#1
Ik met eerste Pillen Trip:
Ik: Als je een vrouw was had ik je genomen
Ik: Is dat een comliment?
Men maat: Ja whor..
Ik: Als je een vrouw was had ik je genomen
Ik: Is dat een comliment?
Men maat: Ja whor..
wij willen nog steeds een keertje een verborgen camera plaatsen tijdens een afterspace scientist zei:en zo kan ik nog wel ff doorgaan, eigenlijk is eens een keer iets op tape opnemen![]()
nog nooit hele vervelende situaties opgeleverd?jael_XX zei:ik ga altijd heel veel praten... heb ik dan helemaal geen controle meer over... en dan wordt ik eng eerlijk... ga ik tegen iedereeen vertellen wat ik van ze vind... positief of negatief...
SperSIZEboon zei:nog nooit hele vervelende situaties opgeleverd?jael_XX zei:ik ga altijd heel veel praten... heb ik dan helemaal geen controle meer over... en dan wordt ik eng eerlijk... ga ik tegen iedereeen vertellen wat ik van ze vind... positief of negatief...
SperSIZEboon zei:wij willen nog steeds een keertje een verborgen camera plaatsen tijdens een afterspace scientist zei:en zo kan ik nog wel ff doorgaan, eigenlijk is eens een keer iets op tape opnemen![]()
![]()
jael_XX zei:jawel hoor
ben daar wel een paar "vrienden" door kwijtgeraakt...
heb ook een aantal mensen heel veel verdriet gedaan...
Maar heb ook mijn vriendin een keer ten huwelijk gevraagd...en toen zei ze JA
en toen beseften we een dag later dat we dat toch maar niet gingen doen
Vooral veel grappige reacties van mensen als je ineens uit het niets heel eerlijk bent...
Dags zei:in een paddotrip " ahh klote dat luchtbed is al halfleeg"
" je moet het positief bekijken"
" hij is halfvol?"
"zo die hoek is echt veel te normaal"
"ja laten we daar maar wegblijven"
"ahhh klote rook in me oog"
(probeert een beetje te enthousiast in zijn oog te wrijven
"ahhh me vinger ook"
"rook in je vinger?"
Eier zei:Of slangen in een knoop leggen, kan ook nog.

Dags zei:bij de mc: "mag ik 1 mcwater?"
in een paddotrip " ahh klote dat luchtbed is al halfleeg"
" je moet het positief bekijken"
" hij is halfvol?"
"zo die hoek is echt veel te normaal"
"ja laten we daar maar wegblijven"
"wow, ik heb echt een coole stem....en ik zie er eigenlijk ook wel heel cool uit"
"ik lijk meer op een alien"
"ahhh klote rook in me oog"
(probeert een beetje te enthousiast in zijn oog te wrijven
"ahhh me vinger ook"
"rook in je vinger?"
Haha, dat was het ja!MetaalKonijn zei:Eier zei:Of slangen in een knoop leggen, kan ook nog.
Geniale acid shit!
En dan die slang z'n eigen myspace account geven.
Ongeveer wel het meest random wat ik gezegd heb ofzo.Kees Klapkaak zei:-Zag je die auto met 17inch zilveruitjes?[/i]
Groetjes Keesie![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."