Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#1
endor zei:
Drientje zei:
endor zei:
als er alleen maar mannen van de politie zijn , gewoon bij een vriendin steken
mannelijke agenten mogen geen vrouwen fouilleren
Klik om te vergroten...
Waar komde gij vandaan dan? In Islamitische landen is dat misschien zo maar volgens mij is het in NL zo dat jij als vrouw zijnde toch echt door een man gefouillieerd mag worden.
Klik om te vergroten...
euh hallo , gent? belgie?
komt dat bekkend voor?
hier mag een man als agent geen vrouw fouilleren
Klik om te vergroten...
Dat mag ie wel. Ik woon ook in België en een vriendin van me is een paar maandjes terug wel gefouilleerd door een man.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
toch hoor ik altijd dat het wettelijk niet mag , maarja je kent de flikke hé. zij leven ook niets na.
ACAB !
A
Appe DoevertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
cocktail shaker in mijn kamer..zit de hele verzameling in...ghb, lsd, pillen, wiet :P
Klik om te vergroten...

droog dat is prezies dezelfde plek als waar mijn drugsjes thuis opberg :rock:

discotheken: stop k t altijd onder me scrotum.. maar altijd eigenlijk onnodig, t geeft wel een vertrouwt gevoel.. Een keer gehad daT me zakje pep dr niet meer zat na een hysterische poging op de wc me broek binnenstebuiten tekeren zonder euhm uit te trekken (hoor jullie denken, whut the fuck) nog niks te hebben gevonden ben k er van uit gegaan dat k t kwijt was.. sochtends tijdens t afteren bij een vn me maten thuis, wouden we met ze vieren naar buiten. Toen k me schoenen weer aan wou doen had een grappemaker een knijper in mn linker schoen gestopt. Toen ik deze eruit haalde voelde ik opeens dat er nog iets in zat; Het zakje pep! Wat bleek nou, de pep waS via men broekspijp mn schoen in gegleden en had dus sochtends weer lekker wat te snuiven! :grin:

Bij grotere feesten/festivals: hol ik wat sigaretten uit, rol k een zakjje pep zo dat ie opgerolt in mn sigaret past en stop de peuk(en) weer in het pakje! succes gegarandeerd! (pillen overigens onder me scrotum..)

(GHB; in een ballon en onder me scrotum..)
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 advies : gebruik nooit nog zoveel keer het woord "scrotum" in 1 comment.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pwn3D zei:
1 advies : gebruik nooit nog zoveel keer het woord "scrotum" in 1 comment.
Klik om te vergroten...

hehe :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thuis gewoon in me nachtkasje samen met alle andere medicijnen :beer:

Meestal zorg ik dat ik niet al te veel mee neem naar een feest, maar als er een algehele controlle komt zou ik dus waarschijnlijk alles in een keer achter over tikken :mrgreen:
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is een real-time story, waargebeurd dus :)

M'n favo discotheek... Al enkele weken geplaagd door mensen die té veel GHB hadden gebruikt... 8 ambulances op een nacht was geen rariteit meer...

Anyway... de politie deed al langer verstrengde controles van auto's... maar die ene keer kwamen ze dus ook binnen.
Gelukkig waren wij op de hoogte gesteld door een van de obers dat ze buiten alles aan het afsluiten waren.
'k Ben gewoon rustig naar het toilet gegaan...sorry voor de "pittige" details die gaan volgen...
Hup m'n inlegkruisje een klein beetje opgelicht en alles eronder geplakt... 'k Heb de razzia zonder kleerscheuren of verdenkingen overleefd... en 'k had m'n stash nog altijd :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat heb je er dan onder geplakt?

een sealtje?
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
wat heb je er dan onder geplakt?

een sealtje?
Klik om te vergroten...

liefst...
Voor de liefhebbers mss zonder :mrgreen:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hang het in een tas buiten aan de voordeur.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elfquest zei:
Ik hang het in een tas buiten aan de voordeur.
Klik om te vergroten...
Jij ook al?
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Seatbelt zei:
Als ze op sommige festivals echt ziek controleren is het voor metalheads (zo noem ik het maar even omdat die meestal het langste haar hebben :P ) of wijven kun je ook van je haar zon achterlijk knotje maken en gewoon daar dr in stoppen
Klik om te vergroten...

