Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#1
oooow!

dus daarom hebben al die hippies rasta :stoned:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mathijs zei:
Waar ik het zelf ook vergeet......
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telpeva zei:
oooow!

dus daarom hebben al die hippies rasta :stoned:
Klik om te vergroten...

Ja, ze rollen hun wiet erin, dan knippen ze ze af en dan roken ze ze op. Toe dan. :rockband:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker.
c
callthepoliceLid
01-01-2024, 00:00
#5
in mijn dikke playstation 2 de expansion bay
of mijn oude computer al mijn blaadjes en pakken tabak en dingen die er bij horen :grin:
nu ben ik bezig een oude vhs tape openhalen om daar voorgerolde in steken
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op de tafel in de living.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatst een zakje met wiet in mijn kneedgum verstopt :tearsofjoy: Soms plak ik het aan de onderkant van m'n kast/bureau etc.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik 'verstop' het op mijn vensterbank.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Op de tafel in de living.
Klik om te vergroten...
Daar dus.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
In mijn broekzak
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar ik het zelf ook vergeet maar misschien weet ik naar alle waarschijnlijkheid wel waar het ergens ligt toch?! :confused:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op mn bureau of in mn tas.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
In mijn bloed :rock:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fresh zei:
Nou, soms iets te goed :(
Klik om te vergroten...
soms vergeet ik het gewoon :tongueout:
vorige week nog 3.5gr wiet gevonden volledig achteraan in mijn ps2 :tongueout:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#15
In de coffeeshop, ik moet er alleen wel voor betalen als ik het op wil halen. :rolleyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach ik ben een meisje dus meestal mag ik doorlopen, zo niet dan wordt ik meestal door een man gefouilleerd en die mag niet op dezelfde plekken fouilleren als een vrouw.
Ben 1 keer door een vrouw gefouilleerd, en dat was ook minimaal moet ik eerlijk zeggen.
Ik had het bij wijze van zelfs onder mijn oksel kunnen hebben. :rolleyes:
In principe altijd onder in de bh, nog even een extra voor vorming erin, dan voel je het echt niet zitten. Nou ik zelf wel maar de persoon die fouilleert niet.
Ideaal :)
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal laat ik het door anderen meenemen, een vriendin deed het altijd voor mij in haar pillenkluis :tearsofjoy:

Ikzelf doe het op de plek waar het bij de jongens het beste terecht kan he :tearsofjoy:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#18
gamezz zei:
Fresh zei:
Nou, soms iets te goed :(
Klik om te vergroten...
soms vergeet ik het gewoon :tongueout:
vorige week nog 3.5gr wiet gevonden volledig achteraan in mijn ps2 :tongueout:
Klik om te vergroten...

Bedoel je achterin waar je een harde schijf in kunt hangen? :tongueout:
Haha daar verstopte ik vroeger altijd me voorgedraaide jointjes in, Doosjes van the grass company passen er echt precies in. Klepje dicht en niemand zag het! :stoned:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
In mijn kluis :rock: die je niet zomaar 123 vindt :tearsofjoy:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben net terug van een paar dagen Berlijn, en ik had 2 gram hasj meegenomen verstopt in de klankkast van m'n gitaar :P . Eerst heb ik het zo klein mogelijk verpakt in 5 lagen vershoudfolie, en daarna de snaren van m'n gitaar losgedraaid zodat ik m'n arm er in kon steken en het pakketje helemaal onderin vast gemaakt met ducttape. Daarna de snaren weer aangedraaid. Worked like a charm. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."