Eerst deed ik alleen maar aan blowen maar na een periode veel geblowt te hebben werd ik toch wel een beetje nicotine verslaafd en toen begon de ellende dus...
#3
enkel af en toe wiet
#4
Ik rook geen nicotine meer, enkel pure joints of psychedelica in een pijpje.
#5
Al anderhalf jaar part-time roker zonder verslaafd te raken
#6
nee
vroeger paar keer geprobeerd maar stikte zowat
heel soms doe ik hash met een waterpijp en dan hoest ik mij kapot
nee dus
#7
Niks, nooit gedaan, wel geprobeerd, maar ik krijg niks lekker door m'n longen, en ik ben er eigenlijk wel blij om.
#8
3 jaar lang elke dag veel gerookt, maar ben net 1 week gestopt en ga vanaf nu nooit meer een sigaret aanraken, geef mij maar een jointje of lsd
#9
Nee,vies.
Behalve op xtc,dan wil ik wel
#10
Sinds ... 6 weken gestopt met roken.
#11
Nee
sinds vorige week vrijdag niet meer woei
#12
jaah ben een verstokte roker
#13
nee
#14
Geen roker,
daar heb je alleen maar neveneffecten van, vind ik
#15
Op een of andere manier is dit best een kankervraag.
#16
Deranged zei:
Op een of andere manier is dit best een kankervraag.
Ik rook niet, geen sigaretten dan, er zit natuurlijk wel een dun laagje lichte shag in mijn joints, want puur ga ik van hoesten en hoesten is te slecht voor mijn stem. Daar ga ik trouwens ook nog binnenkort mee stoppen.
Ik vind het wel een fijne inname van alles dat rookbaar is; dingen roken.