Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
201 weergaven
18-5-2026
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#1
van mij weet ik niet

maar ik weet wel van iemand anders

Die gast die vingerhoeds kruid wil gaan snuiven met carnaval.


:smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren gebeurd: zat lekker te trippen met een vriend in zijn kamer, ouders niet thuis dus was allemaal top. Mindfuck kwam een beetje opzetten en uiteindelijk dusdanig hard dat ik mezelf overhaalde om nog meer LSD te nemen... Niet heel leuk, wel een leerzame, snoeiharde trip.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
DSVM zei:
2gram cocaine inkopen voor een likker avondje snuiven.
Vervolgens de bullit schoonmaken met water. Daarna de 2 gram in de bullit doen. Om vervolgens erachter te komen dat de bullit nog van binnen vochtig is. 2 gram heerlijke sos poeder was pap geworden. Toen ben ik aan de alcohol moeten gaan :(
Klik om te vergroten...

uit je bullit halen, kwartiertje drogen, opnieuw kappen en opsnuiven, sonde van je coke
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#4
bijna een jaar geleden, het was net gedaan met mn vriendin. toen nog steeds goede vrienden. we gingen eerst wat chillen bij een vriend van me. daar had ik blijkbaar veel te veel gedronken, hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat ik niet zo heel veel op had.
na het hele drinkgebeuren besluit ik om al naar een feesje te vertrekken, mn ex en nog wat volk bleven achter en daar ging ik dan. ik krui op mn fiets en ik begin te fietsen, wat trouwens met vallen en opstaan gebeurde. op het feest aangekomen kom ik een vriend van me tegen en gaan we samen wat wiet roken. wiet + alcohol soms valt het goed, soms loopt het totaal fout. 3 keer raden... het ging totaal fout. maar man wat was ik weg. ik bestond enkel nog fysiek, mentaal was ik ergens waar ik nog nooit was geweest.
en toen begon mn blackout. het verdere verhaal is een reconstructie van verhalen die ik heb samengevoegd van vrienden die me hebben gezien.
ik wil dus binnengaan op dat feest, ik had een bandje op de grond gevonden, wat plakband van een poster getrokken en het rond mn pols gedaan. zo kon ik lekker gratis binnen. maar de buitenwipper had heel mijn actie gezien en besloot mijn rugzak te controleren. op dat moment kwam mn ex erbij en ze begon, naar haar zeggen, me te verdedigen. mijn rugzak ging open, hij haalde er wiet, vele lege wietzakjes, een leeg salvia potje en een hoop ongebruikte lachgaspatronen uit. mn ex een rasechte anti-drugs nazi werd razend, en ik helemaal weg van de drank en wiet begon erop in te gaan. na een lange ruzie, ik mn ticket eerlijk betaald te hebben ging ik eindelijk naar binnen.
de volgende ochtend, met kater zoals ik er nog nooit een had gehad, besloot ik naar mn ex te bellen. auw... ze was razend, maar ik heb echt geen flauw idee waarom. en toen werd ze nog razender. ik vroeg wat er aan de hand was. sinds dat moment heb ik een hekel aan alcohol. ik heb amper nog alcohol gedronken sinds ze had gezegd wat er was gebeurt. ik had haar blijkbaar geslagen.
ik voel me nog altijd schuldig, en vooral omdat ik ze sindsdien nooit meer gehoord of gezien heb. :(
ik mis ze nog steeds, maar vergeving zal er niet inzitten zeker :(
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een van mn eerste keren dat ik coke had gesnoven zat ik op café met deel vrienden, ik moest hard pissen maar de wc was heel naar beneden in een kelder en ik wou echt blijven zitten omdat ik me gwn heerlijk voelde en dus piste ik gewoon onder die tafel per ongeluk op het been van mijn vriend en die was ook ver weg in het hoofd en die had totaal niet door wat er gebeurde en dacht dat er een warm waterleiding onder de tafel was hahah, ik kon het ook mega goed verbergen dat ik van niks wist :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
berten zei:
Een van mn eerste keren dat ik coke had gesnoven zat ik op café met deel vrienden, ik moest hard pissen maar de wc was heel naar beneden in een kelder en ik wou echt blijven zitten omdat ik me gwn heerlijk voelde en dus piste ik gewoon onder die tafel per ongeluk op het been van mijn vriend en die was ook ver weg in het hoofd en die had totaal niet door wat er gebeurde en dacht dat er een warm waterleiding onder de tafel was hahah, ik kon het ook mega goed verbergen dat ik van niks wist :tongueout:
Klik om te vergroten...
:confused: :rolleyes: ja ik pis ook altijd overal waar ik zit. Pfff.....
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#7
op me werk aan het praten over flatscreen tv's samen met me pa en me werkplaats chef ( werk namelijk bij het zelfde bedrijf als me pa )

en dan te fanatiek zeggen: dat ik ook een LSD tv wil kopen :confused: krijg ik op dat moment 2 rare koppen naar me te kijken.

ach jah waar de kop naar staat he :wink:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
denkend midden in een paddo trip dat de trip afgelopen is en doodleuk aanbellen bij mij ouders thuis, me moeder doet open en krijg mijn jas maar niet uit en ze kijkt me aan ik kijk terug met die grote doppen :P
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#9
lespaul zei:
op me werk aan het praten over flatscreen tv's samen met me pa en me werkplaats chef ( werk namelijk bij het zelfde bedrijf als me pa )

en dan te fanatiek zeggen: dat ik ook een LSD tv wil kopen :confused: krijg ik op dat moment 2 rare koppen naar me te kijken.

ach jah waar de kop naar staat he :wink:
Klik om te vergroten...


