even geleden al mn eerste keer speed. had al een 5tal keer sos gesnoven en dacht, waarom niet eens speed proberen? ik het dus gekocht van een maat die het wel eens gebruikte. ik zat op mn kamer en had me voorgenomen om het woensdag te nemen in de namiddag met een vriend en dan gezellig iets gaan drinken in de stad.
maar het was dinsdagavond en ik zat op me kamer en was zo nieuwsgierig dat ik n klein testertje had gelegd. na dat lijntje voelde ik me wel chill.. muziekje opgezet en jointje gerold. dan dacht ik, ach waarom niet nog 1. en zo heb ik 2uurtjes mezelf bezig gehouden met lijnen snuiven en jointjes roken.
plots kreeg ik een bericht van een paar vrienden of ik niet kwam chillen bij hun thuis. ik dacht, WAUW wat een goed idee. kom beneden van de trap gewaggeld. ( ik had een 2tal uur niet rechtgestaan sinds mn eerste lijn en was verbaasd van die vreemd mn benen deden) staat daar ineens me oma die ik al n jaar niet had gezien. ik heb denkik nog nooit zo graag mn oma gezien. het is n schattig klein mensje, en ik maar vertellen en vertellen.. ondertussen merkte ik dat ik al n uur aan het kletsen was met haar en ben toen toch vertrokken.
eenmaal bij mn vrienden aangekomen op een helse rit op mn brommer ( heb verantwoordelijk gereden, altijd voorzichtig als ik onder invloed ben ) maar ik heb toch wel goed geflasht op die moto.
kom ik aan bij het huis, zie ik daar ineens die vriend waarmee ik normaal de dag erna dus die pep zou snuiven. ikz eg dag tege iedereen dat er zit en ik ga zitten in de zetel. iedereen doet weer verder waarmee ze bezig waren zoals jointjes rollen, biertjes drinken en ik zie mn maat grijnzen naar me en teken doen met zn duim van.. goed of slecht? ik aa kut hij heeft het door
hij had toevallig ook zn pep nog op zak. en die 2 gram is erdoor gegaan op die avond. net als de mijne. het was 9u savonds als ik mn laatste lijn nam.. ik moest de volgende dag op school zijn.. waar zat ik met mijn gedachten?
de hele nacht niet geslapen, volgende dag enorm ziek, mn moeder tot mn ergernis thuisgebleven om "voor me te zorgen". ik was namelijk s'ochtends al bewusteloos gevallen toen ik ging zeiken. ik heb de hele dag met mn bovenlichaam voorover gebogen moeten lopen want als ik me rechtop zette ging ik neer. had nog amper iris in mn ogen en vermeed elk oogcontact met mn moeder. in mn bed gelegen de hele dag en lichte visuals op de muren etc. vond ik echt supervreemd, had nooit gedacht dat dit kon van speed. maar wat een afkick was me dat.
mn vriend gebeld toen ik ni mn bed lag. nam die op: wtf is dit voor klotegezeik?!!! ik antwoord: ja ik weet het, en mn fucking moeder is thuis. ja de mijne ook zegt ie. lage we allebei in bed zo ziek als een hond.
gewoon te veel gesnoven en echt degoutante afkick gehad. sos kan ik makkelijk een grammetje op doen zonder problemen de volgende dag. maar speed.. nja de prijs zegt het zelf al eig. zo spotgoedkoop, rommel! nooit meer.