Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerward verbaal uiten (Wartaal)

Verward verbaal uiten (Wartaal)

144 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste wat me van mezelf te binnen schiet is: 'We moeten slangen binnenstebuiten draaien, dan kunnen we ze uitlachen zonder dat ze ons zien!'

Of iets in de trend. Korsakov, weettoch.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik met eerste Pillen Trip:

Ik: Als je een vrouw was had ik je genomen
Ik: Is dat een comliment?
Men maat: Ja whor..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
space scientist zei:
en zo kan ik nog wel ff doorgaan, eigenlijk is eens een keer iets op tape opnemen :grin:
Klik om te vergroten...
wij willen nog steeds een keertje een verborgen camera plaatsen tijdens een after :grin:
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga altijd heel veel praten... heb ik dan helemaal geen controle meer over... en dan wordt ik eng eerlijk... ga ik tegen iedereeen vertellen wat ik van ze vind... positief of negatief...
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#5
maiskorrel zei:
Een keer onder invloed van MDMA:

- Heb je ooit wel eens een hyena met een zebrakop gezien?
- "nee..."
- Daarom, het is er niet, maar toch kun je het voor de geest halen :grin:
_ "dus...?"
- Dus iets is niets!
- "he watte...?"
- Wat watte?

En dan ben je alweer vergeten waarje het over had...:P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :rock:
errug bekend ook
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xtc: 'Waarom leest de wind de krant?' (krant die 'omwaaide').
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zwaar verontwaardigd: "What the fok weetje! En fok dit! En fok jou! En fok het woord fok, fokking irritant woord!"
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kees Klapkaak zei:
Een greep uit mijn collectie:

-Laten we onze neus snuiten met lange vloeitjes, dan kunnen we joints draaien met servetjes want die zijn groter.

-Het is s'avonds warmer dan buiten.[/b]
Klik om te vergroten...


Lolz, en ik altijd denken dat ik de enige was :wink: het viel mij laatst ook op, even lastig om correcte zinnen te zeggen. Vooral als ik een periode weer best veel gebruik (vrijwel alleen wiet) :wink:

Vaak zeg ik het dan 2 of 3 keer achter elkaar fout, wat ik dan wel doorheb en om lachen moet, maar toch kan ik het juiste niet direct zeggen dan..
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerste keer paddo's, zaten wat mensen naar een haaiengebit te kijken die aan de muur hing, zeg ik opeens: "dat is helemaal geen hamster met vleugels"

of trippend: "3568"
vriendin:"wat?"
ik: "oh oeps das mn pincode" :rolleyes:

Vriendin van me stoned: "locomokipkakelfantje"

En van dat soort intelligente uitspraken :grin:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik in een disco tegen een onbekende bij het zien van een paar discolampen
ik: zie je die trein?
hij:trein?
ik naar de lampen wijzend:Ja die
hij: je bent niet goed wijs :grin:

Idd ook vaak een gesprek gehad die weer werd ingeleid door een ander gesprek omdat ik bij de vorige gesprek vergeten was waarover ik het had. Echt heel erg vaag eigenlijk :rolleyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
"Waar heb je het over?"
-Hoe bedoel je?
"Kijk dat bedoel ik nu"
-hoezo?
"Waar heb je het nu weer over?"
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ewie zei:
Kees Klapkaak zei:
-Laten we onze neus snuiten met lange vloeitjes, dan kunnen we joints draaien met servetjes want die zijn groter.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat is echt 1 van de meest geniale dingen ooit XD

'MAN, wattefuck, we gaan kapseizen!'
- heh?
'ja, wattefuck, hou je vast!'
- ehh..
'HOU JE JE VAST?'
- eh ja?
'HOU MY VAST, HEB JE ME VAST?'
- eh ja?
'FUCK! kyk die boom, kyk die booooom, ah man, daar gaan we weer, nog een golf, dit word te gek voor woorden..''
- ga slapen ofzo
'SLAPEN? midden in 't bos?'
- net zat je nog in een boot, toch?
'huh? Ben je dom? We zitten in een boomhut, KYK DAN EEN BOOMHUT'

Zolpidem is en blyft vaag spul
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSD ->
[rare gast die we tegen kwamen tijdens het trippen laat doedelzak muziek horen en begint vaag te lullen over de maya's en 2012]
Ik: Wáhóó, jezus cristus zeg ga je ons nu ook portugees leren jodelen?!

LSD ->
[vriend1 van mij kijkt vriend2 onbedoeld lang aan]
vriend 1 >oh.. uh.. sorry
vriend 2 >wat, huh, hoezo sorry?
vriend 1 >Dat was een beetje bot..
vriend 2 >Huh boot?!
vriend 1 >Nee, bot, ik bedoel de situatie..
vriend 2 > :confused:
vriend 1 >Nou ja zie het maar als een aanvaring dan..
vriend 2 >Excuus aanvaard..

LSD ->
[tegen onbekenden, met gigantische grijns op gezicht]
Sparen jullie ook lege eierdozen?

:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
"Laten we naar de binnenstad lopen"
-ok

(na 10 minuten)

-waarom in vredesnaam zijn we aan het lopen, het is nog 25 kilometer
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Kees Klapkaak zei:
LSD ->
[rare gast die we tegen kwamen tijdens het trippen laat doedelzak muziek horen en begint vaag te lullen over de maya's en 2012]
Ik: Wáhóó, jezus cristus zeg ga je ons nu ook portugees leren jodelen?!

:grin:
Klik om te vergroten...

Daar was ik bij Keesie :grin:

Die gast ratelde maar door de hele nacht, wel hard gelachen om die gast jemig :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#16
's Morgens op een feestje zonder wc's.
"Doe 't in de struiken"
-"Ik ga toch zeker niet in de schuiten strijken"
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Altyd als ik begin te lachen, en ik heb iets op, of het nou lsd of hasj is,
dan weet ik niet meer waarom ik lach
zo van 'HAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA.. haaaaaaaaaahhhhh, wattefuck, waarom lachte ik ook alweer? HAHAAHAHAHAHAHAAHHHH'' etc etc
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
geniaal topic trouwens Keesie :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
xtc gehad;

gnux: hey falinter, zie jij dat ook daar?

falinter: Ja ik zie het ook.

gnux: ok thnx, dan weet ik zeker dat ik hallucineer.

??
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#20
'Bestaan er nog Joden?''
'Doe mijn deur uit en de muziek dicht.''
'Man, dit is net Venetie, alleen dan met wat minder water.'' -Delft :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."