Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, van de zomer 2x een halve pill genomen tijdens een house party, maar niets van gemerkt. Was wel wat actiever dan normaal en iets minder moe, maar meer niet. Toen maar besloten om nog een keer een pill te slikken op een party. Overdag. Pil netjes laten testen, tussen de 80-92 gram MDMA. Verder geen rotzooi erin ofzo. Party begon rond 14:00, paar biertjes weggetikt 5 ofzo, en tegen de avond 18:30 boterhammetje kaas erin en die pil. Was van te voren al zeer relax en heb me prima vermaakt. Eerste uur merkte ik niets, was erg gezellig, wel een beetje zenuwen. Iedereen was foto's van elkaar aan het maken (vrienden waren redelijk aangeschoten). Op een gegeven moment merkte ik dat ik ff klaar was met dat gevraag om foto's maken en ik wilde ff met rust gelaten worden. Voor mij een teken dat er iets ging gebeuren. Op een gegeven moment een warme golf door mijn lijf, en een gevoel van whooow. Erg intens. Kort daarna weer een enorme warme golf en een whooooow gevoel.(is dit DE inslag?) Begon enigzins wazig te worden. Ik keek om me heen en voelde me ineens niet meer op mijn gemak. Mensen om mij heen leken agressief, en ik vond de sfeer ineens niet meer fijn. Erg negatief. De muziek klonk een beetje angstig...echt super vaag, aangezien ik normaal helemaal uit mijn dak ga (op bier) Probeerde de gedachte onder controle te krijgen maar lukte niet echt. Toen besloten naar een ander gedeelte te gaan, de muziek was was relaxter, en de mensen waren allemaal wat chiller. Ik heb toen een tijdje heel even rustig gedanst, om vervolgens gewoon te genieten van de muziek en los te gaan. Voelde me niet echt helemaal space ofzo, wel erg op mezelf ofzo en na een uurtje dansen begon ik weer redelijk normaal te worden. Ik vond het achteraf niet erg chill omdat ik de controle over gedachten kwijt raakte, waar bleef het liefde gevoel? En het duurde allemaal vrij kort, terwijl de pil toch van redelijke kwaliteit was dacht ik zo. Binnenkort weer een keer een party, wil het graag nog eens proberen, maar ben ook bang om fout te gaan ofzo. Ben wel benieuwd naar de tips/commentaar/ervaringen. Thanks! AANVULLING: De dagen erna heb ik nergens last van gehad, geen rot gevoel ofzo."
"Hasj brownies gemaakt. Mijn vriendin nam voor het eerst zoiets. Op de lege maag, toen meteen eten gekookt. Eten op, lekker relax op de bank zitten. Ik voel em opkomen, en meld dat netjes. Vrouwtje zegt nog steeds niets te voelen. Even later: Ik was al helemaal van de wap terwijl we rustig op de bank zaten...hoor ik ineens naast me uit het niets: Ik zak DOOR de bank heen, heeeeelllppp!!! Muhahahaha!"
"62% sloerie!"
"Woon je niet in NL ofzo? Anders haal je die troep toch gewoon in de Shop?"
"150mg in één keer als eerste keer is wel erg heftig. Verder zit er 5 uur tussen, knap als je dat gaat redden op een halve pil. Zo'n periode heb ik laatst gedaan maar dat waren er wel 3 van 130mg. (90kilo)"
"Blowen zorgt bij mij voor een aangenamere come down."
"Laatst weer gedaan in combi met XTC, maar meer terwijl de come down in gang was. Heerlijk om te voelen dat de joint de comedown een stuk aangenamer maakt. Enige nadeel: ik word er enorm druk van. Dus als je net een beetje rustig wordt van de XTC en die joint begint te werken dan Ik vind het een ideaal middel om de come down aangenaam te maken."
"Laatst weer gedaan, nu tijdens het gebruik. Love it! Heerlijk gevoel, lekker relax enzo. Was wel wat vager dan normaal alleen met xtc, vergat dingen enzo, maar toen had ik ook al 3/4 joints op."
"Klinkt allemaal interessant, ook maar eens kijken of ik het kan bemachtigen. En uiteraard laten testen."
"Ik post daar ook, en ben dus geen dealer."