Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
200 weergaven
18-5-2026
7
7:28-11-12-17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nou sorry hoor dat ik geen 20 pillen xtc had genomen en helemaal kapot ging. ik vertel gewoon een verhaal wat ik leuk vond om te vertellen ... jezus wat zijn jullie ook kinderachtig zeg ... beetje over mijn IQ lopen te zeiken. De lach vonden ik en mijn vriendengroep gewoon leuk en moet er zelf nog steeds lachen als ik eraan denk.

get over it
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
7:28-11-12-17 zei:
nou sorry hoor dat ik geen 20 pillen xtc had genomen en helemaal kapot ging. ik vertel gewoon een verhaal wat ik leuk vond om te vertellen ... jezus wat zijn jullie ook kinderachtig zeg ... beetje over mijn IQ lopen te zeiken. De lach vonden ik en mijn vriendengroep gewoon leuk en moet er zelf nog steeds lachen als ik eraan denk.

get over it
Klik om te vergroten...
Het punt is dat jij het een grappig verhaal vind. Het is een typisch verhaal dat 'je erbij had moeten zijn'.

Fijn dat jij erom kan lachen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
7:28-11-12-17 zei:
nou sorry hoor dat ik geen 20 pillen xtc had genomen en helemaal kapot ging. ik vertel gewoon een verhaal wat ik leuk vond om te vertellen ... jezus wat zijn jullie ook kinderachtig zeg ... beetje over mijn IQ lopen te zeiken. De lach vonden ik en mijn vriendengroep gewoon leuk en moet er zelf nog steeds lachen als ik eraan denk.

get over it
Klik om te vergroten...

Volgens mij is die hoeveelheid pillen hoger dan je IQ.
7
7:28-11-12-17Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
7:28-11-12-17 zei:
nou sorry hoor dat ik geen 20 pillen xtc had genomen en helemaal kapot ging. ik vertel gewoon een verhaal wat ik leuk vond om te vertellen ... jezus wat zijn jullie ook kinderachtig zeg ... beetje over mijn IQ lopen te zeiken. De lach vonden ik en mijn vriendengroep gewoon leuk en moet er zelf nog steeds lachen als ik eraan denk.

get over it
Klik om te vergroten...
Het punt is dat jij het een grappig verhaal vind. Het is een typisch verhaal dat 'je erbij had moeten zijn'.

Fijn dat jij erom kan lachen.
Klik om te vergroten...
ja oke true sorry dat ik het niet zo goed kon verwoorden maar wat heeft mijn IQ daar nou weer mee te maken.



Angramar Temenos zei:
7:28-11-12-17 zei:
nou sorry hoor dat ik geen 20 pillen xtc had genomen en helemaal kapot ging. ik vertel gewoon een verhaal wat ik leuk vond om te vertellen ... jezus wat zijn jullie ook kinderachtig zeg ... beetje over mijn IQ lopen te zeiken. De lach vonden ik en mijn vriendengroep gewoon leuk en moet er zelf nog steeds lachen als ik eraan denk.

get over it
Klik om te vergroten...

Volgens mij is die hoeveelheid pillen hoger dan je IQ.
Klik om te vergroten...
haha spreekt mijn groote vriend... alleen domme mensen hebben cijfers nodig om te bewijzen dat ze slim zijn. Maar ik waardeer je ongeargumenteerde standpunt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stiekem ben ik het wel met Dreuge eens, maar dat laat ik niet merken want dan ben ik dat kleine beetje restecp ook gelijk kwijt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
7:28-11-12-17 zei:
Drientje zei:
7:28-11-12-17 zei:
nou sorry hoor dat ik geen 20 pillen xtc had genomen en helemaal kapot ging. ik vertel gewoon een verhaal wat ik leuk vond om te vertellen ... jezus wat zijn jullie ook kinderachtig zeg ... beetje over mijn IQ lopen te zeiken. De lach vonden ik en mijn vriendengroep gewoon leuk en moet er zelf nog steeds lachen als ik eraan denk.

get over it
Klik om te vergroten...
Het punt is dat jij het een grappig verhaal vind. Het is een typisch verhaal dat 'je erbij had moeten zijn'.

Fijn dat jij erom kan lachen.
Klik om te vergroten...
ja oke true sorry dat ik het niet zo goed kon verwoorden maar wat heeft mijn IQ daar nou weer mee te maken.
Klik om te vergroten...

Het feit dat je het hier post?

Ik heb ook zo belachelijk veel leuke drugs anekdotes maar die zijn allemaal typisch je had erbij moeten zijn verhalen. Filter de dingen waarvan jij zeker weet dat het ook een blunder is en post het hier.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alsof iemand met een hoog IQ zoiets niet zou kunnen posten :rolleyes:...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Alsof iemand met een hoog IQ zoiets niet zou kunnen posten :rolleyes:...
Klik om te vergroten...
Tja daar heb jij weer een punt zou jij denken.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe maar alsof hoor.
7
7:28-11-12-17Lid
01-01-2024, 00:00
#10
oke point made ik snap je ook wel, hou er gewoon niet van om op mijn fouten gewezen te worden doormiddel van belediging maja daar heeft iedereen wel eens last van ^^

oke hier een blunder waar iedereen mee kan leven

was bij met kerst met de hele familie bij me oom waar dus mijn oma,opa,neef,nicht enzo... ook bij waren. daarbij is me oma nogal anti-drugs. ( heel erg bang want iemand in de familie had zelfmoord gepleegt en dat werd dan meteen gekoppelt aan drugs :confused:) anyways ik wil iets uit me zak pakken .. vallen me lange vloei, tip en screens uit me zak :flushed: .. dus ik vlieg als een hond op de grond om die dingen weer op te pakken maar iedereen had het al gezien.
me chille oom dekte me in en zei dat screens voor een tabak-pijpje waren :P maar voelde me heel ongemakkelijk.
me oma had nog met mijn moeder gebelt maar die wist alles al.
niks meer over gehoort gelukkig
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
5 gram speed op een cd hoesje willen leggen en de speed op je schoot laten vallen. :(