Sorry? Wijven, achterlijk knotje? :confused:
Je scoort niet echt punten met zulke woorden...
Klik om te vergroten...

Waajoow, denk k post ff in een lamme bui ook weer is iets op dit forum :)
Nouja, zo was het niet, bedoeld zo was toen de makkelijkste manier voor mij om op te schrijven denk ik. Dus hierbij:

Als bij sommige uitgaansgelegenheden dan wel festivals de controle dermate streng is dat heet naar binnen meenemen van goederen waaronder verdovende middelen, kan het voor liefhebbers van uit Rock voortgevloeide muziek (omdat over het algemeen de haardos van deze vriendelijke heren nogal weelderig is) of voor natuurlijk gerespecteerde vrouwen, het makkelijkste om zich een haardracht aan te passen waarbij het grootste gedeelte van het haar is samengebracht en tot een bolvormige bal is gevormd. Voor de situatie is het dan het makkelijkste om de goederen bij het aanbrengen van de haardracht te plaatsen in wat dan de bolvormige bal gaat vormen.

P.S.
Zeg maar wanneer ik mijn zweepslagen moet komen ophalen :flushed:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Seatbelt zei:
Als bij sommige uitgaansgelegenheden dan wel festivals de controle dermate streng is dat heet naar binnen meenemen van goederen waaronder verdovende middelen, kan het voor liefhebbers van uit Rock voortgevloeide muziek (omdat over het algemeen de haardos van deze vriendelijke heren nogal weelderig is) of voor natuurlijk gerespecteerde vrouwen, het makkelijkste om zich een haardracht aan te passen waarbij het grootste gedeelte van het haar is samengebracht en tot een bolvormige bal is gevormd. Voor de situatie is het dan het makkelijkste om de goederen bij het aanbrengen van de haardracht te plaatsen in wat dan de bolvormige bal gaat vormen.
Klik om te vergroten...
Veel beter. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Seatbelt zei:
P.S.
Zeg maar wanneer ik mijn zweepslagen moet komen ophalen :flushed:
Klik om te vergroten...
Daarvoor moet je bij vode zijn. Ik heb nog geen zweep wel handboeien en een kleine cane die wel verdomd pijn doet trouwens.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Daarvoor moet je bij vode zijn. Ik heb nog geen zweep wel handboeien en een kleine cane die wel verdomd pijn doet trouwens.
Klik om te vergroten...

Oeh, die paarse met die weerhaken?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Seatbelt zei:
Drientje zei:
Daarvoor moet je bij vode zijn. Ik heb nog geen zweep wel handboeien en een kleine cane die wel verdomd pijn doet trouwens.
Klik om te vergroten...

Oeh, die paarse met die weerhaken?
Klik om te vergroten...
Nee,
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#17
Daar zou ik liever geen kennis mee willen maken :openmouth:
Maar even OT, loop gewoon met dat ding naar binnen, geen beveiliger die jou durft te fouilleren :wink:
l
lucky123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
toen ik 15 was kreeg ik een portomonee met een rits sluiting er in en die is erg handig :mrgreen:
gebruik hem al 2 jaar, ben 2x opgepakt en toevallig had ik alle 2 de keren wiet bij me maar niks gevonden :stoned:
stelletje sukkels die politie :tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...

30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...

30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
Klik om te vergroten...

Dude, weak!

Vroeger had ik alles in een klein metalen kistje met daarboven op wat oude papieren, nu gooi ik alles gewoon in de vensterbank of de koelkast :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...91011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."