekker in, we liepen met z'n allen naar binnen en gingen zitten. Na 10 minuten begon ik me best ongemakkelijk te voelen, ik begon een beetje te zweten en te trillen. Dus ik besloot ff naar de wc te gaan. Toen ik opstond voelde ik me al raar en duizelig worden. Eenmaal aangekomen op de wc voelde ik me echt niet goed, ik ging snel zitten en hield m'n handen voor m'n gezicht want alles draaide als de tyfus, en niet een beetje maar echt verschrikkelijk erg . Het licht leek al feller te schijnen dus ik ging meteen via de voordeur naar buiten want ik had lucht nodig. Toen ik buiten stond voelde ik me ineens heel, heeeel raar Alles draaide zo erg en op zo'n zieke manier ik hield het niet meer vol, ik probeerde een beetje te lopen maar ik liep alsof ik straalbezopen was. Ik wou niet gaan zitten omdat er mensen voorbij liepen, helaas hielden m'n benen het niet echt meer en viel ik met m'n gezicht in de bosjes, ik zag alles zwart worden en dacht op dat moment dat ik in een ambulance terrecht zou komen, en alles draaide ó zo erg. Maar gelukkig werd alles na een paar seconden weer redelijk helder. Ik stond zeer moeizaam op en toen ik rechtop stond kreeg ik best ''enge'' spastische reacties, zo noem ik het maar, want mijn armen en benen gingen alle kanten op. Ik liep zover mogelijk bij de mensen vandaan en ging achter een auto op een stoeprantje zitten, toen merkte ik dat ik zeiknat was, mijn voorhoofd was nat, de druppels dropen van mijn neus. Meteen trok ik mijn vest uit en het voelde heerlijk. Ik werd weer een beetje rustig omdat niemand op me lette en ik het weer een beetje fris had. Na een tijdje besloot ik terug te lopen maar ik moest helemaal via een steeg omlopen want de deur was dicht. Toen ik in de steeg liep voelde ik dat kut gevoel weer een beetje opkomen, zo'n opgefokt gevoel, ik bedacht dat ik beter meteen weer kon gaan zitten want het loopt toch wel fout af anders. Dus dat deed ik. Ik maakte een filmpje van me verrotte kop en besloot via de achterdeur weer naar binnen te gaan. Toen ik daar aankwam had niemand van m'n vrienden door dat ik via de voordeur naar buiten ben gegaan en via de achterdeur naar binnen kwam :P . Zo heb ik het ook gelaten, ze waren toch (bijna) net zo ver heen als ik"
"Ik vind het erg jammer dat ik altijd zoveel afval als ik xtc slik. Ik ben al niet de zwaarste met m'n 60 kg/ 182cm. Als ik xtc slik val ik op een avond 2 tot 3 kilo af en dat vind ik best wel erg. Daarom heb ik ook altijd last als ik ga slapen na een nachtje freaken omdat mijn hele lichaam is verwoest. Omdat ik natuurlijk geen hap door m'n keel krijg voordat ik ga slapen neem ik vaak vla en sapjes enzo maar die helpen natuurlijk niet mijn gewicht op pijl te houden. Dus mijn vraag, hoe kan ik op een makkelijke manier voedsel binnenkrijgen waar ik ook een beetje van aankom na de x. Dit vraag ik omdat ik dus met oud en nieuw weer ga slikken en ik heb geen zin om weer depressief en verkkrt te zijn die volgende dag. Zijn er meer die hier last van hebben? Ik ben net helemaal uit m'n bed gestapt om dit te posten:P want het kwam ineens in me op dat ik dat best vervelend vind elke keer. Baby voeding lijkt me niet echt vullend Hoe kan ik dit het beste oplossen, ik heb echt ontzettende last van m'n lege maag na zo'n nacht en ik krijg gewoon geen hap door me keel?!? Tnx alvast!"
"Ik mis gewoon echt telkens 2 kilo ik verzin dit niet hoor. Voordat ik slik ga ik op de weegschaal staan en ben ik gewoon 60/61 kg en de volgende dag serieus +-58. En hoeveel ik van te voren ook eet, zodra die pil in mijn lichaam zit lijkt het wel of al het eten wordt weggevrete door die pil. Maja, 't zij zo blijkbaar... Met drank heb ik ongeveer hetzelfde maar dan een stuk minder."
"kijk dit zal voor sommige mensen heel raar klinken denk ik. Maar wat ik ook eet, ik kom nooit aan. Ik weeg nu al een aantal jaar 60-62 kg en er komt gewoon echt niks bij. Mischien heel geleidelijk. Maar als ik dus elke dag mc donalds zou eten, of frituren^^^^ dan kom ik dus ook niets aan! Als ik elke dag bij m'n mama boerenkool, spinazie, andijvie en rode kool eet dan kom ik niets aan! Het is voor mij makkelijker om af te vallen dan om aan te komen dat is altijd al zo geweest en heeft niks met drugs te maken... Ik denk dat het ook komt doordat ik nogal een natnek ben, ik drink echt ONWIJS veel op een dag. En dat water heb ik ook echt nodig anders droog ik gewoon uit. natuurlijk komt het door de xtc die 2 kilo elke keer, maar ik zou ook graag aan willen komen als ik niet aan de drugs zit want zeg eerlijk 60 kg voor iemand van 182 is niet veel."
