Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zie je het ook echt zo als je aant trippen bent van lsd want vond het tog best creepy"
"we willen beginnen met ieder 1 portie de man welke kunnen we dan het beste pakken voor de eerste keer hawaaiaanse lkker sterk of beter eerst mexicaanse wat lichter ??"
"sooo heftig verhaal wat je vertelde van het leven is nep dat herken ik wel goed laatste keer keta ook nooit meer ik fietste daar en ik dacht ben ik nou echt aan het fietsen of lijkt dit maar ik snapte egt nix meer mja gelukkig kon ik nog wel in men koppie houden dat het weer zou uitwerken en deze gedachte hou ik altijd voor me alsk aan het trippe ben en ik word para"
"kzou er mooi van afblijven als ik jou was als jij met wiet al voor mekaar krijgt wat de meeste mensen met paddo's niet voor mekaar krijgen blijf je tog mooi wiet gebruiken"
"ik vond het geweldig maar nog wel een beetje freaky maar ik wil die wereld wel ontdekken lijkt me egt gaaf volgende week weer eens een keertje proberen maar dan tog maar een halve :P"
"vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren we pakken waarsgijnlijk 1 portie hawaiaanse 1 columbiaanse en 1 mexicaanse voor 3 man gaat leuk worde denk ik :P"
"hmmn ok en ik las op internet dat het ongeveer 30 min tot 3 kwartier werkt klopt dit want moet redelijke tijd thuis zijn en wil natuurlijk wel nuchter thuis komen"
"we kopen gewoon 3 porties en daar zetten we 1 pan soep van en die delen we"
"tom woon je toevallig in ehv ?"
"Deze symptomen komen mij zeer bekend voor ik heb hier ook laten we zeggen een maandje last van gehad nadat ik gestopt ben met blowen. Nu ben ik inmiddels ongeveer 4 maanden gestopt met blowen en heb ik nergens meer last van. Het enige advies wat ik je kan geven is echt te stoppen met drugs hoeft misschien niet eens voor altijd maar gewoon even om alles weer op een rijtje te zetten. En ik herken het verhaal wat je qua vrienden zegt ook zeer, ik vertelde dat ik nog wel eens paranoia kon worden van het blowen en zij vonden mij maar raar wan het is maar blowen. Maar goed op ten duur heb ik deze vrienden vaarwel gezegd omdat ik maar raar was en het advies wat ik hun gaf qua drugs toch niet waar was. Nu kom ik ze ooit nog tegen en zitten ze leuk elke dag aan de ketamine. Al met al gun jezelf de tijd om even weer in de echte realiteit te komen en vooral laat je eigen niet gek maken door je eigen gedachtes! Sterkte ermee!"