Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerward verbaal uiten (Wartaal)

Verward verbaal uiten (Wartaal)

144 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kees Klapkaak zei:
LSD ->
[rare gast die we tegen kwamen tijdens het trippen laat doedelzak muziek horen en begint vaag te lullen over de maya's en 2012]
Ik: Wáhóó, jezus cristus zeg ga je ons nu ook portugees leren jodelen?!

:grin:
Klik om te vergroten...

Daar was ik bij Keesie :grin:

Die gast ratelde maar door de hele nacht, wel hard gelachen om die gast jemig :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
's Morgens op een feestje zonder wc's.
"Doe 't in de struiken"
-"Ik ga toch zeker niet in de schuiten strijken"
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Altyd als ik begin te lachen, en ik heb iets op, of het nou lsd of hasj is,
dan weet ik niet meer waarom ik lach
zo van 'HAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA.. haaaaaaaaaahhhhh, wattefuck, waarom lachte ik ook alweer? HAHAAHAHAHAHAHAAHHHH'' etc etc
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
geniaal topic trouwens Keesie :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
xtc gehad;

gnux: hey falinter, zie jij dat ook daar?

falinter: Ja ik zie het ook.

gnux: ok thnx, dan weet ik zeker dat ik hallucineer.

??
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#6
'Bestaan er nog Joden?''
'Doe mijn deur uit en de muziek dicht.''
'Man, dit is net Venetie, alleen dan met wat minder water.'' -Delft :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
On paddo's:

Als bomen bewegen, worden het dan altijd pony's?

Kan je op videobeeld tekenen? Waarom zou je op je tv tekenen?

Ik zal is wat graffiti werk laten zien.. heb je er geen adiobestandje van?

en vast nog wel veeeeel meer, helemaal op paddo's

On mdma:

Een vriend belde me.. ik dacht dat het iemand anders was, ik lulde de heletijd ja geef die en die is even, ja we komen er zo aan.. na 1min kreeg ik door dat het iemand anders was dan wie ik dacht dat het was :P ik: R zat zei ik de heletijd geef G en T is enzo? R: Ja, wat ben je aant doen? Ik: ok is goed later..
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onder invloed van 2cb en LSD

[Iedereen schilvertje's opgedroogd kaarsvet geven]

Iedereen zo van; "Wat is dat?!?!?!?!?!??????" :confused:

Ik: Cavianageltje's, WHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA! :P

En vervolgens 30 minuten lang zo hard lachen dat de tranen van me wangen af biggelen, terwijl iedereen verward probeert uit te zoeken wat ze in hun handen hebben.

Elke keer als ik daar aan terug denk verschijn er een gigantische grijns op m'n smoel :grin:
T
TheLeopardBitesLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik spreek echt permanent wartaal..
-tijdens xtc toen ik n vriendin voorbijliep: 'mijn boot roeit sneller dan de jouwe'
-'alles bestaat uit rubber'
-'kunt gij mij die wix fieten?'
-'de deur is gesloten, omdat de stoelen te hard zijn.'
-'how! zet die muziek terug op! anders heb ik geen hartslag meer!'
-'de kraai haant' (en alle variaties hierop zoals: de haai kraant - dit is echt een uur lang het onderwerp van discussie geweest, en op het einde waren we zo aan t flippen dat we niet meer wisten hoe het nu echt zat, heel onze wereld stond op zn kop :P )
en echt constant dat ik lettergrepen en woorden door elkaar haal..
en natuurlijk het bekende: 'euhm... waar was ik weer over bezig..?' midden in een zin.. :tearsofjoy:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#10
Onder invloed van xtc:

M opeens uit het niets: Waar is je auto nou kapot dan?
J: huh, wat bedoel je? Ik ben op de fiets.
M: Ja, aan de voor of achterkant?
*helder moment*
M: Shit, laat maar...
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na wat MDMA en een pilletje:
Vriend van mij had een kaart op de grond gevonden met een luchtfoto en ik stond te kijken wat er nou op stond.
Opeens: HEE DAT IS BLOEMKOOL!!
Waren dus gewoon bomen van bovenaf :P
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op LSD:

Ik zie overal romantische spaghettislierten.