Net een 2-cbtje nemen en dan over je nek gaan (Zonde :()

Niet via het buisje snuiven , maar alles over de grond blazen :P

Fles cola vullen met whiskey terwijl de dop er nog op zit en alles op de grond legt . (zonde :()

10 pillen nog voor Defqon in je zak hebben en voordat je naar binnengaat alles verkocht hebben en niks meer voor jezelf :confused:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Skippy zei:
Fles cola vullen met whiskey terwijl de dop er nog op zit en alles op de grond legt . (zonde :()
Klik om te vergroten...

Ik hoop voor je dat je al aardig de weg kwijt was :') ?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Wow, dan zal je wel erg strak gestaan hebben. :grin:

Kwam je nog een eindje met gebarentaal of was het een verloren zaak?

Olle
Klik om te vergroten...

ik ben maar gewoon weg gelopen
D
DruksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je onderbroek uitdoen in de gang van je studentenhuis en op bed gaan staan in die toestand en de deur open en dicht doen. Op paddo's.

En de huistelefoon "ontrafelen".

Opzich viel de schade uiteindelijk mee en het was toch allemaal als een droom, waardoor het niet echt als een blunder voelt...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zat bij een vriend in de auto, terug van een feestje en ineens was het zo mistig dat hij niet meer de motorkap van zijn auto kon zien, laat staan de weg. Hij deed het mistachterlicht aan en ik was zo hard aan het trippen dat ik nog wel normaal de weg kon zien(fucking weird, dat wel). Ik deed het licht weer uit en bemoeide me er natuurlijk mee (dat kan ik namelijk heel erg goed) en we kregen bijna ruzie over dat licht. Ik beweerde dat dat licht juist verblindde in die mist. Duh, het is een
MISTlicht. Tsss.

Later bleek dat het echt zo heel erg mistig was want heel Rotterdam was 1 grote mistbank geworden. Nog nooit zulke dikke mist gezien. Als je je hand uitstak in de mist kon je die niet eens meer zien. Vette shit.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Ik zat bij een vriend in de auto, terug van een feestje en ineens was het zo mistig dat hij niet meer de motorkap van zijn auto kon zien, laat staan de weg. Hij deed het mistachterlicht aan en ik was zo hard aan het trippen dat ik nog wel normaal de weg kon zien(fucking weird, dat wel). Ik deed het licht weer uit en bemoeide me er natuurlijk mee (dat kan ik namelijk heel erg goed) en we kregen bijna ruzie over dat licht. Ik beweerde dat dat licht juist verblindde in die mist. Duh, het is een
MISTlicht. Tsss.

Later bleek dat het echt zo heel erg mistig was want heel Rotterdam was 1 grote mistbank geworden. Nog nooit zulke dikke mist gezien. Als je je hand uitstak in de mist kon je die niet eens meer zien. Vette shit.
Klik om te vergroten...

Je had er zeker bij moeten zijn?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
touche :grin:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Drientje zei:
Ik zat bij een vriend in de auto, terug van een feestje en ineens was het zo mistig dat hij niet meer de motorkap van zijn auto kon zien, laat staan de weg. Hij deed het mistachterlicht aan en ik was zo hard aan het trippen dat ik nog wel normaal de weg kon zien(fucking weird, dat wel). Ik deed het licht weer uit en bemoeide me er natuurlijk mee (dat kan ik namelijk heel erg goed) en we kregen bijna ruzie over dat licht. Ik beweerde dat dat licht juist verblindde in die mist. Duh, het is een
MISTlicht. Tsss.

Later bleek dat het echt zo heel erg mistig was want heel Rotterdam was 1 grote mistbank geworden. Nog nooit zulke dikke mist gezien. Als je je hand uitstak in de mist kon je die niet eens meer zien. Vette shit.
Klik om te vergroten...

Je had er zeker bij moeten zijn?
Klik om te vergroten...
Ik vind het opmerkelijk briljant getuigen dat de hoogte van schrijvers' IQ niet al te hoog is.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopezilla zei:
Chris Pontius zei:
Je had er zeker bij moeten zijn?
Klik om te vergroten...
Ik vat hem ook niet direct. Maar goed, ik kan me voorstellen dat zulke dichte mist best vreemd is als je stevig aan het trippen bent.

Gelukkig is er geen sprake geweest van een blunder in de vorm van tegen een boom rijden ofzo.

Olle
Klik om te vergroten...
De blunder was dat ik de mist niet zag als mist en ik het mist achterlicht weer uit deed in mijn bijdehandse moves. Ik krijg deze anekdote nog wel eens te horen als ik samen ben met R. die de auto reed.
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wow cropp, da's wel erg hard :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."