Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel een heel veilige plek :wink: , maar er zijn praktischere opties.
N
NL_CarmenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stop 't altijd achter mijn bh, ook als ik gewoon 's avonds stad ofso in ga!
& als ik voor de tijd weet dat er een goede controle is met honden ofso; in condoom naar binnen drukken.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon in je handpalm houden bij et fouilleren..

Het is heel simpel, maar het werkt wel vaak.. Beveiligers leggen de focus te vaak op de spullen van mensen. Ik sta zelf regelmatig als beveiliger op dancefeestjes. :wink:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
In mijn speciale bakje... gewoon in een laadje :grin:
A
AntonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel eens in mijn schoenen gedaan op een feest...

En heb ook wel een op een feest van iemand gekocht die zeker wel iets van 100 pillen bij zich had... (Dance valley). Daar blijf ik mij maar bij afvragen hoe hij zulke grote hoeveelheden binnen heeft kunnen krijgen...

Verder thuis gewoon in een doosje, of op m'n bureau. Ik gebruik vrijwel nooit en m'n moeder weet het.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon in een latje naast naast mijn bed :)
d
dave1997Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik er een heb, dan verstop ik ze onder me bed, of in me nachtkastje
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar een wil is, is een weg. Iemand b.v. wel eens in z'n haren gefouilleerd?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
-sok
-in mijn schoen (onder de zool)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, soms iets te goed :(
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Achter mijn woordenboeken :tearsofjoy: !
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stel, je bent op een fuif/rave/party (hoe je het ook wilt noemen) met eender welke drugs op zak en opeens komt er angstig een vriend naar je gelopen en zegt dat alle uitgangen gesloten zijn door politie en dat iedereen, 1 voor 1 langs de politie moet lopen en zonodig ook word gefouilleerd. Waar zou jij je drugs stoppen?
:wave:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gelijk al het bewijsmateriaal 'vernietigen' natuurlijk. :grin:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Sjeik zei:
Gelijk al het bewijsmateriaal 'vernietigen' natuurlijk. :grin:
Klik om te vergroten...
zou zonde zijn moest je juist op dat moment 2000€ amnesia haze op zak hebben natuurlijk.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neem jij halve kilo's wiet mee naar feestjes dan? :P
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Sjeik zei:
Neem jij halve kilo's wiet mee naar feestjes dan? :P
Klik om te vergroten...
Stel, je bent een dealer. :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja goed dat kan, ben zelf ook vaak naar feesten geweest met 50+ pillen op zak, maar zulke hoeveelheden zijn gewoon risicovol he. Kijk als je nou 2 pilletjes bij je hebt ofzo en je wil er echt niet mee gepakt worden..maar in het scenario dat jij hierboven beschrijft ben je dan sowieso de lul. Of goed verstoppen natuurlijk...In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Sjeik zei:
In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P
Klik om te vergroten...
Idem hier.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#19
in je sok en dan schoen aandoen
of ergens onder me klote :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op de grond laten vallen natuurlijk.

Wat een achterlijk topic weer :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."