Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PepTalk zei: Chemical zei: als je het laat afkoelen, doe de stop er dan af ! ik had de stop eropgelaten toen ik 'm in de diepvries deed en hij was zuur .. Toch maar opgedronken :P Klik om te vergroten... Uuuh? Zo stoned al op de zondag middag, of ben ik nu degene die het helemaal niet meer begrijpt? Dat je het laat afkoelen oke.. Maar over welke stop heb je het? En waarom in de vriezer?? Klik om te vergroten... ik had het in een waterflesje gegoten, en het ging over de stop van dat flesje. In de vriezer omdat ik het gemaakt had op woensdag, en het pas zaterdagavond ging opdrinken"
"SittaMan zei: Meerdere pijpjes van wel een kwaliteit wietje, werd verkocht onder de naam amnesia, onmogenlijk te zeggen of dit echt zo was, maar ik was meer dan tevreden over de kwaliteit ;D Klik om te vergroten... ik heb alleszins nog nooit zo weinig nodig gehad ^^"
"Het is schadelijk voor je longen. Maar kanker zal je er ( waarschijnlijk ?) niet door krijgen. Leer het gewoon houden bij 1keer om de maand of meer. Denk je dat dit niet gaat lukken, stop dan volledig. Als je geestelijk nog niet volgroeid bent kan cannabis een zeer negatief effect hebben op je hersenen. Te jong om te blowen? neen . Te jong om vaak te blowen ? Ja"
"Exceptional Insight zei: ar_master zei: allereerst wil ik 1 ding recht zetten, je kan geen kanker krijgen van wiet. Klik om te vergroten... SittaMan, Chemical en HetEindeVanAlles hebben er een vriendje bij! : D Klik om te vergroten... Je kan gerust zijn"
"zo'n hartkloppingen sjit heb ik nog nooit meegemaakt. Gewoon rustig blowen, als je het begint te voelen stoppen, het effect zal dan nog wel wat toenemen zonder dat je extra hoeft te doen"
"MDMA<3 zei: haha jij weet echt niet van ophouden he? je hobby is discussies voeren of niet? Klik om te vergroten... Ik geef toe dat het 1 van mn favoriete bezigheden is."
"Of "Je eet niet genoeg suiker." en als ik dat dan wel zeg te doen, kom jij met: "Oh, dan eet je vast te veel Klik om te vergroten... Daarover gaat het en niet over jou. Wat hij zegt zou kunnen kloppen en jij haalt er de gein mee uit, beetje mod onwaardig. Ipv met deftige argumenten af te komen probeer je ons gewoon de hele tijd te raken. maar goed, moe zijn en pleinvrees mogen van mij ook op het lijstje van de nadelen, als je zeker weet dat je suiker toen in balans was dan zal het wel echt een nadeel zijn, pleinvrees daar heb ik zelf nog nooit last van gehad maar vrienden van me waarmee ik af en toe samen blow hadden het wel."
"je probeert het weer, zieligaard."
"ExceptionalInsight zei: Chemical zei: je probeert het weer, zieligaard. Klik om te vergroten... Bedankt voor het bevestigen van wat ik al wist Klik om te vergroten... Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd. De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt. Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken."
"als je het laat afkoelen, doe de stop er dan af ! ik had de stop eropgelaten toen ik 'm in de diepvries deed en hij was zuur .. Toch maar opgedronken :P"