Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRook je?

Rook je?

173 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee

vroeger paar keer geprobeerd maar stikte zowat

heel soms doe ik hash met een waterpijp en dan hoest ik mij kapot

nee dus :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niks, nooit gedaan, wel geprobeerd, maar ik krijg niks lekker door m'n longen, en ik ben er eigenlijk wel blij om. :)
H
HolymolyLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 jaar lang elke dag veel gerookt, maar ben net 1 week gestopt en ga vanaf nu nooit meer een sigaret aanraken, geef mij maar een jointje of lsd :hearteyes:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Delirium zei:
Al anderhalf jaar part-time roker zonder verslaafd te raken :smoke:
Klik om te vergroten...

+1 :mrgreen:

Nouja, misschien ben ik semi-verslaafd.. als ik andere mensen zie roken krijg ik ook vaak wel trek, en met bier is het natuurlijk de perfecte combinatie. Maar normaal gesproken kan ik zo dagen zonder te roken.
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jep :smoke:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee. :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind roken echt stom, nooit begrepen waarom mensen het lekker vinden. Ik probeer wel eens een sigaretje, maar ik kan er nooit van genieten... behalve misschien soms met mdma, maar dan gaat het meer om de handeling van het roken, en niet om de nicotine... Blowen doe ik ook niet, ook smerig die zooi door je longen.

Als je snuifbare nicotine zou hebben, zou ik het zeker doen. Snuiven is veel sjieker :hearteyes:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lol als je het zou snuiven deed je het niet denk ik.
Want telkens als iedereen een sigaretje gaat doen moet jij je lijntje nicotine leggen omdat je er toch aan verslaafd bent.

Stel iemand rookt 20 sigaretten per dag,dan leg jij 20 lijnen.
Hele dag aant snuiven ben je dan,achja je moet toch wat he ..

Addick :wave:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan het ook kauwen in van die kauwgom dingen.
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#10
net een weekje gestopt.
maar begin vast wel weer.
L
LopendePaddoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er loopt maar een weg naar je longen, die moet je goed asfalteren!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
rook al sinds mijn 9e (erg he?) mijn ma is een verstokte roker en als kind was ik erg nieuwsgierig(nog steeds wel). Dus zodra ik mijn handen op een sigaret kon leggen deed ik dat dan ook. Ik mocht ook altijd de laatste trekjes van mijn ma haar sigaret hebben... Hoe krijg je je kind verslaafd?

X

Drientje
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#13
ben van vrijdag gestopt, dus bijna een week.
het lukt me eindelijk, en ik ben blij dat ik van die vuile peuken af ben.
na 5 jaar mogen ze mijn zak likken die saffen.

ps: drietje, je ma is echt stom, wie wil er zijn kind nu een verslaving geven.
K
KmindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja.
Een dik jaar dat ik dagelijks rook.
Voorlopig nog niet direct plannen om te stoppen alhoewel paar keer al geprobeerd :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ Larz :Vertel mij wat, heb nu weer best een goede band maar heb haar wel het eea verweten ja...
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een tevreden roker is geen onrust stoker :smoke:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yeaaa non smokers!!!

Maar wel jointjes hé want dat zijn geen mainstreamdrugs dus die zullen wel niet zo slecht voor je zijn als nicotine, caffeine en alcohol! :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yeaaa non smokers!!!

Maar wel jointjes hé want dat zijn geen mainstreamdrugs dus die zullen wel niet zo slecht voor je zijn als nicotine, caffeine en alcohol! :P
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb vandaag het boek van Allen Carr gekocht :sunglasses:
Geen langzame door voor Varry! Ik zal stoppen!
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Steek der nog maar 1 op :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."