#1
Ik vind roken echt verspilling van geld en gezondheid. Het enige wat ik rook is DMT, dat geeft tenminste effect :P
cronos zei:ExceptionalInsight zei:Ik zal je uit de droom helpen, van niet roken ga je ook dood.Flugeltje zei:Van roken ga je dood

Flameon zei:Gisteren eigenlijk echt voor het eerst eens een avond en nacht gaan stappen zonder sigaretten op zak, want je mag binnen toch nergens meer roken. En om steeds naar buiten te rennen vind ik ook niks.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."