+1 :grin:

Dat is mij dus ook al een keer eerder gebeurt ja.. Tijdens een presentatie op school.. Waarop ik direct 'n reactie van de leraar te horen kreeg: 'HAHA LSD... Waar het hart van vol is hée..' :flushed:
o
overdoseLid
01-01-2024, 00:00
#10
even geleden al mn eerste keer speed. had al een 5tal keer sos gesnoven en dacht, waarom niet eens speed proberen? ik het dus gekocht van een maat die het wel eens gebruikte. ik zat op mn kamer en had me voorgenomen om het woensdag te nemen in de namiddag met een vriend en dan gezellig iets gaan drinken in de stad.

maar het was dinsdagavond en ik zat op me kamer en was zo nieuwsgierig dat ik n klein testertje had gelegd. na dat lijntje voelde ik me wel chill.. muziekje opgezet en jointje gerold. dan dacht ik, ach waarom niet nog 1. en zo heb ik 2uurtjes mezelf bezig gehouden met lijnen snuiven en jointjes roken.

plots kreeg ik een bericht van een paar vrienden of ik niet kwam chillen bij hun thuis. ik dacht, WAUW wat een goed idee. kom beneden van de trap gewaggeld. ( ik had een 2tal uur niet rechtgestaan sinds mn eerste lijn en was verbaasd van die vreemd mn benen deden) staat daar ineens me oma die ik al n jaar niet had gezien. ik heb denkik nog nooit zo graag mn oma gezien. het is n schattig klein mensje, en ik maar vertellen en vertellen.. ondertussen merkte ik dat ik al n uur aan het kletsen was met haar en ben toen toch vertrokken.

eenmaal bij mn vrienden aangekomen op een helse rit op mn brommer ( heb verantwoordelijk gereden, altijd voorzichtig als ik onder invloed ben ) maar ik heb toch wel goed geflasht op die moto.

kom ik aan bij het huis, zie ik daar ineens die vriend waarmee ik normaal de dag erna dus die pep zou snuiven. ikz eg dag tege iedereen dat er zit en ik ga zitten in de zetel. iedereen doet weer verder waarmee ze bezig waren zoals jointjes rollen, biertjes drinken en ik zie mn maat grijnzen naar me en teken doen met zn duim van.. goed of slecht? ik aa kut hij heeft het door :grin:

hij had toevallig ook zn pep nog op zak. en die 2 gram is erdoor gegaan op die avond. net als de mijne. het was 9u savonds als ik mn laatste lijn nam.. ik moest de volgende dag op school zijn.. waar zat ik met mijn gedachten?

de hele nacht niet geslapen, volgende dag enorm ziek, mn moeder tot mn ergernis thuisgebleven om "voor me te zorgen". ik was namelijk s'ochtends al bewusteloos gevallen toen ik ging zeiken. ik heb de hele dag met mn bovenlichaam voorover gebogen moeten lopen want als ik me rechtop zette ging ik neer. had nog amper iris in mn ogen en vermeed elk oogcontact met mn moeder. in mn bed gelegen de hele dag en lichte visuals op de muren etc. vond ik echt supervreemd, had nooit gedacht dat dit kon van speed. maar wat een afkick was me dat.

mn vriend gebeld toen ik ni mn bed lag. nam die op: wtf is dit voor klotegezeik?!!! ik antwoord: ja ik weet het, en mn fucking moeder is thuis. ja de mijne ook zegt ie. lage we allebei in bed zo ziek als een hond.

gewoon te veel gesnoven en echt degoutante afkick gehad. sos kan ik makkelijk een grammetje op doen zonder problemen de volgende dag. maar speed.. nja de prijs zegt het zelf al eig. zo spotgoedkoop, rommel! nooit meer.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi verhaal maar je moet speed ook niet gebruiken als coke. Eigen schuld dus.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
speed is geen pep
Klik om te vergroten...
Niet?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
speed is geen pep
Klik om te vergroten...
Niet?
Klik om te vergroten...
Hahahaha, u got me!!! Speed is geen coke natuurlijk, dûh. :grin: :grin: :grin:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooie Freudiaanse verspreking.. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pfff, er schijt ook lama zeg.

Je kent me niet en weet niet wat ik gebruik en wanneer dus hou je mond.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha, kheb tranen in mn ogen van het lachen :grin: :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
op een feest een keer mijn zakje met 15 pillen laten vallen...toen er nog maar 1 iemand voor me stond voordat we de beveiliging doorgingen bij de ingang...gellukig zag de beveiliging het niet...andere feestgangers wel :P
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik stond strak en het feestje was gedaan; iedereen ging naar huis en slapen. Thuis aangekomen voelde ik me nog veel te geweldig om dat stomme bed in te kruipen; ik moest en zou iemand zien om mee te lullen. Wegens gebrek aan vervoer heb ik 8 kilometer gelopen naar een vriend die alleen thuis was en nog wakker. Die 8 kilometer vlogen voorbij; de terugweg om negen uur smorgens was dan weer minder..
b
brechtieLid
01-01-2024, 00:00
#19
underworld zei:
ik had eergister trippend op 2ct7 ook een mooie, ik zit om 4 uur snachts op een bankje in een park, waar ik lachgasbalonnen aan het slurpen ben, na een tijdje merk ik op dat me vingers vast zitten gevroren aan mijn cracken, maar ik dacht dat de cracken toen niet meer koud was, dus zette ik hem maar tegen mijn tong om te testen of hij nog koud was(STOM!) heb toen 10 minuten helemaal trippend met die cracken vastgevroren aan me tong op een bankje in een verlaten park gezeten.
ik moet wel echt wasted zijn geweest om zo'n aktie te doen haha :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

hilarisch :tearsofjoy:
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow cropp, da's wel erg hard :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."