Ik vraag me af wat ik daarmee bedoelde. Weet mn god niet hoe een spaghettisliert romantisch kan zijn :confused:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
tomz0r zei:
Op LSD:

Ik zie overal romantische spaghettislierten.


Ik vraag me af wat ik daarmee bedoelde. Weet mn god niet hoe een spaghettisliert romantisch kan zijn :confused:
Klik om te vergroten...

L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kees Klapkaak zei:
Onder invloed van 2cb en LSD

[Iedereen schilvertje's opgedroogd kaarsvet geven]

Iedereen zo van; "Wat is dat?!?!?!?!?!??????" :confused:

Ik: Cavianageltje's, WHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA! :P

En vervolgens 30 minuten lang zo hard lachen dat de tranen van me wangen af biggelen, terwijl iedereen verward probeert uit te zoeken wat ze in hun handen hebben.

Elke keer als ik daar aan terug denk verschijn er een gigantische grijns op m'n smoel :grin:
Klik om te vergroten...

Dat was zoo grappig, Cavianageltjes HAHAHAHAHA
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geen wartaal, wel erg leuk, op MDMA:

C: *gaat onder het bed liggen i.p.v. erop, kruipt daar even later weer onder vandaan"
Ik: "woow!! je bent zo net de big bad boogy man ehm..nee, ik bedoel de big bad boogy girl"
C: "zal ik het nog eens doen?"
Ik: "ja, nee, ja!... damn, da's eigenlijk best sexy!"

:grin:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#16
geweldig topic.
ik heb vaak dat als ik geblowt heb dat ik dan letters van woorden omwissel. ik kan dan ook zooo hard lachen om die versprekingen. zaterdag nog: een vriend van me had een geweldig verhaal in zijn hoofd (dacht hij zelf) dus moest hij een potlood en papier hebben. ik ging dat ff halen en kwam terug, zeg ik zo: ik heb ook een sluntenpijper mee genomen. (puntenslijper) ik heb daarna echt een uur in een deuk gelegen :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
nightmare zei:
geweldig topic.
ik heb vaak dat als ik geblowt heb dat ik dan letters van woorden omwissel. ik kan dan ook zooo hard lachen om die versprekingen. zaterdag nog: een vriend van me had een geweldig verhaal in zijn hoofd (dacht hij zelf) dus moest hij een potlood en papier hebben. ik ging dat ff halen en kwam terug, zeg ik zo: ik heb ook een sluntenpijper mee genomen. (puntenslijper) ik heb daarna echt een uur in een deuk gelegen :grin:
Klik om te vergroten...
Dat was een spelletje vroeger tussen ons in de familie, ik ben opgegroeid in de auto bijna en vaak moesten we heel lang rijden naar het schip *(internaat weekend)en dat was ons tijdverdrijf, zoveel mogelijk rare combinaties maken. Dus mijn moeder heeft ooit, na twee uur verwarring van dit soort spelletjes in een bakkers winkel in België gevraagd om 6 keieroeken (eierkoeken) en 6 Bentekrollen(krentebollen)

Er zijn nog veel meer van dit soort woorden, ik weet zelfs een hele zin:

Geachte haren van de reet, ik vind het steengeil dat de heren met gespeende lullen de bokken van het dak af neuken...

Vertaling : Geachte heren van de raad, ik vind het geen stijl dat de heren met geleende spullen de nokken van het dak af beuken!

Er schijnt zelfs een boek te zijn met nog meer ongein. Google is je vriend in deze!

X
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
" Ik zie een vliegende negerbaby met een rood oog "
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
zowel nuchter of onder invloed,ik vertel steeds wartaal :grin:
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Bail zei:
lethologica: the temporary inability to recall a word or name.

Het tijdelijk vergeten van woorden en/of namen. groot probleem bij mij.
Klik om te vergroten...

Énorm veel last van!
Ook vertel ik soms twee keer hetzelde, met een uurtje of 2 ertussen... En net wanneer ik dan m'n eerste zin heb afgemaakt, denk ik bij mezelf "ik heb dit al verteld", maar dan vertel ik gewoon weer lekker door omdat het anders nog net iets harder opvalt...
(Het gezelschap waar ik bij vertoef is meestal nogal vaag dus soms hebben ze het gewoon ni door :mrgreen: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."