ik spreek echt permanent wartaal..
-tijdens xtc toen ik n vriendin voorbijliep: 'mijn boot roeit sneller dan de jouwe'
-'alles bestaat uit rubber'
-'kunt gij mij die wix fieten?'
-'de deur is gesloten, omdat de stoelen te hard zijn.'
-'how! zet die muziek terug op! anders heb ik geen hartslag meer!'
-'de kraai haant' (en alle variaties hierop zoals: de haai kraant - dit is echt een uur lang het onderwerp van discussie geweest, en op het einde waren we zo aan t flippen dat we niet meer wisten hoe het nu echt zat, heel onze wereld stond op zn kop :P )
en echt constant dat ik lettergrepen en woorden door elkaar haal..
en natuurlijk het bekende: 'euhm... waar was ik weer over bezig..?' midden in een zin..
![:tearsofjoy:]()