oke point made ik snap je ook wel, hou er gewoon niet van om op mijn fouten gewezen te worden doormiddel van belediging maja daar heeft iedereen wel eens last van ^^
oke hier een blunder waar iedereen mee kan leven
was bij met kerst met de hele familie bij me oom waar dus mijn oma,opa,neef,nicht enzo... ook bij waren. daarbij is me oma nogal anti-drugs. ( heel erg bang want iemand in de familie had zelfmoord gepleegt en dat werd dan meteen gekoppelt aan drugs
![:confused:]()
) anyways ik wil iets uit me zak pakken .. vallen me lange vloei, tip en screens uit me zak
![:flushed:]()
.. dus ik vlieg als een hond op de grond om die dingen weer op te pakken maar iedereen had het al gezien.
me chille oom dekte me in en zei dat screens voor een tabak-pijpje waren :P maar voelde me heel ongemakkelijk.
me oma had nog met mijn moeder gebelt maar die wist alles al.
niks meer over gehoort gelukkig