Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRook je?

Rook je?

173 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#1
hou van verschillende soorten drugs.. maar ik rook niet :grin:
(alleen af en toe een blowtje :P )
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope... zelfs nog nooit een hijs genomen...We een paar keer geblowt, maar dat vind ik saaaaaai :) ik ben meer van de uppers!
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja :smoke:
maar ik Probeer te stoppen :flushed:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Delirium zei:
Al anderhalf jaar part-time roker zonder verslaafd te raken :smoke:
Klik om te vergroten...

+1 :mrgreen:

Nouja, misschien ben ik semi-verslaafd.. als ik andere mensen zie roken krijg ik ook vaak wel trek, en met bier is het natuurlijk de perfecte combinatie. Maar normaal gesproken kan ik zo dagen zonder te roken.
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jep :smoke:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee. :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind roken echt stom, nooit begrepen waarom mensen het lekker vinden. Ik probeer wel eens een sigaretje, maar ik kan er nooit van genieten... behalve misschien soms met mdma, maar dan gaat het meer om de handeling van het roken, en niet om de nicotine... Blowen doe ik ook niet, ook smerig die zooi door je longen.

Als je snuifbare nicotine zou hebben, zou ik het zeker doen. Snuiven is veel sjieker :hearteyes:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lol als je het zou snuiven deed je het niet denk ik.
Want telkens als iedereen een sigaretje gaat doen moet jij je lijntje nicotine leggen omdat je er toch aan verslaafd bent.

Stel iemand rookt 20 sigaretten per dag,dan leg jij 20 lijnen.
Hele dag aant snuiven ben je dan,achja je moet toch wat he ..

Addick :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hellraiser_[NL] zei:
nee iik zou nooit van mijn leven gaan roken aleen weedie :stoned:
Klik om te vergroten...

Oh en!

Wholesale Jordan shoes: Air Jordan
Klik om te vergroten...

Spam wordt bestraft; Je website wordt eventjes uit de lucht gehaald.


Zal waarschijnlijk niet lang duren, maar lang genoeg dat die het snapt. Ik heb het een beetje gehad met die idioterie. Ik wil geen WoW gold, thaise hoeren of nepnikes kopen. Ga je rotzooi ergens anders slijten.


Wat info:
info zei:
IPadres: 75.126.219.25
75.126.219.25-static.reverse.softlayer . co m


Provider + serverruimte

OrgName: SoftLayer Technologies Inc.
OrgID: SOFTL
Address: 1950 N Stemmons Freeway
City: Dallas
StateProv: TX
PostalCode: 75207
Country: US

ReferralServer: rwhois://rwhois.softlayer . co m:4321

NetRange: 75.126.0.0 - 75.126.255.255
CIDR: 75.126.0.0/16
OriginAS: AS36351
NetName: SOFTLAYER-4-3
NetHandle: NET-75-126-0-0-1
Parent: NET-75-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.SOFTLAYER . co m
NameServer: NS2.SOFTLAYER . co m
Comment: abuse@softlayer . co m
RegDate: 2006-05-12
Updated: 2007-11-14

RAbuseHandle: ABUSE1025-ARIN
RAbuseName: Abuse
RAbusePhone: +1-214-442-0605
RAbuseEmail: abuse@softlayer . co m

RNOCHandle: IPADM258-ARIN
RNOCName: IP Admin
RNOCPhone: +1-214-442-0600
RNOCEmail: ipadmin@softlayer . co m

RTechHandle: IPADM258-ARIN
RTechName: IP Admin
RTechPhone: +1-214-442-0600
RTechEmail: ipadmin@softlayer . co m

OrgAbuseHandle: ABUSE1025-ARIN
OrgAbuseName: Abuse
OrgAbusePhone: +1-214-442-0605
OrgAbuseEmail: abuse@softlayer . co m

OrgTechHandle: IPADM258-ARIN
OrgTechName: IP Admin
OrgTechPhone: +1-214-442-0600
OrgTechEmail: ipadmin@softlayer . co m

# ARIN WHOIS database, last updated 2008-10-21 19:10
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.
Klik om te vergroten...

Even opgezocht voor de admintjes. Zou een van de admins een email willen sturen naar de abuse? Volgens de terms of service van die ISP is spam niet toegestaan.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rook nu ongeveer 3 jaartjes, en stoppen heb ik ookal meerdere keren geprobeerd. Maarja, het is nog niet zo heel erg gelukt.:P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
speeseend zei:
Ik rook geen druppel meer!
Klik om te vergroten...

Geniaal! :tearsofjoy:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben sinds 29 augustus gestopt :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore zware shag ketting roker :hearteyes:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!
Klik om te vergroten...
Ik had toch liever JPS (zelfde prijs). Van L&M heb je nu ook 28 boxen voor 4,80. Hmmmmm :)
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sigaretten koop ik niet vaak (lees bijna nooit, teminste niet om zo te roken) maar dan koop ik wel lucky strike, vind dit toch wel 1 van de lekkerste sigaretten :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!
Klik om te vergroten...

Oja kost die big pack pall mall "maar 5 euro" . Dat kan dan inderdaad een hoop geld besparen.
Mijn favo is chesterfield, maar die zit al boven dat bedrag en dan voor minder sigaretten. Toch heb ik er nu een slof van gekocht :)
Vandaag een sigaartje gerookt met een client. Voor eens in de zoveel tijd is dat best wel lekker
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#18
soms, maar nog geen sigaret per dag. Soms is het gewoon heerlijk om te roken, als je gestrest bent en bij t drinken vind ik t ook altijd wel lekker om te roken. Chesterfield is me favoriet :grin:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat betaal je voor een pakje chesterfield?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nooit begonnen met roken :grin:
En ook zekker niet van plan om te beginnen.

aleen wiet :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."