Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRook je?

Rook je?

173 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben vandaag net twee weken en twee dagen gestopt met roken.
allemaal door mijn laatste LSD trip, hoe het kwam was door da het niet meer smaakte en zeer raar naar binnen ging...werd er percies ziek van.
dus
ODE AAN DE LSD
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gerookt en ben sinds vrijdag 10 oktober 2008 om 19:30 (ongeveer) gestopt! Ik hoop dat ik het volhoud, maar tot nu toe heb ik het er helemaal niet moeilijk mee. Ik mis het wel en ik denk er wel heel vaak aan op een dag, maar ik hou het prima vol!Zelfs in een huis vol rokers!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sinds maart niet meer, nooit meer.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Al 5 jaar een roker, met tussenpozen als part-time roker maar op het moment rook ik wel fulltime. Sowieso rook ik gelukkig niet veel vergeleken met mensen om me heen. Op een normale dag max. 5 sigaretten.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Part-time roker. Nu heb ik een weekje pauze na een maand elke dag een half pakje gerookt te hebben. Ben niet verslavingsgevoelig denk ik maar ik controleer het toch elke maand even.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Al zo'n 3-4 maanden gestopt.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik rookte 3jaar. En ja ik weet niet :). Ik rookte 1 pakje p/d. Ik heb is onder invloed van paddos nagedacht. En gewoon tegen mezelf gezegd wees sterker dan een middel. En nu al enkele maanden gestopt. Je portomonee wordt voller.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
de 8ste dag dat ik ben gestopt. Ik vind het wel moeilijk, want al m'n vrienden roken en ik heb het momenteel zwaar te verduren op school en stage! Maar ik houd het tot nu toe nog aardig goed vol :)
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#9
3 dagen gestopt nu, en ik trek het goed. Denk dat het me wel gaat lukken :grin:.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hellraiser_[NL] zei:
nee iik zou nooit van mijn leven gaan roken aleen weedie :stoned:
Klik om te vergroten...

Oh en!

Wholesale Jordan shoes: Air Jordan
Klik om te vergroten...

Spam wordt bestraft; Je website wordt eventjes uit de lucht gehaald.


Zal waarschijnlijk niet lang duren, maar lang genoeg dat die het snapt. Ik heb het een beetje gehad met die idioterie. Ik wil geen WoW gold, thaise hoeren of nepnikes kopen. Ga je rotzooi ergens anders slijten.


Wat info:
info zei:
IPadres: 75.126.219.25
75.126.219.25-static.reverse.softlayer . co m


Provider + serverruimte

OrgName: SoftLayer Technologies Inc.
OrgID: SOFTL
Address: 1950 N Stemmons Freeway
City: Dallas
StateProv: TX
PostalCode: 75207
Country: US

ReferralServer: rwhois://rwhois.softlayer . co m:4321

NetRange: 75.126.0.0 - 75.126.255.255
CIDR: 75.126.0.0/16
OriginAS: AS36351
NetName: SOFTLAYER-4-3
NetHandle: NET-75-126-0-0-1
Parent: NET-75-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.SOFTLAYER . co m
NameServer: NS2.SOFTLAYER . co m
Comment: abuse@softlayer . co m
RegDate: 2006-05-12
Updated: 2007-11-14

RAbuseHandle: ABUSE1025-ARIN
RAbuseName: Abuse
RAbusePhone: +1-214-442-0605
RAbuseEmail: abuse@softlayer . co m

RNOCHandle: IPADM258-ARIN
RNOCName: IP Admin
RNOCPhone: +1-214-442-0600
RNOCEmail: ipadmin@softlayer . co m

RTechHandle: IPADM258-ARIN
RTechName: IP Admin
RTechPhone: +1-214-442-0600
RTechEmail: ipadmin@softlayer . co m

OrgAbuseHandle: ABUSE1025-ARIN
OrgAbuseName: Abuse
OrgAbusePhone: +1-214-442-0605
OrgAbuseEmail: abuse@softlayer . co m

OrgTechHandle: IPADM258-ARIN
OrgTechName: IP Admin
OrgTechPhone: +1-214-442-0600
OrgTechEmail: ipadmin@softlayer . co m

# ARIN WHOIS database, last updated 2008-10-21 19:10
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.
Klik om te vergroten...

Even opgezocht voor de admintjes. Zou een van de admins een email willen sturen naar de abuse? Volgens de terms of service van die ISP is spam niet toegestaan.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rook nu ongeveer 3 jaartjes, en stoppen heb ik ookal meerdere keren geprobeerd. Maarja, het is nog niet zo heel erg gelukt.:P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
speeseend zei:
Ik rook geen druppel meer!
Klik om te vergroten...

Geniaal! :tearsofjoy:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben sinds 29 augustus gestopt :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hardcore zware shag ketting roker :hearteyes:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!
Klik om te vergroten...
Ik had toch liever JPS (zelfde prijs). Van L&M heb je nu ook 28 boxen voor 4,80. Hmmmmm :)
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sigaretten koop ik niet vaak (lees bijna nooit, teminste niet om zo te roken) maar dan koop ik wel lucky strike, vind dit toch wel 1 van de lekkerste sigaretten :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!
Klik om te vergroten...

Oja kost die big pack pall mall "maar 5 euro" . Dat kan dan inderdaad een hoop geld besparen.
Mijn favo is chesterfield, maar die zit al boven dat bedrag en dan voor minder sigaretten. Toch heb ik er nu een slof van gekocht :)
Vandaag een sigaartje gerookt met een client. Voor eens in de zoveel tijd is dat best wel lekker
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#19
soms, maar nog geen sigaret per dag. Soms is het gewoon heerlijk om te roken, als je gestrest bent en bij t drinken vind ik t ook altijd wel lekker om te roken. Chesterfield is me favoriet :grin:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat betaal je voor een pakje chesterfield?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."