"ja heb ik ook altijd, mensen die gewoon lopen te mekkeren over hoe dun je bent. M'n moeder bijvoorbeeld, ze heeft een keer tegen me gezegt dat ik wel een anorexiapatient lijk . Ze overdrijft graag, maar dat pikte ik echt niet en ik ben goed tege der tekeer gegaan. als ik bijvoorbeeld op m'n rug lig in mijn bed dan zie ik de vrom van mijn ribbekas zegmaar, het ziet er opsich best scary uit maar het is heel normaal dat je dat ziet omdat alles inzakt behalve je geraamte :P . Ik vind het niet erg dat ik dun ben, maar iets breder zou wel mogen . En ik wil zeker niet meer onder de 60 kg komen, gelukkig lukt dat me alleen met drugs. Maar dat verkankerde gevoel vind ik heel erg irritant..."
"bo2 zei: Als ik op mijn rug wakker wordt kan ik soms ook even niet bewegen dat is best eng, ook ademhalen gaat moeilijk. (hier heb ik geen last van als ik op mijn zij of buik lig). (bedankt voor het artikel over slaapverlamming) Klik om te vergroten... Dat even niet kunnen bewegen heb ik ook paar keer last van gehad maar dan wat erger, het was heel raar: Ik lag in m'n bed een beetje te denken zoals veel mensen doen, en ineens zat ik in een soort droom dat ik bij een vriend was, niets bijzonders verder, toen ineens voelde ik me heel raar en ik besefte dat ik niet bij die vriend was maar gewoon in mijn bed, en ik zat helemaal '' vast'' ik kon op het begin niet eens mijn ogen open doen, ik raakte een beetje in paniek want bewegen lukte ECHT NIET. Na een paar seconden was het over en was ik helemaal bezweet, best eng. Ik heb dit vaak als ik veel mitsu's slik, bij andere pillen heb ik er nooit last van. (waarschijnlijk omdat ze wat minder sterk zijn). Hebben meer mensen dit gehad, ik vond het best een schokkende ervaring en ik ben bang dat het een keer uit de hand kan lopen als ik heel veel slik(wat ik niet meer van plan ben)"
"no no NOO, dat kan niet goed gaan"
"Ik zou er van uit gaan dat dit zeker wel overgaat. Ik herken het wel, heb ook 'soort van' paniekaanval gehad van heel veel blauwe mitsu's de volgende dag. Ik weet nog steeds niet of het een paniekaanval was maar ik was in paniek en kreeg ook zeer ernstige stuiptrekkingen dus het zal wel een paniekaanval geweest zijn. Ook de schokjes in het hoofd komen erg bekend voor. Hier heb ik 'altijd' last van als meer dan 3 (sterke) pillen slik en de hele nacht wakker blijf. De schokjes komen dan niet de volgende nacht maar de nacht daar op zegmaar. Wat je zegt dat je elkaar niet aan durfd te kijken ken ik ook maar dat kwam echt duidelijk doordat we te veel mitsu's geslikt hadden en dus onwijs aan het hallucineren waren. Als de pillen uitwerken voel je je vaak down maar het hallucineren is nog lang niet weg. Telkens als ik haar aankeek zag ik een zeer doorgefreakte kop. Met ogen die als een debiel groter en kleiner werden en scheel begonnen te kijken maar ook hele angstige gezichten. Wij durfden mekaar toen ook een tijd lang niet meer aan te kijken. Deze dingen zijn duidelijk een teken dat je té ver bent gegaan en voor mij was het toen ook een les om het lange tijd niet meer te doen en ook nooit meer zoveel te slikken. Want hoe meer je slikt, des te kutter en verrotter je je die volgende dag voelt. En dat verpest altijd de geweldige nacht die ik heb gehad. Bij mij is alles gewoon na 3 á 4 dagen helemaal over gegaan. Heb wel nog weken lang slaap problemen gehad maar dat is nu ook over gelukkig. Maar wees de volgende keer een beetje slimmer en bedenk waarom je het eigenlijk doet. Je wilt een leuke avond en het liefst de volgende dag ook nog een leuke dag ook al ben je een beetje brakjes."
"ja die combi vind ik echt de mooiste die er is, of die ik tot nu toe geprobeerd heb. Toch doe ik het de laatste tijd bijna nooit meer samen, omdat ik er echt extreem brak van ga uit zien. En dan bedoel ik ook echt Slecht. Tijdens me trip vind ik dat niet erg, maar de volgend dag heb ik altijd zo veel spijt dat ik erbij geblowt heb, jullie daar nooit last van?"
"mensen ik kan echt niet wachten om dat een keer uit te gaan proberen als ik dit lees"