Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRook je?

Rook je?

173 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind roken echt verspilling van geld en gezondheid. Het enige wat ik rook is DMT, dat geeft tenminste effect :P
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Re:

cronos zei:
ExceptionalInsight zei:
Flugeltje zei:
Van roken ga je dood
Klik om te vergroten...
Ik zal je uit de droom helpen, van niet roken ga je ook dood.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

haha het is wel zo hoor :grin: maar ik ben een ''gezelligheidsroker''.
meestal als ik stress heb of als er weer eens wat kut in me leven gebeurd is.
of als ik er gewoon zin in heb
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gestopt sinds januari dit jaar. De lust om te roken is sinds een paar weken verdwenen. Wel rook ik zo eens in de zoveel tijd een jointje.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben ongeveer jaartje geleden gestopt met roken.
Maar ik verbruik nog wel aardig wat wiet, en daardoor geen behoefte aan nicotine.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, en ik heb het al opgegeven met het proberen te stoppen want nu hou ik het toch niet vol.
ik stop wel als ik van de unief af ben ofzo
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik rook ook
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee ik rook gelukkig niet, Het verpest je gezondheid en je wordt er niet eens wazig van.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook, vanalles
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nee iik zou nooit van mijn leven gaan roken aleen weedie :stoned:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren eigenlijk echt voor het eerst eens een avond en nacht gaan stappen zonder sigaretten op zak, want je mag binnen toch nergens meer roken. En om steeds naar buiten te rennen vind ik ook niks.

Ik heb helemaal geen behoefte gehad gisteravond / vannacht aan een sigaret, zelfs niet dat ik toen op het slaapadres aankwam. Inmiddels met de auto naar huis gekomen, en ook vandaag nog niet gerookt.

Het valt me op dat ik prive de laatste tijd minder rook. Maar het valt me ook op dat als ik met clienten wat aan het doen ben (en die roken allemaal als een ketter) dat ik dan ook sneller geneigd ben om de vlam aan de sigaret te houden. Of om even te socileizen met collega's buiten, onder het motto "even legaal weg van de werkvloer haha"
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rook geen druppel meer!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Gisteren eigenlijk echt voor het eerst eens een avond en nacht gaan stappen zonder sigaretten op zak, want je mag binnen toch nergens meer roken. En om steeds naar buiten te rennen vind ik ook niks.
Klik om te vergroten...

In Wijk Bij Duurstede, waar ik woon, hebben de sommige kroegbazen lak aan het nieuwe rookbeleid. We hebben 7 kroegen, en in 3 daarvan mag je weer gewoon roken sinds kort.

OT: Ik rook dus.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben gelegenheidsroker, maar sinds ik 5 weken terug gestopt ben met blowen is het iets meer geworden. Nu is het tijd om ook hiermee te stoppen voor ik eraan verslaafd word, (Bij sommige gelegenheden is het al best moeilijk om niet te doen) en mijn longetjes voortaan lekker schoon te gaan houden.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben vandaag net twee weken en twee dagen gestopt met roken.
allemaal door mijn laatste LSD trip, hoe het kwam was door da het niet meer smaakte en zeer raar naar binnen ging...werd er percies ziek van.
dus
ODE AAN DE LSD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."