Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mensen, ik zit een beetje met een probleem. mijn vriend(17) en ik'(17) doen regelmatig pep, ongeveer 1 a 2 dagen per week gemiddeld. soms een week wat meer en als we niets kunnen regelen een week niet e.d/). hij doet het al langer en vaker dan mij en ik begin me nu een beetje zorgen te maken over een (waarschijnlijke) verslaving bij hem. als we geen pep hebben dan zoekt hij wel wat anders, onze dealer deelt regelmatig ook lijntjes coke aan ons uit.( ik ongeveer een keer in de anderhalve a 2 weken) maar mijn vriend doet dit steeds vaker als hij geen pep kan regelen. Ik was gister dus bij mijn vriend en hij heeft nu een paar dagen niks gebruikt en voelde zich ziek zag er zwakker uit en zijn handen waren redelijk aan het trillen. vandaag voelde hij zich niet beter en hij heeft nergens zin in omdat hij zich ziek voelt. Hij heeft wel ingezien dat hij zowiezo moet minderen. gister zei hij dat hij beter even 2 weken niks kon gebruiken maar vandaag had hij het alweer over zijn gebruik te minderen en als hij gebruikt een kelinere dosis te nemen. dit is dus niet 2 weken niks nemen. hij heeft niet veel geld en ik op het moment wel even, dus nu vroeg hij vandaag of ik hem aan een kleine hit kon helpen kwa geld. alleen heeft onze dealer de pep nog niet. hij heeft besloten dat ik de maand mei beter niks kon gebruiken, maar toen we xtc konden kopen(wat trouwens echt geweldig was) is dat inmiddels alweer down the drain gegaan en ik heb ook alweer pep en coke gedaan. want het is niet leuk om als enige nuchter persoon tussen andere mensen te zitten die allemaal waus zijn. maar ik ken mezelf en als ik doorheb dat ik er afhankelijk van ga worden minder ik. hij daarintegen is redelijk gevoelig voor verslavingen, hij is over zijn wietveslaving heen gekomen maar ik wil niet dat hij die inruilt voor een speedverslaving. ik weet eigelijk niet zo heel goed wat ik er mee aanmoet, ik kan hem moeilijk verbieden wat ik zelf ook doe. ik haat hypocriete mensen, mijn moeder doet vreselijk moeilijk over dat ik blow, maar zelf is ze iedere avond knetterstoned en kan niet slapen zonder te hebben geblowed. kan iemand mij hier wat advies over geven, want ik weet niet zo heel goed hoe ik met deze situatie om moet gaan. Alvast bedankt!"
"ghij liegt niet tegen me, hij is juist heel open over alles."
"ik blijf zowiezo wel bij hem en probeer zoveel mogelijk te helpen. en ik ben zowiezo niet van plan om hem geld te lenen. maarja als hij heeft deelt hij met mij en als ik heb deel ik met hem. en als we samen wat kopen delen we de prijs 50/50. t gaat meer om het emotionele deel, het is lastig om iemand iets te verbieden wat je zelf doet enzo."
"te lang geleden naar mijn mening... ow precies een week! hmm nee dats niet waar, van het weekend nog, zaterdag. geen idee wat voor joint t was, t was van een vriend."
"die van nu man! en hij is frinkin slecht gedraait door yours truly! maar hij is lekker en doet z'n werk, k ben chill, en de helft is pas gone. anybody wanna share? xD lollio! damn ik zou nu huiswerk moeten maken. haha geen zin in XD"
"de grappigste: We waren bij mijn vriend op zijn kamer, en hingen uit het raam een joint te roken. hij wou m aan mij geven maar we trilde allebei een beetje (ahum:P). dus laten we die joint in de dakgoot vallen. (Lachkick) ik dus met mijn stonede kop t hele dak over om die joint uit de dakgoot te vissen xD en toen moest ik dus weer naar boven zien te komen...nog steeds helemaal dubbel door die lachkick. ik weet niet hoelang ik erover gedaan heb, maar t was iig niet echt snel xD en we hadden een keer een vreselijke lachkick in de mcdonalds, ik kon nog net optijd naar de wc rennen (met mijn milkshake die ik persee eerst moets hebben ) de engste: we(mijn vriend, en een gewone vriend van mij) waren in een afgelegen soort bos, op een boom aan t smoken, we hadden voor t eerst een special gekocht bij een onbekende coffeeshop. en hij sloeg heel langzaam in, dus we bleven maar hijsen en denken, ik voel niks. we hadden muziek op en licht aan en lagen op de grond helemaal relaxed enzo. horen we ineens een auto rijden en stoppen, een deur open en dicht slaan. wij muziek uit, licht uit. liggen achter die boom XD we horen de deuren weer dichtslaan en die auto wegrijden, toen zijn we in het donker onze fietsen gaan zoeken en weggereden daar xD we waren daar dus weg en in elke auto die ik zag zag ik een politieauto xD en ik heb heeeeel hard en veel gelachen en erg hard gepraat, terwijl we stil moesten zijn XD t was wel heel geniaal als k eraan terugdenk :P"
"mijn vader deed er heel chill over, hij doet t zelf ook, en ik besloot er maar eens eentje op te steken toen ik naast m zat, en die van hem al op de helft was. (hij had me net een biertje gegeven) ik zeg: ja jij geeft me hard drugs, dus zou je geen probleem moeten hebben met soft drugs huh :P hij zegt: ik wist het. je kan niet van 19.00 tot 2.00 alleen maar bij een meertje chillen xD. mijn moeder weet t niet, die zou flippen xD k heb wel wiet gedroogd bij mijn moeder thuis, in mijn sokkenla xD maar als jij een goede band hebt met je moeder zou ik het haar idd vertellen, beter dan dat ze er op een andere manier achterkomt."
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr ik zag in veel dingen zoals een prullenbak of een boom de hele tijd een man die zijn hond aan het uitlaten was."
"alcohol + wiet + coke. en t was echt een te rare nacht."
"hertog jan (van de tap)"