Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is een real-time story, waargebeurd dus M'n favo discotheek... Al enkele weken geplaagd door mensen die té veel GHB hadden gebruikt... 8 ambulances op een nacht was geen rariteit meer... Anyway... de politie deed al langer verstrengde controles van auto's... maar die ene keer kwamen ze dus ook binnen. Gelukkig waren wij op de hoogte gesteld door een van de obers dat ze buiten alles aan het afsluiten waren. 'k Ben gewoon rustig naar het toilet gegaan...sorry voor de "pittige" details die gaan volgen... Hup m'n inlegkruisje een klein beetje opgelicht en alles eronder geplakt... 'k Heb de razzia zonder kleerscheuren of verdenkingen overleefd... en 'k had m'n stash nog altijd"
"cropp zei: wat heb je er dan onder geplakt? een sealtje? Klik om te vergroten... liefst... Voor de liefhebbers mss zonder"
"Ik vraag gewoon of ik "ff kan binnenspringen"... Dan weet ie perfect wa'k bedoel..."
"Dat probleem heb ik echt nooit gehad... Ik gebruik nu heel wat minder (pep vooral) dan vorig jaar... Maar ook toen moest het niet op... Ik was 35 dagen nuchter (gevangenis)... toen ik weer naar huis mocht langsgeweest bij een vriend van mij... die had me een 2.4 gegeven ongeveer. 'k heb er nog 1tje gaan bijhalen toen... Die zijn er nu -één maand later- eindelijk door... En toch zo goed als elke dag gebruikt... 'k Ben gewoon zuinig... en het feit dat ik nog maar eens een mooie periode nuchter was, werkt het weer allemaal ff lekkerder... dat mindert binnen enkele weken ook wel weer... maar op dit moment is het erg fijn!"
"pep + kamagra = NJAMMIE lekker hard en lekker lang :P"
"M'n vriend vind het leuk om te tekenen... Vorig weekend 16 uur aan één stuk door... Ikke liever urenlang forums lezen en babbelen Sms'en met mede-peppies... socializen..."
"- teveel vragen hoe iemand nieuw noemt, tot vervelens van die persoon toe... - raar doen met me armen - pff nog zoveel..."
"Een gast waar ik wel 'ns keertje mee ging *je weet wel euh* had dat ook op G. Begon zelfs te bijten enzo... leek eerder op de exitatiefase van hondsdolheid nee serieus, je kan stevig foutgaan op G hoor is niet altijd de typische nok, je kan ook ff helemaal door het lint gaan en er achteraf nix meer van weten Krijg je om 3u 's nachts plots foon dat hij z'n auto aan't carwashen is, nou ja"
"trekdrop zei: sex is echt zo super fijn als je een beetje coke op heb niet teveel het voelt net als of je 10 keer klaarkomt maar je komt niet echt het is gewoon een super lkkr gevoel en als je komt denk je dat je god bent hiihih Klik om te vergroten... uhu I feel you gisteren echt zooooo lekker gesekst met een vriend van me... +/- 3u, hij had geen C, maar wel zo'n zalfje waardoor alles een beetje verdoofd werd daar vanonder waardoor hij ook lekker lang mee kon , vond 'ie best fijn... maar hij was wel kapot...en pot van den darms haha zalig gewoon!"
"De laatste tijd heb ik hier minder last van dan pakweg een jaar geleden... Geen idee hoe dit juist komt... mss weet ik nu beter waar m'n grens ligt en zorg ik ervoor dat ik niet teveel gebruik. Waar ik de laatste tijd enorm veel last van heb onder pep... Op feestjes dans ik me de zolen onder m'n schoenen onderuit Maar als we dan na het feestje gaan afteren bij iemand thuis, en ik beland op de bank...dan krijg ik énorm veel last van de "zwaartekracht". Ik probeer altijd op een redelijk uur toch huiswaarts te gaan... maar de laatste tijd lukt het me nooit meer om het vooropgestelde uur te respecteren Ik raak gewoon enorm moeilijk van die bank af... Raar Als we helemaal niet nr een feestje gaan maar gwn bij iem thuis chillen... weer op die verdomde bank , dan zien m'n knieën tegen het naar huis gaan gewoonweg blauw... perfect normaal, als je zo'n 12uur of langer in meestal dezelfde positie blijft zitten. Tuurlijk niet helemaal gezond... denk maar aan tromboses...die je bv ook kan krijg door een te lange vliegreis in een te krappe beenruimte... 't zijn maar enkele bedenkingen..."