Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm, stoned ben ik niet echt een prater. Dus een beetje falend als we naar een café gaan, zitten we daar een beetje duf te wezen Maar als ik kan dansen, en ik ben stronken.."
"Waarom is mijn geld op?"
"Heb het kaartje al binnen , en ik heb zelfs al geïnformeerd naar enig drugsbezit Volgend antwoord kreeg ik: > Drugs zijn in principe niet toegestaan op Rock Werchter. Indien er bij > een mogelijke controle drugs gevonden worden, dien je deze af te staan. > Gaat het om een grote hoeveelheid, wordt er aangifte gedaan bij de > politie. > > Vriendelijke groeten, > > -----Original Message----- > From: /// > Sent: donderdag 18 maart 2010 19:02 > To: Bigare, Nele; Janssens, Kathleen > Subject: Rock Werchter Website Feedback : /// > > > Name: /// > Email: /// > > Hey, het staat nergens expliciet aangegeven. Maar hoe wordt er bij de > toegang tot de camping/festivalterrein omgegaan met het bezit van drugs? > Als er gefouilleerd wordt en er wordt iets gevonden, moet je dan alleen > de drugs afgeven/vernietigen of wordt er ook aangifte gedaan bij de > politie?"
"drain bamage zei: bosvos zei: Arthur King zei: Dit is niet zulk vrolijk nieuws: http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers. Klik om te vergroten... ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest Klik om te vergroten... Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al. Chemical Bros. of Daft Punk. Klik om te vergroten... Alle 4 zijn ze chill, van Daft Punk zou ik trouwens wel heeeeel blij worden Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit"
"KoxBox zei: whyme zei: Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit Klik om te vergroten... Dat wil je niet weten. Klik om te vergroten... Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?"
"Pfff, nog nooit zoveel geblowd en ik kan ineens strak en dun draaien"
"Camping C3 was best chill, heerlijke broodjes enzo, geweldig voor de vreetkick En we zaten in de bosjes, daar kwam ongeveer 1x per dag de security langs en je kon uitslapen zonder uitgekookt te worden in je tent:P Het 'fouilleren' van Werchter was trouwens echt een lachertje, ik had erger dan pinkpop verwacht eigenlijk"
"Geen vriendin, dus heel simpel: Drinken, eten, pitten/naspacen in bed.."
"Waarschijnlijk een feestje met de vriendengroep, +/- 30 man met veel alcohol en een beetje vuurwerk Hopelijk geen andere drugs, heb niet zo'n zin in gare mensen dan.."
"13 september Circa Survive Ergens in november treed the gaslight anthem op.. en er komen vast nog wel meer feestjes/optredens"