Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRook je?

Rook je?

173 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
yep, hier een nicotinejunk.

leef toch niet lang genoeg om serieus last te krijgen van die teer en nicotine
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flugeltje zei:
Van roken ga je dood
Klik om te vergroten...

dood ga je toch wel :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
maar 2 peuken gerookt vandaag! :) zo lekker slapen...
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
Flugeltje zei:
Van roken ga je dood
Klik om te vergroten...

dood ga je toch wel :)
Klik om te vergroten...
jajaja..nou hier dan..doe het dan! :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
op de vraag Rook je?

andwoordt ik:

Ja, alles
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
gezelligheidsroker....
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
rook al 4 jaar. vanaf men eerste joint dat ik rookte, begon ik ook aan de nicotine :(
l
lucideLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee

in het begin dat ik blowde heb ik wel een periode gehad waarin ik wat meer rookte maar heb op tijd ingezien dat het eigenlijk compleet nutteloos is. Het heeft praktisch geen effect (alleen een verslavend effect, raar eigenlijk)

nu rook ik heel af en toen nog eens een peukje, maar dat is dan omdat ik dan eigenlijk wiet wil roken maar een hele avond non-stop wiet roken is gewoon te duur en dan ben je ook gewoon te stoned
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Al 5 jaar een roker, met tussenpozen als part-time roker maar op het moment rook ik wel fulltime. Sowieso rook ik gelukkig niet veel vergeleken met mensen om me heen. Op een normale dag max. 5 sigaretten.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Part-time roker. Nu heb ik een weekje pauze na een maand elke dag een half pakje gerookt te hebben. Ben niet verslavingsgevoelig denk ik maar ik controleer het toch elke maand even.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Al zo'n 3-4 maanden gestopt.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik rookte 3jaar. En ja ik weet niet :). Ik rookte 1 pakje p/d. Ik heb is onder invloed van paddos nagedacht. En gewoon tegen mezelf gezegd wees sterker dan een middel. En nu al enkele maanden gestopt. Je portomonee wordt voller.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#14
de 8ste dag dat ik ben gestopt. Ik vind het wel moeilijk, want al m'n vrienden roken en ik heb het momenteel zwaar te verduren op school en stage! Maar ik houd het tot nu toe nog aardig goed vol :)
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#15
3 dagen gestopt nu, en ik trek het goed. Denk dat het me wel gaat lukken :grin:.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hellraiser_[NL] zei:
nee iik zou nooit van mijn leven gaan roken aleen weedie :stoned:
Klik om te vergroten...

Oh en!

Wholesale Jordan shoes: Air Jordan
Klik om te vergroten...

Spam wordt bestraft; Je website wordt eventjes uit de lucht gehaald.


Zal waarschijnlijk niet lang duren, maar lang genoeg dat die het snapt. Ik heb het een beetje gehad met die idioterie. Ik wil geen WoW gold, thaise hoeren of nepnikes kopen. Ga je rotzooi ergens anders slijten.


Wat info:
info zei:
IPadres: 75.126.219.25
75.126.219.25-static.reverse.softlayer . co m


Provider + serverruimte

OrgName: SoftLayer Technologies Inc.
OrgID: SOFTL
Address: 1950 N Stemmons Freeway
City: Dallas
StateProv: TX
PostalCode: 75207
Country: US

ReferralServer: rwhois://rwhois.softlayer . co m:4321

NetRange: 75.126.0.0 - 75.126.255.255
CIDR: 75.126.0.0/16
OriginAS: AS36351
NetName: SOFTLAYER-4-3
NetHandle: NET-75-126-0-0-1
Parent: NET-75-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.SOFTLAYER . co m
NameServer: NS2.SOFTLAYER . co m
Comment: abuse@softlayer . co m
RegDate: 2006-05-12
Updated: 2007-11-14

RAbuseHandle: ABUSE1025-ARIN
RAbuseName: Abuse
RAbusePhone: +1-214-442-0605
RAbuseEmail: abuse@softlayer . co m

RNOCHandle: IPADM258-ARIN
RNOCName: IP Admin
RNOCPhone: +1-214-442-0600
RNOCEmail: ipadmin@softlayer . co m

RTechHandle: IPADM258-ARIN
RTechName: IP Admin
RTechPhone: +1-214-442-0600
RTechEmail: ipadmin@softlayer . co m

OrgAbuseHandle: ABUSE1025-ARIN
OrgAbuseName: Abuse
OrgAbusePhone: +1-214-442-0605
OrgAbuseEmail: abuse@softlayer . co m

OrgTechHandle: IPADM258-ARIN
OrgTechName: IP Admin
OrgTechPhone: +1-214-442-0600
OrgTechEmail: ipadmin@softlayer . co m

# ARIN WHOIS database, last updated 2008-10-21 19:10
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.
Klik om te vergroten...

Even opgezocht voor de admintjes. Zou een van de admins een email willen sturen naar de abuse? Volgens de terms of service van die ISP is spam niet toegestaan.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik rook nu ongeveer 3 jaartjes, en stoppen heb ik ookal meerdere keren geprobeerd. Maarja, het is nog niet zo heel erg gelukt.:P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
speeseend zei:
Ik rook geen druppel meer!
Klik om te vergroten...

Geniaal! :tearsofjoy:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben sinds 29 augustus gestopt :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben sindskort - na jaaaaren trouwe Lucky Strike rookster - overgestapt op de rode Pall Mall. Een box met 30 sigaretten kost maar 5,- en ze zijn nog best te roken ook. Heb uitgerekend dat het me bijna 50,- per mnd scheelt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."