Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chemical zei:
ik heb nooit drugs
Klik om te vergroten...
Arme jij. Heb je het forum wel een beetje begrepen?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
In een Versace doos!


Groot genoeg om van alles in te stoppen.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
In mijn oude video recorder op mijn kamer. Zakje wiet erin, deurtje dicht, niemand die daar gaat zoeken :grin:. Je moet alleen wel zorgen dat je 't niet te diep stopt...want dan krijg je het er moeilijk/niet uit.
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb op lowlands wel eens een pil tussen wat wiet gedaan die ik in een metalen doosje bij me had.....de jongen(ja het waren nog jochies)vroeg wat er in zat en ik zei 'beetje wiet',hij keek even erin en ik kon doorlopen :rock: is wel zo'n 10 jaar geleden ik wasook een keer op lowlands toen een of ander dom wijf mijn zak wiet in beslag nam gelijk bij aankomst op het terein :smilingimp: nou was het wel eenmooi bultje wiet zo'n 15 gram mischien,was wel buitenwiet maar ik betwijfel of dat mens dat ooit aan het verstand te brengen is :rolleyes: enfin het was in die tijd ook maar net wie je controleerde volgens mij....Had trouwens 10 minuten later alweer eenzelfde soort zak wiet van een vriend van mij :stoned:
peace and pot.
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Onder mijn tong :beer: :smilingimp: :smilingimp: :angry:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Achter je oorlel (pil)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik steek alles in één ziplock en steek die in m'n schoen. Makkelijk zat.

Olle
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Ach, en zelfs als ze je pakken, het ergste wat ze doen is je pilletjes innemen toch? Ik heb er nooit meer dan 3 bij me, dat is geen dealer-hoeveelheid.
Klik om te vergroten...
Dat is helaas niet helemaal waar officieel is 1 pil een gebruikershoeveelheid meestal wordt hier wel wat ruimer mee omgaan. Maar je kunt vanaf twee pillen al een boete en een aantekening krijgen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
drugs moet je in je neus verstoppen...
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...
En maar blijven hopen dat je niet moet niezen..
l
lucky123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
toen ik 15 was kreeg ik een portomonee met een rits sluiting er in en die is erg handig :mrgreen:
gebruik hem al 2 jaar, ben 2x opgepakt en toevallig had ik alle 2 de keren wiet bij me maar niks gevonden :stoned:
stelletje sukkels die politie :tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...

30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...

30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
Klik om te vergroten...

Dude, weak!

Vroeger had ik alles in een klein metalen kistje met daarboven op wat oude papieren, nu gooi ik alles gewoon in de vensterbank of de koelkast :)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
leppeh zei:
Rabbithole zei:
cropp zei:
drugs moet je in je neus verstoppen...
Klik om te vergroten...

30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
Klik om te vergroten...

Dude, weak!
Klik om te vergroten...
Dudette zul je bedoelen. :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arthur King zei:
leppeh zei:
Rabbithole zei:
30 pillen krijg ik m'n neus niet in hoor.
Klik om te vergroten...

Dude, weak!
Klik om te vergroten...
Dudette zul je bedoelen. :wink:
Klik om te vergroten...

Thanks voor de terechtwijzing Arthur! :wink: Maar leppeh weet dat stiekem wel, hij heeft nog wel bij me op de middelbare school gezeten! :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Arthur King zei:
Ik blijf me erover verbazen hoeveel mensen elkaar wel niet (via via) kennen. Ik ken een iemand van dit forum en die post nooit. :P
En die kende ik ook al voor df.
Klik om te vergroten...

Ik was ook erg verbaasd hoor, hij herkende me van een foto.

Verder ken ik acidboy van voor DF, en nog een paar mensen die minder vaak posten. Maar dat is niet zo heel 'toevallig', want dat zijn mijn drugsvrienden en die zijn ook zo verantwoordelijk om zich hier in te lezen. :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wijze tip: doe het nooit in de kofferbak van je auto!
Ook daar lopen drugshonden rond of zijn drugscontroles.
Ik spreek uit ervaring, maar mijn auto werd overgeslagen :wink:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb een nieuwe manier om bier mee naar binnen te nemen :)

Gewoon in m'n hand.

En nou niet allemaal na gaan doen :smoke:

-Edit-
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
edit op verzoek :wink:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
Dubz zei:
-edit-

En nou niet allemaal na gaan doen :smoke:
Klik om te vergroten...


En jij denkt dat politie hier niet meeleest?
Niet zo slim beste kerel :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm misschien heb je daar ook wel gelijk in.

Ik zal voor de zekerheid m'n berichtje ff editten, :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."