Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerward verbaal uiten (Wartaal)

Verward verbaal uiten (Wartaal)

144 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik met eerste Pillen Trip:

Ik: Als je een vrouw was had ik je genomen
Ik: Is dat een comliment?
Men maat: Ja whor..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
space scientist zei:
en zo kan ik nog wel ff doorgaan, eigenlijk is eens een keer iets op tape opnemen :grin:
Klik om te vergroten...
wij willen nog steeds een keertje een verborgen camera plaatsen tijdens een after :grin:
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga altijd heel veel praten... heb ik dan helemaal geen controle meer over... en dan wordt ik eng eerlijk... ga ik tegen iedereeen vertellen wat ik van ze vind... positief of negatief...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
jael_XX zei:
ik ga altijd heel veel praten... heb ik dan helemaal geen controle meer over... en dan wordt ik eng eerlijk... ga ik tegen iedereeen vertellen wat ik van ze vind... positief of negatief...
Klik om te vergroten...
nog nooit hele vervelende situaties opgeleverd?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
wooow, die heb ik met mn echte ogen gezien...
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
jael_XX zei:
ik ga altijd heel veel praten... heb ik dan helemaal geen controle meer over... en dan wordt ik eng eerlijk... ga ik tegen iedereeen vertellen wat ik van ze vind... positief of negatief...
Klik om te vergroten...
nog nooit hele vervelende situaties opgeleverd?
Klik om te vergroten...

jawel hoor :)

ben daar wel een paar "vrienden" door kwijtgeraakt...
heb ook een aantal mensen heel veel verdriet gedaan...

Maar heb ook mijn vriendin een keer ten huwelijk gevraagd... :) en toen zei ze JA
en toen beseften we een dag later dat we dat toch maar niet gingen doen :grin:

Vooral veel grappige reacties van mensen als je ineens uit het niets heel eerlijk bent...
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
space scientist zei:
en zo kan ik nog wel ff doorgaan, eigenlijk is eens een keer iets op tape opnemen :grin:
Klik om te vergroten...
wij willen nog steeds een keertje een verborgen camera plaatsen tijdens een after :grin:
Klik om te vergroten...

Goed plan... :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
jael_XX zei:
jawel hoor :)

ben daar wel een paar "vrienden" door kwijtgeraakt...
heb ook een aantal mensen heel veel verdriet gedaan...

Maar heb ook mijn vriendin een keer ten huwelijk gevraagd... :) en toen zei ze JA
en toen beseften we een dag later dat we dat toch maar niet gingen doen :grin:

Vooral veel grappige reacties van mensen als je ineens uit het niets heel eerlijk bent...
Klik om te vergroten...

echte vrienden kunnen het denk ik wel waarderen als je eerlijk bent, ook al is het negatief. je bent toch vrienden,als iets je dwars zit dan zeg je dat. ook al is het misschien onder invloed van drugs.

gebeurd gelukkig in onze vriendengroep ook heel vaak :)
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#9
'heb jij halfzware vloei en lange vuur?'
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij de mc: "mag ik 1 mcwater?"

in een paddotrip " ahh klote dat luchtbed is al halfleeg"
" je moet het positief bekijken"
" hij is halfvol?"

"zo die hoek is echt veel te normaal"
"ja laten we daar maar wegblijven"

"wow, ik heb echt een coole stem....en ik zie er eigenlijk ook wel heel cool uit"
"ik lijk meer op een alien"

"ahhh klote rook in me oog"
(probeert een beetje te enthousiast in zijn oog te wrijven
"ahhh me vinger ook"
"rook in je vinger?"
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dags zei:
in een paddotrip " ahh klote dat luchtbed is al halfleeg"
" je moet het positief bekijken"
" hij is halfvol?"

"zo die hoek is echt veel te normaal"
"ja laten we daar maar wegblijven"

"ahhh klote rook in me oog"
(probeert een beetje te enthousiast in zijn oog te wrijven
"ahhh me vinger ook"
"rook in je vinger?"
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: rofl
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eier zei:
Of slangen in een knoop leggen, kan ook nog.
Klik om te vergroten...

Geniale acid shit! :mrgreen:

En dan die slang z'n eigen myspace account geven.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dags zei:
bij de mc: "mag ik 1 mcwater?"

in een paddotrip " ahh klote dat luchtbed is al halfleeg"
" je moet het positief bekijken"
" hij is halfvol?"

"zo die hoek is echt veel te normaal"
"ja laten we daar maar wegblijven"

"wow, ik heb echt een coole stem....en ik zie er eigenlijk ook wel heel cool uit"
"ik lijk meer op een alien"

"ahhh klote rook in me oog"
(probeert een beetje te enthousiast in zijn oog te wrijven
"ahhh me vinger ook"
"rook in je vinger?"
Klik om te vergroten...

WHAHAHA :P geniaaal
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey, Maat... Waar ben je nou man?

*Trekt aan haren*

*Maat word kwaad*

Ow, ik d8 dat je iets anders was

----

DAt heb ik nou altijd... Ik zie men vrienden nooit.. Of dan zie ik ze aan voor iets heel anders.. Of ik zie ze gwoon NIET

Laatst ook nog...

Maat waar ben je man..

*Kreun*

Stond ik boven op hem :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
"WOW kijk dat! Wat is het? Schijn er eens licht op? Woooow wow nee maar echt kijk! wow! maar wat is het? Een plastic zak? Nee toch, het is toch een opgerolt patroon? Wooow" - standaard quote die elke keer LSD nog een keer voorkomt.

Op paddo's gewoon een aantal tripquotes:

- "Nu zijn we gewoon aan het zijn"
- "Je hebt je botten verstopt"
- "Jij bent een boterham ik een stokbrood"
- "Waarom wil je zo persé mijn woorden kneden?" (over C. die mijn woorden aan het kneden was).
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Eier zei:
Of slangen in een knoop leggen, kan ook nog.
Klik om te vergroten...

Geniale acid shit! :mrgreen:

En dan die slang z'n eigen myspace account geven.
Klik om te vergroten...
Haha, dat was het ja! :mrgreen: Ongeveer wel het meest random wat ik gezegd heb ofzo.
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#17
"Help ik kan niet stoppen met het aaien van mn gezicht"
"VEELS te veel belicht hier"
"Kijk ik kan mn bier met 2 handen inschenken, waarom is de vloer zo nat?"
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kees Klapkaak zei:
-Zag je die auto met 17inch zilveruitjes?[/i]


Groetjes Keesie :wave:
Klik om te vergroten...

jazeker heb ik die gezien, lijp ding he :P
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Woow daar licht allemaal sneeuw.. Woow das helemaal geen sneeuw..!
Nee het is een paard.. Nee het zijn kiezels.!!
Neej er lag een zeil ofzo het oppervlak was wit..
Ik dacht dat ik para was maar het was een paard??

Duss verdere uitleg is denk niet nodig .:P
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
quote van een vriend:
is het zo laat nog

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."