#1
op een feest in de handtas van iemand die ik niet zo graag heb... gelukkig word je in belgie praktisch nooit gefouilleerd... en thuis, ligt het gewoon open en bloot..
Olijfboompje zei:Meestal laat ik het door anderen meenemen, een vriendin deed het altijd voor mij in haar pillenkluis
Ikzelf doe het op de plek waar het bij de jongens het beste terecht kan he![]()
Wel hoor en al helemaal bij het schoonmaken.Ranko zei:In mijn Wii-schijfjes mapje, inmiddels op mijn kamer in Amsterdam. Toen ik het thuis achter de verwarming had verstopt, kwamen m'n ouders er na een tijd achter. Hoe ze het hebben gevonden?Al sla je me dood, het leek echt de perfecte verstopplek, geen enkele gek zou er zomaar achter kijken, zonder te weten dat er iets zou kunnen liggen.
Aalpoepert zei:Wel hoor en al helemaal bij het schoonmaken.Ranko zei:In mijn Wii-schijfjes mapje, inmiddels op mijn kamer in Amsterdam. Toen ik het thuis achter de verwarming had verstopt, kwamen m'n ouders er na een tijd achter. Hoe ze het hebben gevonden?Al sla je me dood, het leek echt de perfecte verstopplek, geen enkele gek zou er zomaar achter kijken, zonder te weten dat er iets zou kunnen liggen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."