Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij je drugs?

Waar verstop jij je drugs?

269 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem jij halve kilo's wiet mee naar feestjes dan? :P
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Sjeik zei:
Neem jij halve kilo's wiet mee naar feestjes dan? :P
Klik om te vergroten...
Stel, je bent een dealer. :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja goed dat kan, ben zelf ook vaak naar feesten geweest met 50+ pillen op zak, maar zulke hoeveelheden zijn gewoon risicovol he. Kijk als je nou 2 pilletjes bij je hebt ofzo en je wil er echt niet mee gepakt worden..maar in het scenario dat jij hierboven beschrijft ben je dan sowieso de lul. Of goed verstoppen natuurlijk...In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Sjeik zei:
In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P
Klik om te vergroten...
Idem hier.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#5
in je sok en dan schoen aandoen
of ergens onder me klote :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op de grond laten vallen natuurlijk.

Wat een achterlijk topic weer :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je neemt het risico als je zoveel drugs meeneemt .... dan weet je dus ook de gevolgen!
Het is net als met te hard rijden en geflitst worden :wink:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het plafond ergens loszit op de wc, tijdelijk ff stallen...plek zoeken om te verstoppen en later weer ophalen :grin:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
buzzrider zei:
De Sjeik zei:
In hoge nood zou ik toch voor omgeving geslachtsdeel gaan :P
Klik om te vergroten...
Idem hier.
Klik om te vergroten...
Same, Daar mogen ze niet fouilleren. Alleen het zit uiterst onprettig :confused: ik had ook een paar pillen XTC en wou ik meenemen naar Utrecht, ik werd bang en wikkelde het in toiletpapier en deed ze bij me lul. Ja het was idioot maar toch een opluchting als je veilig bent beland. Dan denk je toch van ja het was het waard
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik stal nooit, dat vind ik eng
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Condoom erom heen en in je aarsje stoppen, of zonder condoom kan ook :hearteyes:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Liever zonder ja :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik hou het gewoon in mijn hand, daar kijken ze toch nooit!
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een topic...

In de broekzak van iemand waar je een hekel aan hebt...???
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Opa zei:
Wat een topic...

In de broekzak van iemand waar je een hekel aan hebt...???
Klik om te vergroten...
Maar ik haat iedereen...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toen ik nog veel naar feesten ging, werd er gelukkig nog niet zo extreem gecontroleerd als nu (1996-2003). Ik stopte het toen altijd in mijn bh of schoen. Ik feest niet meer zoveel verder, alleen heel af en toe eens een kraakfeestje en daar neemt men het gelukkig niet zo nauw met drugscontroles. Bewaar het dan altijd gewoon in een vakje van mijn tas.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
In m'n bakkes :hearteyes:
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op een feest als ze fouilleren bij de ingang,
stop ik mijn drugs (packjes pep ofz.) gewoon in m'n bh.. :wink:
Nog nooit gezeik mee gekregen.. :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Condoom erom heen en in je aarsje stoppen, of zonder condoom kan ook :hearteyes:
Klik om te vergroten...

J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jij mag me wel bij de hemelpoort opwachten als ik mijn laatste adem uitgeblazen heb.

OT: Ik verstop het in een holle kies.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."