Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRook je?

Rook je?

173 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
Veggel zei:
Als je eenmaal echt begint met roken, dan kom je er naar mijn neming nooit meer echt vanaf.
Klik om te vergroten...
Gek is dat. Ik ben toch bijna drie jaar geleden gestopt.
Klik om te vergroten...

Nu ik mijn zin nog is nalees... Maak ik niet echt duidelijk wat ik bedoel.
Ik bedoel meer in de trant van.. Als je eenmaal volop bent wezen roken en je stopt dan, dat je dan altijd de toegevoegde waarde van in zult blijven zien en dat de optie nooit nooit , nooit echt nooit is weetje wel.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Half pakje per dag ongeveer, valt nog mee dus!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veggel zei:
Exceptional Insight zei:
Veggel zei:
Als je eenmaal echt begint met roken, dan kom je er naar mijn neming nooit meer echt vanaf.
Klik om te vergroten...
Gek is dat. Ik ben toch bijna drie jaar geleden gestopt.
Klik om te vergroten...

Nu ik mijn zin nog is nalees... Maak ik niet echt duidelijk wat ik bedoel.
Ik bedoel meer in de trant van.. Als je eenmaal volop bent wezen roken en je stopt dan, dat je dan altijd de toegevoegde waarde van in zult blijven zien en dat de optie nooit nooit , nooit echt nooit is weetje wel.
Klik om te vergroten...
Bla.

Wat een onzin. Geloof je dat zelf?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Bla.

Wat een onzin. Geloof je dat zelf?
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk zal hij dat ervaren zo, ja.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk zegt hij dus dat iedereen die gestopt is nooit echt gerookt heeft en nooit genoten heeft van een peuk.

Goh.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik rook, maar niet zo heel veel. Ongeveer een 9-10 peuken per dag. Op café of met uppers in m'n bloedbaan stijgt het aantal wel aanzienlijk. Tenzij ik trip, dan rook ik zo goed als niet.

Hangt dus een beetje van mijn stemming af. :smoke:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Ik rook, maar niet zo heel veel. Ongeveer een 9-10 peuken per dag.
Klik om te vergroten...

Wtf. Dat is zat. :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Eigenlijk zegt hij dus dat iedereen die gestopt is nooit echt gerookt heeft en nooit genoten heeft van een peuk.

Goh.
Klik om te vergroten...
Nee, dat is wat jij invult.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Eigenlijk zegt hij dus dat iedereen die gestopt is nooit echt gerookt heeft en nooit genoten heeft van een peuk.

Goh.
Klik om te vergroten...

Nee.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Eigenlijk zegt hij dus dat iedereen die gestopt is nooit echt gerookt heeft en nooit genoten heeft van een peuk.

Goh.
Klik om te vergroten...

Ehm... nee dat zeg ik eigenlijk helemaal niet. Lees nog maar eens goed wat ik heb getypt en probeer dan maar eens na te denken wat ik nou "eigenlijk" zou bedoelen.
Want wat jij zegt is totale bull shit en niet hetgeen wat ik probeerde te zeggen :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
SjaakT zei:
Nee, ik rook niet. Ik vind tabak niet te pruimen.
Klik om te vergroten...
Je moet het roken, niet pruimen...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is me gelukt om te minderen ... ben tevreden met het resultaat :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
[youtube]Q-ce83m6dJM&feature=related[/youtube]

:hearteyes:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee, ik rook niet. Ik vind tabak niet te pruimen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
pruimtabak...
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben sinds kort juist fan van de Camel sigaretten, daarvoor eigenlijk altijd een trouwe Pall Mall roker geweest.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee,vies.
Behalve op xtc,dan wil ik wel :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sinds ... 6 weken gestopt met roken.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee :)
sinds vorige week vrijdag niet meer woei:)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
jaah ben een verstokte roker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."